31

petak

listopad

2014

Ropotarnica povijesti!

Logika profesora na pravnom fakultetu ...

"Pretpostavljam da je nekima glavni motiv sudjelovanja u prosvjedu politički motiv rušenja Vlade ili Predsjednika za razliku od onih branitelja koji s punim pravom ističu svoju agendu."

Kako im Vlada i vlast nisu osigurali prava (već se i ovakvim istupima poigravaju sa životima branitelja) branitelji s pravom prosvjeduju.


Što bi bio cilj prosveda:

1. Paliti (prvomajske) vatre
2. Stvoriti tonu smeća na Savskoj ulici
3. Smrzavati se na hladnoći
4. Čekati Krista
.
.
.
100. Srušiti Vladu i vlast ? Ropotarnica povijesti!

Odgovor ćete čitati u slijedećem mandatu (komunista na vlasti).

Bjelodano je kako ovakva (lopovsko pokvarena krkansko nemoguća blesavo laživa) klika (prosusko prosrpska banditska agentura) nikad više ne smije dobiti vlast.
Josipović je odrastao u izolaciji (prikrivenoj tobožnjom ambicioznošću) zbog zločinca Ante Josipovića (oca), bezvjernički i licemjerno ugušen u jadu komunističkog smrada koje obavija njihove živote (interesnog braka sa srpikonjom/srpkinjama). Zbog takvih * su nam sveučilišta nisko rangirana. Zbog takvih * nam sposobni odlaze u tuđinu.


Three Sphinxes of Bikini, Salvador Dali, 1947.


Svi smo mi branitelji, a branitelji Domovinskog rata su naš ponos!

Prosvjedi branitelja (koliko god bili tragični po žrtvama koje uzimaju)(uz svu moju sućut) imaju svoju čvrstu logiku.

Sustavno zanemarivanje branitelja i ustrajno razaranje braniteljskog statusa (udarajući na državnost za koju su branitelji stradavali i stradavaju) proizvelo je prosvjed.
Prosvjed je posljedica sustavnosti (promišljene i trajne aktivnosti na razaranju braniteljske kompleksnosti). Smatram kako je u ovom stanju dijalog nemoguć.
Verbalna prijetvornost i kriva (nelogična) argumenatacija vladajućih je nedostatna za premostiti razlike pobjednika i poraženih.


Hrvatski branitelji Domovinskog rata vodili su pravedni, obrambeni, pobjednički rat protiv agresora (orjunaša, komunista, jna, srba, četnika, izgubljenih).
Njihovo je mjesto u Saboru, Pantovčaku i Markovom trgu a kukurikavcima na ulici.
Kako je došlo do tragične zabune znale bi samo sigurnosne službe i izborno povjerenstvo RH.

Ja nisam glasovao za kukuriku koaliciju ....!!!! (ne vjerujem kako su Hrvati u dostatnom broju glasovali za kukurikavce da bi oni odnijeli pobjedu na parlamentarnim izborima ... )
Jednom smo spremili u ropotarnicu povijesti titove aveti, nismo ih reanimirali. Tko je to onda uradio umjesto nas?
Titoisti su ideološki produkt neprihvatljiv Hrvatskoj.

Svi smo mi branitelji, a branitelji Domovinskog rata su naš ponos!



30

četvrtak

listopad

2014

Pajdo und Jaranen

Oslobađanje Splita s 20-ak komunjara ... (predvođeni Josipovićem Blesavijim).

Prvi splitski (partizanski) odred imao je tri voda (s po 22 člana). Pri odlasku na Dinaru, jedan je vod zalutao i zakasnio pa su ga rasformirali a od ostatka je zbog nedostatka vode i hrane 13 članova preživjelo. Ostali su ili ubijeni u okrašajima ili zarobljeni (pri odlasku na Dinaru) pa strijeljani. Sve je trajalo nekoliko dana.
Tada je Split brojio 50-ak tisuća stanovnika. Ustanak i odlazak partizanskog odreda organizirala je partija.


Split je antifašistički, ali na drugačiji način. Split je hrvatski, a ne komunistički. Kao hrvatski grad je bio protiv talijanske fašističke okupacije, a ne komunistički antifašistički.
Komunisti su razglasili svoj antifašizam (kojeg su poslije postavili kao opću vrijednost). Hrvatski antifašisti (splićani odreda) su bili za narodnu slobodu, dok je komunistički antifašizam bio suprostavljanje fašizmu i nametanju komunističkih nesloboda.
Partija je jasno proklamirala dikataturu proleterijata i revoluciju. Svjedoci (tko je preživio) mogu potvrditi koliko je bio human takav antifašizam.
Split je antifašistički, ali nije partizanski, nije komunistički!

Ruska (carska) politika, nastavljena i u SSSRu i u sadašnjoj Rusiji, osvajanja ogromnih prostranstava i ovladavanja prirodnim bogatstvima, naročito se u SSSR-u oslanjala na alijenaciju i stapanje naroda u jednu masu. Takvi procesi uobičajeno omoguće hegemonizam najbrojnijeg naroda (Ruskog). I danas taj proces traje u Rusiji.
Rusi (sovjeti), pri naseljavanju sibirskih prostranstava imali su dva mehanizma upravljanjem narodima. Prvo su koristili prisilne deportacije (u Sibir i iz Sibira). Drugi mehanizam je stvaranje siromaštva kao mehanizma ostvarivanja prisile.
Titoisti (i partizani) su kao sovjetski agenti oba mehanizma donijeli u Hrvatsku (Jugoslaviju). Začudo, stapali su jednako narode (s hegemonijom srpskog naroda - iako nije bio jači i brojniji - ali je bio pravoslavni i ne prosovjetski (ali je bio proruski)), koristili prisilne deportacije (nijemci, italijani, mađari, hrvati) i siromaštvo kao mehanizam prisile (iseljavanja, poslušnosti).
Titova industrijalizacija se u temeljima sastojala u produciranju siromaštva (i omogućavanja lakšeg iseljavanja). Čemu besplatno školovanje (školovanje kao proces profesionalnog osposobljavanja, a ne općeg kulturnog uzdizanja) kad je koncept cijele industrije zamišljen kao ovisnička privreda vojnog karaktera vezana za Sovjetski savez?
Titova Jugoslavija je trošila 70% državnog proračuna na vojsku (a država je bila vlasnica cjelokupne privrede, što je kasnije samoupravljanjem hibridno pretvoreno u društveno vlasništvu u kojem je partija uzimala i davala po partijskim direktivama).
Urušiti cjelokupnu dotadašnju industrijalizaciju u Hrvatskoj (oslonjenoj na laku industriju, jer Hrvatska nema sirovina niti energenata) a po marksističkoj teoriji prijeći na ovisničku-vojnu tešku industriju za koju Hrvatska nema uvjete) proces je dvojakog jačanja vojne i političke moći sovjeta (hegemona: komunista, srba, prorusa) i osiromašivanje i iseljavanje (ekonomsko i demografsko slabljenje hrvatskog naroda). Fašizam (zvao se fašizam ili komunizam).
Uništavanje svih potencijala (često izvođenih krivim ulaganjima; primjerice, u turizam s predivnom obalom ali na sindikalnim osnovama umjesto elitnog turizma).
Složene radnje ulaganja sa svrhom konačnog sloma i stapanja hrvatskog naroda u južnoslavensku, panslavensaku masu tlačenu ruskim (i srpskim) hegemonizmom produkt je komunističkog antifašizma.


