09

ponedjeljak

studeni

2015

Hvala vam (što ste se umorili)

Prvo, Zahvalio bih se svima koji su izišli na izbore (zahvala je sarkazam, SARKAZAM).

Nakon izbora i prekida predizborne i izborne šutnje (preko ramena) sam zapazio zahvale (totalnih idiota) biračima koji su izišli na izbore.

Zašto bi Ivo Josipović (i ne samo on) zahvaljivao meni što sam koristio ustavno pravo i izišao na izbore? Hvala njemu što nije pobijedio (ni predsjedničke, ni parlamentarne izbore).

Dio izbornih kandidata su započeli postizborno obraćanje zahvaljivanje biračima što su izišli na izbore. Titoisti koji smatraju kako oni imaju veće pravo ili veću ulogu u izbornom procesu.
Izišao sam na izbore, nisam vas primjetio, nisam glasovao protiv vas, nisam glasovao za vas. Glasovao sam za političku opciju najbližu mojim svjetonazorima (a takvi mi se ne zahvaljuju što sam izišao na izbore). Ja sam zahvalan što sam imao kandidate za koje sam bio voljan glasovati (inače bih ponudio vlastitu listu).

Izbori su završili. Još uvijek mi nije jasno zašto netko za koga nisam glasovao javno zahvaljuje svim biračima koji su izišli na izbore (pa tako i meni).
Bit ću pametniji dogodine, oni nikada ...


Internet, mobitel, ... pozivi. Broj glasača koji je izišao do 11 i 30 sati, broj glasača koji je izišao do 16 i 30 sati, ali ne u u 19 sati ukupni broj glasača koji su izišli na izbore. Najava za 22 sata i podatke o ukupnoj izlaznosti ... ništa. Trebala im je vječnost za namještanje izbornih rezultata. Osnovni podatak (koji su imali u 19 sati ili 19 i 30 sati je ukupna izlaznost. Taj podatak nisu objavili, ali su 1 sekundu po isteku roka za izbore objavili podatak o izjednačenosti HDZ-a i SDP-a ...
Cijelu večer su iskoristili za kalkulacije o MOST-u (sa 19 mandata), iako je u 10 izbornih jedinica minimum neodređenih saborskih mandata 10 (a po broju glasova za stranke koje nisu prešle izborni prag radi se o nemogućnosti određivanja 20 saborskih mandata). Moguće je da MOST ne osvoji više od 2 mandata (iako je nevažno koliko će MOST osvojiti mandata, u trenutku njihovog stavljanja u fokus oni su u domenu broja neodređenih saborskih mandata sa svojim ukupnim procjenama),
Loše režirana (izborno-lopovska) predstava.

Po D`Hondtovoj metodi određivanja parlamentarnih mandata, dovoljno je da u svakoj izbornoj jedinici barem jedna stranka koja ne pređe izborni prag osvoji jedan glas (a s liste su barem kandidati glasali za sebe) kako bi se broj raspodjele mandata morao određivati prebrojavanjem svih glasova (matematičkom metodom po prebrojavanju glasova se određuje raspodjela mandata). Kako je moguće ustrajavati na broju mandata, znajući da nisu određeni do potpunog prebrojavanja i primjene matematičke (D`Hondtove) metode u izračunu tog broja?
Ja sam pametan (bio i jučer), a ovi neće biti pametni nikada ...


Posebno sam zamijetio izjave pripadnika MOSTA-a o tome kako su građani prepoznali rad njihovih kandidata u lokalnim zajednicama (gradonačelnici). Da, primijetili smo kako u njihovim lokalnim zajednicama nema ovaca, a okoliš je zarastao u korov i zapaljivo šipražje. Podjednako smo zamijetili kako ne sudjeluju u izradi opreme za svemirske brodove ... Oni niti pastira (u svojim zajednicama) nemaju ...!



Oznake: zahvala, ustavno pravo, namještanje, izlaznost, uspjeh u lokalnoj zajednici, d`Hondtova metoda, neodrediv broj mandata