04

utorak

kolovoz

2015

Mirotvorci (bez duše) vs Mirotvorci (bez ekstremiteta)

Vojni mimohod.
Titoisti (titovi pionirčići) obožavaju parade. Nakićeni (i nahranjeni).
Titova praksa propagiranja humanizma vojnim odorama i paradama ostala je bezličnoj (amoralnoj) klijenteli uzor (održavanja (političke) važnosti).

Propagirali su hrvatsku krivnju za agresiju (??), hrvatsku krivicu za rat u BiH, hrvatski obrambeni i pravedni rat nazivali građanskim ... a paradiraju hrvatskom vojskom.

Kad je trebalo obuti "tenisice" i s praćkama jurišati na tenkove, boriti se za hrvatsku slobodu, čekali su u podrumima srpske tenkove (s pripremljenim popisima "ustaša").
Licemjerje (uvijek podobnih). Koristite politiku antipolitički.

Nisam ateist (katolik sam), nisam anarhist. Kad gledam organiziranu silu (u rukama orjunaškog otpada) kojoj je cilj rušiti i ubijati, cijelim se svojim bićem protivim mimohodu i onima koji se mimohodom misle učvrstiti na vlasti.


Hrvatski su branitelji naš ponos i naša obaveza ...
Mimohod naših branitelja traje u Savskoj 66 (ali ih nabrojani ne čuju, ne vide ...)





Ivica Možić ponosni je hrvatski branitelj čije su jedine privilegije rane stečene u obrani hrvatske domovine. U rat je krenuo s dvadeset i sedam godina; devetnaest godina kasnije, jednako je bio hrabar kada je pokazao svoju intimu tjelesne ožiljke, koji će ga zauvijek podsjećati na njegova ratni put.

- Stradao sam tri puta. Prvi put ranjen sam 14.11.'91. u Glinskoj Poljani. Na istom mjestu stradao sam i 1992. godine, a najteže sam ranjen 11. veljače '93. na Maslenici, kada sam pogođen u glavu. Stradalo mi je oko, ruka, noge; jedva sam preživio.- objašnjava nam svoj put stradavanja hrvatski branitelj Ivica Možić.


http://www.zagrebancija.com/hr-scena/dani-poslije---branitelji-u-objektivu-damira-hoyke_304390