Josipovićevo prozivanje vođa protesta pred Ministarstvom branitelja ideološki je istovjetan titoističkim strujama (složenog mehanizma upravljanja proizvodnjom siromaštva).
Mentalni sklop umno poremećenog djeteta ne smatra bogatstvo svoga naroda dobrodošlim (pa krade gdje god stigne). Odrastao je u ideološkoj okolini koja bogatstvo smatra grijehom. I takav krkan obnaša predsjedničku funkciju!?
Siromaštvo je oružje kojim osvajate/gubite kontinente (a ne samo državu).

Prozivanje nove predsjednice RH Kolinde Grabar-Kitarović zbog zamrznutog statusa u NATO-u, spada u red većih blesavosti.
Ropotarnica (za jOsipovića bLesavijeg) povijesti.

Za Hrvatsku dostojnu življenja! I hrvatski Split!


29

srijeda

listopad

2014

Po partizanima (s visoka)

Partizanski pokret je tvorevina Komunističke partije Jugoslavije (KPJ), vođene Kominternom (Staljinom).
Partizanski pokret je zamišljen kao potpora obrani Sovjetskog saveza (SSSR-a) (partizanski ustanak je proglašen po napadu Njemačke na SSSR), istovremeno kao početak komunističke revolucije.
Partizanski pokret se oslonio na antifašizam (po staljinističkom konceptu), srpsku hegemonističku (srpsko-pravoslavni element zadojen idejom o Velikoj Srbiji (koju su amputacijom propustili 1918.) ili srpskoj Jugoslaviji), unitarističku, četničko-boljševičku politiku.

Protivno ratnom pravu po kapitulaciji (Kraljevine Jugoslavije) podigli su (neuspješan) ustanak, napadali vojsku koja je nastupila po kapitulaciji vojske Kraljevine, koristili neprijateljske uniforme, koristili djecu u ratu, zastrašivali i ubijali civile (masovno i atentatima), otimali i palili imovinu (klasnih i ideoloških neprijatelja)(bez znanja dotičnih o neprijateljstvu), ...
Partizani su bili inicijatori zločina.
Po završetku rata su vršili (nastavili) masovna pogubljenja (mimo ratnog i civilnog prava).

Mnogi stanovnici Hrvatske su bili u partizanima, ali to ne daje legitimitet partizanskom pokretu.
Zbog zločinačke politike potpomaganja širenja proruske interesne zone, uništavali su po vjerskoj, nacionalnoj i imovinskoj osnovi cijele grupe ljudi (protivno međunarodnom pravu).

Partizanski pokret je zločinački pokret koji je zagovarao unitarističku Jugoslaviju (s namjerom stvaranja jednog jedinstvenog - jugoslavenskog - naroda). Zbog zločina i ideološkog odabira provodili su diktaturu (nazivali su je diktatura proleterijata). Toliko divljaštvo (svojstveno despotsko-stepskoj civilizaciji) ne može biti naša baština.
Hrvatska nema niti jednog (razumnog) razloga smatrati partizanski pokret vlastitom baštinom.

Rusi su se rasprostrli preko dva kontinenta i ovladali prirodnim bogatstvima provodeći politiku koju su u Hrvatskoj provodili partizani u njihovo ime (ali je ta politika postala stvarnost tek dolaskom Crvene Armije).
Politikom postupnog rastakanja vojne, diplomatske, ekonomske moći nastojali su Hrvatsku (kao nacionalnu državu hrvatskog puka) uništiti. Partizani i titoisti su ruski agenti koji su svim snagama sudjelovali u tim zločinačkim nakanama.



28

utorak

listopad

2014

Svi smo mi branitelji ... (jer smo svi napadnuti)

Udarajući na hrvatske vrednote, za koje su branitelji polagali živote, obespravljujući svekoliki hrvatski puk (a time i branitelje) kukuriku koalicija se svrstala u titoističko-četničku ideološku struju (srbi svi i svuda).

Posebno osjetljivi stradalnici Domovinskog rata (možemo ga zvati i agresijom), Vukovarci, civilne žrtve, invalidi Domovinskog rata, sudionici, ... branitelji, su pod teškim udarom titoističke (socijal nacionalističke) klike.
Agresija je bila sveobuhvatna, svi smo mi branitelji. Sve nas vrijeđa odnos socijal nacionalističke (orjunaške, jugoslavenske, prosrpske) nenarodne vlasti.

Stazić (jedan od njih)(oba su neinteresantna) u logičkoj nedosljednosti teoretizira (terorizira): Branitelje s prosvjeda odbijaju pozive predsjednik na Pantovčak i saborskog izaslanika u Sabor (ili Markov trg, u vladine odaje, svejedno ...) a plješću predsjedničkoj kandidatkinji (HDZ-a), te zaključuje kako HDZ manipulira prosvjedom, a prosvjednici su politički opredjeljeni. (??)

