25

srijeda

svibanj

2016

Zdravstveno (i mirovinsko)



Hitna (nadoplata)

Do sada su doktori na hitnom izvršili pregled, donijeli odluku i nisu pružali pacijentu mogućnost daljnje pretrage uz plaćanje ... nitko ne gubi, oni što dođu s novcima dobivaju (novu mogućnost).
Normalno, partija to nije tako pojasnila (i pojedinci imaju problema)(s razmišljanjem)(partije).

Dopunsko (poskupljenje)

Poskupljenje dopunskog zdravstvenog poskupljenja proističe iz nastalih gubitaka u zdravstvenom sustavu. Te gubitke stvaraju pacijenti, zdravstveni radnici, političari. Zdravstveni radnici kradu (tko krade), i dok ih sudski ne eliminirate ti će gubici biti prisutni. Političari namještaju podobne kadrove na upravljačka mjesta (koji kradu ili/i toleriraju krađe), zapošljavaju po stranačkom ključu (prekobrojne, a ne potrebne radnike).
Kako se pacijenti (platiše tog sustava) nikad nisu bunili protiv kriminala i političke podobnosti, red je da nadoknade nastale troškove.

Porast participacije pri korištenju zdravstvenih usluga

Svojedobno je participacija (pri korištenju zdravstvenih usluga) uvedena jer je u predpristupnim pregovorima s EU zakonom smanjeno obavezno zdravstveno osiguranje. Nitko nije primjetio kako je participacija proizvela pravedniju raspodjelu tereta liječenja. Ujedno je pridonijela (nedostatno) osiguranicima veću kontrolu fonda u koji uplaćuju. Povećanje participacije smanjuje gubitke zdravstva i povećava senzibilnost korisnika zdravstvenih usluga za kontrolu rada i troška tog fonda ...

Zdravstveno (osiguranje)

Zdravstveno osiguranje ne smije biti obavezno. Centralizacija sredstava povećava kriminal (kojim zdravstvo obiluje), koruptivnost, pogodovanje i nepravičnost. Vodite računa o svome zdravlju (svojim novcima). (Ne zanima me socijalizam, jugoslavenština i primitivna zajednica (kolektivno upravljanje).)


Mirovinski (fond)

Kad sam bio dijete, u socijalizmu (iako nisam dijete socijalizma), tvrdili su kako bih morao kad odrastem uplaćivati mirovinsko tadašnjim radnicima (jer oni uplaćuju ondašnjim umirovljenicima). Solidarna štednja. Ja sam bio skeptičan. Bio sam za životnu štednju. Kada uplatim nekome novce (a on ih potroši), tko garantira da će meni (kad ostarim) itko uplatiti? (Ostario sam, a nitko mi ne uplaćuje ... dijele stanove sirijcima (koji neće raditi, ponajmanje za mene ... ja sam svoje rekao!))

U socijalizmu su sve stavke poskupljivale, konstantno, samo su ih inflacijom raspodjeljivali na sve (koji su imali novaca)(a oni koji nisu imali novaca ionako su čekali preglede mjesecima ...). Sada (umjesto inflacije) doplaćujemo trošak.

slika je rječita ...


Oznake: nadoplata na odjelu hitne pomoći, prvi pregled besplatan, drugi pregled uz nadoplatu, dopunsko zdravstveno osiguranje, trošak zdravstvene usluge, participacija, pravednija raspodjela troškova, povećana kontrola sustava, zdravstveno osiguranje, centralizacija sredstava, kriminal, korupcija, pogodovanje, nepravičnost, solidarna štednja, životna štednja, mirovinski sustav, sirijci, poskupljivanje, inflacija, rječita slika