Nakon svega što je Josipović krivog napravio prema braniteljima (a svi smo mi branitelji), nakon svega krivog što su Sabor i Vlada napravili prema braniteljima (a svi smo mi branitelji) prosvjed je odgovor na zanemarivanje hrvatskih (i braniteljskih) interesa. Tko bi se nakon pokrenutog prosvjeda odazvao na pregovore (s osobama koje sustavno proganjaju branitelje što je i povod prosvjedu)?
Prosvjed je čin ukazivanja na nemogućnost razgovora (koje je vlast trebala obaviti davno prije ...). Isteklo im je vrijeme!

Stazić je još jednom (jedan od stazića, ne znam koji) pokazao kako je najveći idiot ujedno i najveći teoretičar jednog promašenog ideološkog sustava koji se urušio prije nastanka.
Glup čovjek ne može biti ravnopravan.

Kad smo kod logike i gluposti, veličajući Tita neki sumanuti samozvanac je iskazao svu trulež (besplatnog) obrazovnog sustava (jer ga je sustav besplatno odškolovao za profesionalnu budalu). Ne polemizirajući o Titovoj (zločinačkoj) karizmi, trebao bi zapitati svog oca zašto se oženio srpkinjom. Ako je to uradio zbog ljubavi a ne po partijskoj direktivi (kako je to uradio Tito, Krleža i mnogi drugi partijaši, po svjedočenju sugerirajući i drugima takvu ženidbu ako žele napredovati (ne u partiji nego u radnom životu)), neka obznani tu ljubav. Ili zašto se sam oženio srpkinjom a seksualno se zadovoljava s ruskom prostitutkom ...
Ateist, moralist.
Možeš biti komunistički domoljub ali ne i za dom spreman ... (logika uginulog vodenkonja).

Hrvatska mora iznjedriti hrvatske vrijednosti i ruske agente (s promašenom logikom) pospremiti u ropotarnicu povijesti.

I ja sam branitelj (Doma)!




26

nedjelja

listopad

2014

Horror tikva

Čovjek koji je prešutio očevo partizansko i partijsko divljanje (sudjelovanje u zločinima, pokoljima, progonima, političkim ubojstvima), čovjek koji je prešutio svoje dostavljanje dokumenata srpskoj strani, čovjek koji je prešutio svoje ruske veze ...

Politička smrt jednog mrtvog pravnika i muzičara koji bolje komponira nego pravno sastavlja tužbe, a sklada kao da je došao s partijskog tečaja brzog komponiranja, osuđen je pokrasti zakladu (Lovre pl. Matačića), pokrasti posmrtnu pripomoć, pokrasti otkupninu za hrvatske zatočene obavještajce, ...
Licemjer koji partizanske zločine svoga oca nije kritički i katarzički sagledao, obećao Hrvatsku zacrveniti ...

Ubojica vlastitog bića. Ne postoji.


Vratite nam našu vlast (uzrok krize u RH)

Padom berlinskog zida i padom komunističkog (Varšavskog) bloka Hrvatska je iskoračila (Domovinskim, nametnutim, pravednim i obrambenim ratom) u demokraciju.

Treba ponoviti (i uvijek ponavljati): Hrvatska je u nametnutom, pravednom i obrambenom ratu ostvarila svoju samostalnost.

Kvazidemokracija titoističke Jugoslavije je dikatatura proletarijata i diktatura avangarde radničke partije, hibridna forma demokratskog pravnog načela nagrđenog otuđenjem političke moći preferiranjem nabrojane (proletera i avangarde radničke partije na čelu s Titom) klike.
Prvi istinski demokratski korak Hrvatske je ustavno deklariranje Hrvatske kao višestranačke, demokratske države s jednakošću vlasništva i vlašću naroda.
Što znači vlast naroda?
Vlast naroda je neotuđivo pravo upravljanja i odlučivanja o definiranim zajedničkim interesima hrvatskog stanovništva i države.


Ustav RH, 22.12.1990., NN br. 56

II. TEMELJNE ODREDBE

Članak 1.

Republika Hrvatska jedinstvena je i nedjeljiva demokratska i socijalna država.
U Republici Hrvatskoj vlast proizlazi iz naroda i pripada narodu kao zajednici slobodnih i ravnopravnih državljana.
Narod ostvaruje vlast izborom svojih predstavnika i neposrednim odlučivanjem.

Članak 2.

Suverenitet Republike Hrvatske neotuđiv je, nedjeljiv i neprenosiv.
Suverenitet Republike Hrvatske prostire se nad njezinim kopnenim područjem, rijekama, jezerima, prokopima, unutrašnjim morskim vodama, teritorijalnim morem te zračnim prostorom iznad tih područja.
Republika Hrvatska ostvaruje, u skladu s međunarodnim pravom, suverena prava i jurisdikciju u morskim područjima i u podmorju Jadranskoga mora izvan državnoga područja do granica sa susjedima.
Sabor Republike Hrvatske i narod neposredno, samostalno, u skladu s Ustavom i zakonom, odlučuje:
- o uređivanju gospodarskih, pravnih i političkih odnosa u Republici Hrvatskoj,
- o očuvanju -prirodnog i kulturnog bogatstva i korištenju njime ;
- o udruživanju u saveze s drugim državama.
Saveze s drugim državama Republika Hrvatska sklapa zadržavajući suvereno pravo da sama odlučuje o prenesenim ovlastima i pravo da slobodno iz njih istupa.
Narodne Novine broj 56 (1990.)


Račanova (to je onaj Račan koji je bio na čelu partijske komisije za odobravanje likvidacija političkih protivnika od 1981. do 1989., onaj Račan što je proglašavao HDZ strankom opasnih namjera, onaj Račan što je oružje TO dao agresorskoj JNA (koja tada još uvijek nije bila oružano uporabljena), onaj Račan što je sa svojim sdpovcima napustio saborsku sjednicu pri izglasavanju neovisnosti, ...) kaoalicija 2000. mijenja Ustav RH, po priloženom (uz ostale promjene).

Promjenu Ustava Republike Hrvatske koja je stupila na snagu danom proglašenja 9. studenoga 2000. ("Narodne novine" broj 113 od 16. studenoga 2000.- NN 113/00.)

PROMJENA
USTAVA REPUBLIKE HRVATSKE

Članak 1.

U Ustavu Republike Hrvatske (»Narodne novine«, br. 56/90., 135/97. i 8/98. - pročišćeni tekst) u Glavi II. Temeljne odredbe u članku 2. stavku 4. riječi: »Hrvatski državni sabor i narod« zamjenjuju se riječima: »Hrvatski sabor ili narod«.


Vraćanjem kvazidemokracije, komunistički bastard Račan i njegova klika otvorila je novu stranicu hrvatske nenarodne vlasti. Od tog trenutka nastupa postuđmanovska (detuđmanizirana) hrvatska nedemokratska stvarnost smjenjivanja nenarodnih vlada. Račanovu samovolju (ustavnom zakrpom (čuvenom transformacijom I u ILI)) smjenjuje sanaderova, kosoričina, milanovićeva samovolja ...
Sve odreda nenarodne vlade.
Predlaganja riješavanja hrvatske (trenutne, jedne od mnogih u kontinuitetu stvaranih (političkih, pa ostalih) krize preko preferencijalnog glasovanja u osnovi podržava nenarodnu vlast. Uzrok krize proizlazi iz preformulacije demokratskog načela ovlasti i (političke) odgovornosti. I referendum o preferencijalnom glasovanju je politički manevar (tuke) u očuvanju nenarodnih režima ....
Sve su krize u Hrvatskoj proistekle iz nepoštivanja narodne volje!
Nikad ovaj narod nije pristao ovlastiti ikoga u donošenju odluka u ime naroda. Kriza je uzrokovana samovoljom pojedinaca i pokušajem ozakonjenja te samovolje.
Predlagati promjene izbornih zakona, predlagati nove temelje hrvatske države (podrazumijeva li to aneksiju BiH i izlazak te nove Hrvatske na Drinu?) je suludi čin ignoriranja istinskih načela Republike.

Onaj tko hoće vladati u Hrvatskoj mora vladata po narodnoj volji. Mora biti narodni zastupnik, a ne narodni ugnjetavač.

Nikad nisam ovlastio Josipovića da u izraelskom Knessetu priča o ustaškoj zmiji, nikad nisam ovlastio Vesnu Pusić da nudi hrvatske novce za obnovu palestinskih srušenih gradova, nikad nisam ovlastio Milanovića da svoje ministre potiče u progonu naroda (hrvatskog puka).
Vratite nam naše ovlasti (koje nikad nismo, niti ćemo ikad, ustupiti vama)!

Hrvatski puk je izvorni nositelj svekolike vlasti u Republici Hrvatskoj!

Vrijeme je za pad (ove) nenarodne vlasti! I svih nenarodnih vlasti ...

Sve za Hrvatsku, Hrvatsku nizašto! Franjo Tuđman


25

subota

listopad

2014

Preferencijalno, križić-kružić, Ustav

Posljedice postupaka aktualne (kukuriku q na vidiku) vlasti su gore od agresija srba s početka devedesetih ...
Srpska agresija (unatoč divljanju srpskih vojnih i paravojnih snaga, ubijanju, paleži i razaranju) je izazvala Hrvatsku na pružanje otpora. Ujedinjeni (bez titoista, orjunaša, sdpovaca), s nadom u pobjedu.

Specijalni rat (bez ubojstava) gospodarski je razoran, demografski (jer su demografija i gospodastvo povezani) stvara veće gubitke iseljavanjem i beznađem nego sam rat.

Socijal-nacionalisti (titoisti, orjunaši) svojim bezobzirnim vandalizmom (a cilj svakog rata je zagospodariti teritorijem; otkad su ratovi za robove prestali) nanose veće gubitke od agresorske srpske armije.

Iako smo ideološko zločinačko jednoumlje proglasili neprihvatljivim, spremili u ropotarnicu povijesti ...
Josipović odšeta u Knesset i priča o ustaškoj zmiji, Pusić priča o priznanju Palestine i pomoći pri obnovi porušenih palestinskih naselja (u ratu koji su izazvali bezrazložnim i nenajavljenim ispaljivanjem 200 raketa na izraelske gradove ... rakete je ispalio Hamas (koji je na vlasti) i izazvao posljednji izraelsko-palestinski razarajući sukob),...
Zakone mijenjaju bez ikakvih javnih rasprava (koristeći protuustavnu promjenu Ustava kojom odluke donosi Sabor ili narod umjesto definicije Sabor i narod), preko 70% zakona su izglasali u hitnoj saborskoj proceduri ...

Jedini način zaustaviti agresiju na Hrvatsku je preuizimanje vlasti onih kojima vlast pripada - narodnim ustankom.
Narodni ustanak svijesti. Orjunaše treba poraziti sviješću. Izlaskom na izbore i glasanjem za hrvatske političke snage.
Križić - kružić.
Srpsko-ruske agente prekrižite na izborima. Glasajte za Hrvatsku.
Možete pobijediti, samo morate imati glasačke hrabrosti ....
Izborno možete zaustaviti specijalni rat i razaranje Hrvatske (doduše, nije neophodno preferencijalno glasovati jer od stotinu i nešto država svijeta preferencijalno glasovanje je uvela tek nekolicina i nemaju zbog tog vidljive rezultate ...).
Bitno je glasovati za onog tko će u Ustav vratiti vlast i nadzor vlasti hrvatskom narodu ....

Hrvatska za sva vremena!





24

petak

listopad

2014

Frederčina

Treba znati dvije stvari ...

Prvo se netko trebao oglasiti kako je frEdu predao protuoklopna sredstva (kojim je uništavao (agresorske) tenkove) ... (takav se svjedok nije oglasio).
Drugo, treba znati zašto bi s tim sredstvima uništavao tenkove ...

Frederčino jedna ...


Ako niste ...

Skupljanje potpisa za referendum o očuvanju auto cesta ... traje do 25.10.2014.

Ako niste potpisali ...


22

srijeda

listopad

2014

I ja sam Bandić ... neka se malo pomakne

Bandić (u raljama Bandića).

Odvjetnici zagrebačkog gradonačelnika Bandića (ispravnije ih je titulirati samo odvjetnicima) u svim medijim proklamiraju benignost Bandićevih djela za koje ga tereti USKOK, ...
Zašto nas onda opterećuju (odvjetnici) svojim poslom (za koji u slučaju Bandića kažu da je dječija igra). (??) (nepravilni gramatički oblik rečenice s točkom (i upitnicima poslije rečenice))

Nacional-socijalistička praksa (istovjetna socijal-nacionalnoj (boljševičko-komunističkoj) praksi) poigravala se svenarodnim stavovima (vješta manipulacija javnim mnijenjem, otuđenje političke moći).
Bandića prikazivati kao narodnog, sveprisutnog i dobrodošlog političara (koji kune nije zaradio ali je spomeničkim rentama u gradu Zagrebu, gdje spomenika nema ... naplaćivanjem parkiranja i u zabiti na rubu Dubrave, maksimalnim prirezom (15%) na plaće svojih građana ... i još koječime osiromašivao i građane i one koji grad čine primamljivim, tom politikom od Zagreba napravio trećerazrednu najveću Hrvatsku spavaonicu socijalnih slučajeva koji od Bandića očekuju dodatak od 100 kuna (ili dodatak od 100 kuna za Božić i Uskrs)) istovjetno je poimanju Staljina, Hitlera, Mao CeTunga, Tita, Castra, ...

Svi su svojedobno bili narodni, omiljeni i bez grijeha (njihovim je odvjetnicima)(sustiglim iz pakla)(bilo lako braniti klijente).
USA (SAD) su imali protutežu socijalne manipulacije u američkoj mafiji (Al Capone, ... sve do John Gotti-a) pokazujući sposobnoist vještine manipuliranja masama.

Svi medijski pokazatelji (istovjetna praksa već prokazanim režimima) govore kako je Bandić kriv (što je osobina onih koje očekuje presuda). Relativiziranje njegove krivice samo je proces ujednačavanja kriterija na nacionalnoj razini (kao sredstva umirivanja naroda i stvaranja osjećaja pravednosti ove države). Ako iza Bandićeva progona stoji Josipović (iz dnevno političkih razloga), onda je izgubio izbore ...
Previše je medijske prašine koja ne daje zadovoljavajuće odgovore. Pravda je spora i najčešće slaba.
Kad socijal-nacionalisti (orjunaši), koji su bili povod nastanaka nacional-socijalista (time traju duže, a po zlobi su istovjetni), provode pravdu vjera u ljude se gasi.

Hrvatska ne mora trpjeti odnarođene vragove! (I ja sam Bandić ... neka se malo pomakne)


21

utorak

listopad

2014

Nije imao namjeru

Kako to ...?

PTSP je posttraumatski stresni poremećaj.

Posttraumatski stresni poremećaj ili PTSP (često se krivo izgovara pi-ti-es-pi jer se misli da je to engleska kratica; engleski je Post-traumatic stress disorder i engleska kratica PTSD izgovara se pi-ti-es-di; pravi hrvatski izgovor je pe-te-es-pe) oblik je psiholoških posljedica izlaganja stresnim doživljajima, koji uključuju smrtnu opasnost, ozbiljne fizičke povrede ili prijetnju psihičkom ili fizičkom integritetu osobe te koja ta osoba doživljava krajnje traumatično.

Osnovni simptomi PTSP-a jesu:

Ponovno proživljavanje traumatskog događaja - npr. kroz sjećanja na događaj, snove..., neki svakodnevni događaj potakne sjećanje na traumatski događaj, aktivira se lučenje hormona stresa, žrtvi pred očima sijevaju prizori iz prošlosti, tijelo preplavljuje istim onim osjećajima koje je osjetila tijekom izvorne traume: tijelo se počne preznojavati, javi se osjećaj straha, groznica, drhtanje. Osobe kod kojih je hormon stresa preobilan ne prilagođavaju se i za razliku od osoba bez jakog traumatskog događaja koje se svakodnevnim npr. glasnim zvukovima prilagođavaju, žrtve traume reagiraju uvijek jednako, preintenzivno.
Izbjegavanje svih podsjetnika na traumu (npr. izbjegavanja odlaska na mjesto gdje se trauma dogodila, gledanje filmova sa takvim sadržajima)
Pojačana podražljivost koja se manifestira kao nesanica, razdražljivost, snižen prag na frustracije i sl.

PTSP se liječi farmakoterapijom (tj. lijekovima) i psihoterapijom. Od lijekova se koriste antidepresivi i anksiolitici, te stabilizatori raspoloženja. Od psihoterapije koriste se različite tehnike prorade trauma (preplavljivanje), ali i tehnike relaksacije (npr. progresivna mišićna relaksacija).



Nitko nije bolje i glasnije prozvao agresore za počinjene zločine nad hrvatskim vojnicima, civilima, djecom, gradovima, selima, šumama, zemlji, vodi, zraku ... od Glavaševića Bojana (iako to nije imao namjeru). (Kukuriku vlada je puna šarlatana koji stalno blefiraju i otklanjaju opasnost svoje smjene ...)
Provodeći agresiju i genocid srpska vojska i srpske snage su prouzročile više od 90% ukupno počinjenih zločina pa je logično nepostojanje posttraumatskog stresnog sindroma kod srpskih agresora.
Nisu Hrvati sjekirama, noževima, pištoljima, puškama, strojnicama, topovima, tenkovima, avionima, brodovima napadali nenaoružan narod (i slabo opremljene branitelje).

Siniši Glavaševiću: Bojana ti je pojela ispodprosječnost .... on svojom nedoraslošću jače proziva koljače od svih nas koji smo te pokolje preživjeli. Oprosti (sinu). Nije imao namjeru kriknuti slobodi ...



20

ponedjeljak

listopad

2014

Čoban broji ovce

Bandićeva politička (krivudavo) pravocrtna putanja je sustigla vlastitu sjenu.

Je li Bandić kriv ili nije (nakon svih sumnji, istraga (koje su vodile ka zagrebačkom poglavarstvu)), najbolje ilustrira Bandićeva ustrajnost na istim suradnicima.
Pošteni ljudi rade (i grade) sa svima ...

Nije toliko važan činjenični status Bandićeve krivične odgovornosti koliko interpretacije samog postupka.
Tvrdnje o skretanju pozornosti sa procesa Perkoviću, o skretanju pozrnosti s (kronično) nesposobne sdp-ovske vlasti ukazuju na dvije činjenice.
Prva je dvojba oko važnosti kaznenih progona (makar se vodili u dvije različite države)(dvojbe ne bi smjelo biti).
Druga je o političkoj motiviranosti kaznenih postupaka (što ukazuje na političko kadroviranje)(i sustavno popunjavanje kadrova koji imaju sklonost kaznenim djelima).

Na drugu činjenicu izrazito ukazuju odvjetnici i pobornici progonjenog (Bandića i družbe) tvrdnjama kako je riječ o političkom progonu. Zašto bi elementi potrebni za početak kaznenog progona bili politički motivirani? Samo vrijeme pokretanja kaznenog progona može biti politički motivirano!

Bandić bi (svojom stručnom spremom i političkim svjetonazorima) mogao samo čuvati ovce. Kako je postao gradonačelnik najvećeg, najnaseljenijeg, glavnog grada Hrvatske?
Pozivanje na brojnost Hercegovaca u Zagrebu (riječ je o Milanu, bivšem komunisti, sdp-ovcu) nije odgovor (Hrvati katolici ga ne bi birali). Brojnost (socijalističkih) umirovljenika kojima omogućava besplatan prijevoz i daje novčani dodatak na mirovinu mogao bih ali i ne mora biti uzrok ...
Zagreb je morao imati razvojne programe (koje Bandić niti je znao niti je rasipanjem gradskih novaca mogao nuditi).

Ali, istovremeno (u gradu koji je imao godišnji gradski proračun od 12 milijardi kuna koji se smanjio skora dvostruko) gradonačelnik takvog grada je komentitrao sve političke događaje (u državi)(što je čudno). Kandidirao se za predsjednika RH (kao nezavisni kandidat)(što je čudno).
Čudno je kad gradonačelnik grada koji je financijski moćan (grad je financijski moćan) umjesto grada ima druge prioritete ...

Bandić je tipičan primjer čobana koji sanja upravljati bespilotnom letjelicom (i usput će biti dobro plaćen) ....
Moja sućut.


19

nedjelja

listopad

2014

80 (od sto; kojih sto?)

Kritika (uma).

Ne primjetiti čudnovatost hrvatskih anketa je vrlo teško ...
Naučeni u socijal-nacionalizmu (titoističkom orjunaštvu) pratiti javne medije i slijediti (tobož svojom voljom) određenu politiku koja se samoproglašavala narodnom i demokratskom stvorilo je žive (političke) mrtvace.
Radi li se o vladajućim (strukturama) ili narodu, nisam još razjasnio ...
Profesor na muzičkoj akademiji, profesor prava (doktor znanosti u obje discipline) javno obznani podatke anketa na kojima temelji svoje političko djelovanje u (željenom) drugom predsjedničkom mandatu ...

Kako preko 80 % glasača može biti za preferencijalno glasovanje kad ih više od 50% ne izlazi na izbore ...??

Ozbiljni (znanstveni) djelatnik bi morao razlučiti izlaznost na glasovanja, ponuditi razlog neizlaznosti i onda ponuditi prijedloge ...
Velika neizlaznost na izbore (i druge oblike glasovanja (referendumi)) je posljedica oštog ideološkog rata u kojem socijal-nacionalistička (titoističko orjunaška) ideološka struja prijeti starim modelom progona svih koji im se suprostave... Takvi nisu za preferencijalno glasovanje jer su sami bezimeni (politička smrt) i dio su hrvatske šutnje (koju su stvorili titoisti).
Anketa je mogla jednako objaviti kako 100% glasača hoće preferencijalno glasovanje, jer ionako uzorak nije reprezentativan, niti je svrha ankete istina.



18

subota

listopad

2014

Jovica u zemlji crtica ...

Hrvatska, po ukidanju AU monarhije i propasti (srpskog) kraljevstva Karađorđevića, okupirana i izložena brutalnoj revolucijskoj praksi pogubljenja, iseljenja i progona nije stvarala demokraciju.
Po propasti monarhija i pada dinastija, razvojni korak je bila republika, demokratska.
Po teoriji (otuđenja političke moći), kulturološki odgojen narod u siromaštvu i porobljenosti (koje prati neprosvjetljenost) nastavila se praksa političkog obezvlašćenja naroda.
Republika (U ime naroda!), zasnovana na revolucionarnoj praksi radničke avangarde nije bila ni narodna ni republika (iako bi trebalo glasiti ili Narodna Hrvatska ili Republika Hrvatska; bila je Narodna Republika Hrvatska, zapravo nije bila ništa).
Kratkotrajnost Narodne Republike (u sklopu FNRJ (federativne, narodne, republike jugoslavije)) smjenila je Socijalistička Republika Hrvatska u sklopu SFRJota.
I Hrvatska (koje nije bilo) i SFRJot su bile socijalističke, samoupravne i nesvrstane. Praksa političkih novina i eksperimenata (siromašnu i porobljenu državu i narod) i narod i državu činili siromašnijim i porobljenijim. Otuđenje političke moći.

Čemu danas predlagati preferencijalnog glasovanja (zašto naziv preferencijalno i zašto birati preferencijalno?)?
Politički uzurpatori (elementi koji iznuitra potpomažu agresiju i okupaciju (peta kolona)) vole (pod pretpostavkom o sveukupnoj degreadaciji hrvatskog bića) novotarije kao sredstvo odvlačenja pozornosti. Preferencijalno glasovanje (koje su uvele nekoliko država) sredstvo im je nametanja svoje vlasti zalaganjem za nešto što nitko ne zna kako će se odraziti na politički i sveukupni život naroda i države. Smjelo!

Nužnost ustavnih i zakonskih promjena podrazumijeva vraćanje jednakosti vlasništva kao ustavne kategorije (bez mogućnosti poništavanja te jednakosti ustavnim zakonima), vraćanje ustavne kategorije o odlučivanu Sabora i naroda, a ne kako je račanova (zločinačka) koalicija promjenila u odlučivanje Sabora ili naroda. Treba nadopuniti i razraditi ustavom odgovornost svih oblika vlasti narodu (brzi opoziv i proglašavanje ništetnim odluka koje su izazvale opoziv), ... olakšati i uvesti odgovornost za one koji ometaju referendume ...

Ionako će nakon svih njihovih manevara, odlučiti narod (jer vladati narodom na pokornosti strahu je završilo).

Povodom Josipovićevih anketnih istraživanja i političkih planova utemeljinih na toj anketi (* mu materina, neka postavi anketno pitanje što mislimo o njegovoj majci ...)


16

četvrtak

listopad

2014

Markićka (ikona onog što rušimo)

Referendum.
Referendum mogu pokrenuti i građani, ako skupe dovoljan broj potpisa za referendum koji predlažu. Zakonski okviri o skupljanju potpisa za referendum podrazumijevaju ono što je propisano i u ono što se radi u dobroj namjeri (jer zakon ne precizira sve nužno potrebne detalje).

Trajanje potpisivanja u vremenu ne dužem od 15 dana mora biti definirano u odluci Odbora za raspisivanje referenduma ...


Zakon o referendumu i drugim oblicima osobnog sudjelovanja u obavljanju državne vlasti i lokalne i područne (regionalne) samouprave

II.IZJAŠNJAVANJE BIRAČA O POTREBI DA SE ZATRA­ŽI RASPISIVANJE REFERENDUMA

Članak 8.b
Organizacijski odbor donosi odluku da se pristupi izjaš­njava­nju birača o potrebi da se zatraži raspisiva­nje referenduma.
Odluka iz stavka 1. ovoga članka sadrži:
– jasno formulirano pita­nje o kojem se traži raspisiva­nje referenduma,
– rok unutar koje­g će se sakup­ljati potpisi birača koji traže raspisiva­nje referenduma koji ne može biti duži od 15 dana.
Odluka da se pristupi izjaš­njava­nju birača o potrebi da se zatraži raspisiva­nje referenduma objav­ljuje se u dnevnom tisku i drugim sredstvima javnog priopćava­nja.

Članak 8.f
Nakon isteka roka za sakup­lja­nje potpisa birača svi popisi se dostav­ljaju Organizacijskom odboru.
Organizacijski odbor provjerava je li izjaš­njava­nje provedeno u skladu sa zakonom.


http://www.propisi.hr/print.php?id=5155

Kad netko (ako zakonom nije preciziran rok za predaju potpisa) prebrojava potpise (u numeriranim listama, koje se po isteku svakog dana potpisivanja mogu lako prebrojiti)(zapravo skuplja potpise mimo zakonskog roka) dva tjedna iza naznačenog roka i pritom medijski vodi kampanju o nemoralnosti političara, ne zaslužuje osvrt (do prijekora).
Ne trebaju nam amateri.


15

srijeda

listopad

2014

Oni su napuš(t)eni

Kukuriku koalicija (trenutno vladajući) karakterističan je primjer ruske agenture. Ovu vlast ne možemo zvati niti marionetskom.
Po teoriji upravljanja, velikim sustavima se upravlja raznim modelima upravljanja ... Model malobrojnih (autoritarnih) upravljačkih elemenata ne karakterizira funkcionalne sustave (zbog čega kukuriku koaliciju nije moguće nazivati marionetskom). Tipična agentura.
Raspoređeni na hijerarhijski visoka upravljačka mjesta, svojim odlukama izazivaju paralizu (zamrzavanje) sustava. Tipični agenti.
Marionetski režimi ipak moraju biti funkcionalni (titov sustav je pokušao biti socijalistički, samoupravni što ga čini marionetskim iako su i socijalizam i samoupravljanje paravani za srbizaciju ...).

Malobrojnost vladajuće klike (odreda agenata) i njihova nesposobnost pokrenuti ikakve procese do urušavanja sustava znakovita je i upozorenje demokratskim snagama za jače i kvalitetnije zauzimanje za širi politički angažman hrvatskog stanovništva (pod hrvatskim stanovništvom podrazumijevam sve hrvatske građane). Nedopustivo je puštanje vladajućih produžavati svoj mandat pričama o reformama i inicijativama koje bi trebale promjeniti trenutno stanje. Oni nisu sposobni pokretati, zadaća im je zaustavljati, kočiti, destruirati.
Nametanje (oštrog) ideološkog rata, kojim se potiskuje većina stanovništva iz političkog odlučivanja (što je vidljivo po izbornoj izlaznosti) protutežu nalazi u narodnim (demokratičnim) referendumima na kojim je politička aktivnost stanovništva znatno veća ...
Politički potezi koji će zaustaviti i specijalni rat i destrukciju političkog sustava je ili izborna smjena ruskih agenata (sdp koalicije) ili referendumska smjena ove vlasti.
Kako je specijalni rat vođen uz suučešće sigurnosnih službi, potrebno je izbornom smjenom predsjednika RH uspostaviti pravičnu kontrolu nad (proruskim, plaćeničkim) dijelom tih službi ...

Politika pomirbe je spasila mnoge (zabludjele) Hrvate, ali nije iskorijenila plaćenički korov koji iako malobrojan teško šteteti sveukupnom životu drage nam, jedine i vječne Hrvatske!


Ropotarnica povijesti!


14

utorak

listopad

2014

Ako ne znate upravljati auto cestama, odstupite odmah!

Auto ceste Hrvatsku povezuju (a hrvatske političare razdvajaju).

Monetizacija auto cesta (štetna i pokrenuta na lažnim tvrdnjama) novčani je manevar vladajuće klike ...
Bespotrebno izazvano pitanje povrata kredita korištenih za gradnju (do sada izgrađenih auto cesta) proisteklo je iz pohlepe vladajućih struktura (koje ne stvaraju ali olako troše velike količine novaca).

Rješenje plaćanja kreditnih rata treba potražiti kod inicijatora, projektanta, kreatora auto cesta.
Hrvatska je (zbog izračuna i procjene prometa) nije gradila komercijalne auto ceste (kampanja o neisplativosti auto cesta je, dakle, neutemeljena). Auto ceste po jednostavnom gledanju nisu bile isplative prije izgradnje.
Model (strateški) finaciranja gradnje je riješen složenijim gospodarskim zahvatom.
Konsenzusom hrvatskih građana prihvaćen je model povećanja cijena naftnih derivata, čime građani RH otplaćuju kredite za gradnju auto cesta. Iako je tadašnje poskupljenje naftnih derivata bilo dvostrukao( otprilike, za diesel gorivo s 3.5 kn na 7,10 kn), sada nam predočavaju samo 20 lp koje se koriste u svrhu otplate kredita. Hrvatske auto ceste ne mogu vraćati kredite jer su novac za otplatu kredita dali hrvatskoj državi kao nepovratni kredit ...
Lažima postojeće političke garniture nije kraj.
Ulaganjem u gradnju hrvatskih auto cesta, država Hrvatska je potpomogla razvoju turizma koji je godišnje zarađivao 1 mil. US$ (u sivoj i crnoj privredi 3 mil. US$). Nakon izgradnje auto cesta (investicija RH) i razvoja hoteljerstva (gradnjim luksuznijih zdanja, privatni investitori) godišnji prihodi od turizma su se povećali na 7 mil. € (u sivoj i crnoj privredi 12 mil. €). Ukupno procijenjeno povećanje prihoda od turizma iznosi na godišnjoj razini oko 50 milijardi kuna.
Uz porez na dodanu vrijednost od 10%, država uprihoduje 5 milijardi kn godišnje. (Auto ceste se same isplaćuju, komercijane su. Jedini je problem što zarađene novce auto cestama ne možete dva puta potrošiti.)
Auto ceste su se gradile poštujući dnevnu i godišnju frekvenciju prometa, poštivajući ekonomske zakone ulaganja. Kriva je tvrdnja o bespotrebnosti i luksuzu izgrađenih auto cesta.
To je složeniji postupak prihodovanja i nije pogodan za raspravljanje sa onima koji nisu na stupnju potrebnom za upravljanje takvim projektima.

Trenutna vlast niti razumije problem (koji to nije), niti je sposobna funkcionirati na toj razini.
Ako ne znate upravljati auto cestama, odstupite odmah!


13

ponedjeljak

listopad

2014

Logično i inicijativno (iz dubine duše)

Na područima županija se nalaze gradovi i logično je prebaciti sve gradske ovlasti na županije.

(Inicijativa Od srca vam * majku)



I ja sam humanist, ali nisam ljevičar ... čuvajte se!

Ideološki istupi (zbog obuhvatnosti) najviše utječu na neobrazovane (neobrazovanost je u velikom postotku praćena siromaštvom).


Ideologija (francuski: idéologie, od grčkog, ideja i logos) je termin kojim se označava obuhvatni sklop ideja koje uključuju način na koji pojedinac ili grupa gledaju na svijet, te ciljeve, očekivanje i aktivnosti.
Ideologija je manje obuhvatna od svjetonazora.
http://hr.wikipedia.org/wiki/Ideologija

Svjetonazor označava odnos pojedinca prema okolini, u kojem se zauzima određeni "pogled na svijet". Svjetonazor podrazumijeva stvaranje određenih stajališta i zauzimanje stavova prema ukupnoj zbilji. Pojam svjetonazora se temelji na klasičnoj njemačkoj filozofiji i epistemologiji. Koncepciju Weltanschauung[1] u njemačkoj filozofiji prvi put je opisao Immanuel Kant u knjizi Kritik der Urteilskraft, 1790.

Ključna filozofska, religijska, odnosno etička pitanja, poput:

što je stvarnost?
što je to čovjek?
što se događa nakon smrti?
možemo li shvatiti istinu?
kako ćemo znati što je pravo i što je krivo?
postoji li Bog?
ima li čovjek slobodnu volju?

i odgovori koje svaki pojedinac na njih daje, pozicioniraju individuu u odnosu na zadane parametre stvarnosti.
http://hr.wikipedia.org/wiki/Svjetonazor

Odgovor na obrazac i uspjeh komunista, socijalista, nacionalsocijalista, socijaldemokrata, ljevičara ... Ali i odgovor na višestoljetno nezadovoljstvo istim (komunistima, socijalistima, nacionalsocijalistima, socijaldemokratima, ljevičarima, ...).
Nazovimo sve pojavne oblike (komuniste, socijaliste, nacionalsocijaliste, socijalademokrate, ...) ljevičarima.

Ideološki, ali teško suprostavljeni svjetonazoru, nudeći siromašnijim i neobrazovanijim pravedniji sustav koji bez negiranja svjetonazorskog odnosa prema privatnom vlasništvu (neobrazovani i siromašni podržavaju socijalnu jednakost baš zbog jakog odnosa prema privatnom vlasnišvu, nastojeći poboljšati svoj imovinski i statusarni položaj) nije moguće provesti. (Kontradiktorno.) A negiranje privatnog vlasništva nije moguće provesti bez krvoprolića. Ljevičarske borbe su ideološki jednokratni pljačkaški pohodi.

U povijesti ljevičarstva (bez nacionalsocijalističkih i komunističko-socijalističkih revolucija, ogrezlih u krvi ... ) ideja se u gospodarskim ili drugim zajednicama zbog kontradiktornosti nije zadržala.
Ljevičari nisu ljevičari nigdje gdje je njihovo osobno vlasništvo u pitanju. Ne dijele svoju/e ženu/e, ne dijele svoj/e automobil/e, ne dijele svoju hranu, ne dijele svoju zemlju, ne dijele svoj/e stambeni/e prostor/e, ne dijele svoja odijela/haljine, ne dijele svoj novac ...
Ljevičari su ljevičari u javnim istupima (image, umjetničko iskazivanje, ...), deklarativni . Ljevičari su (deklarativno) ljevičari samo kad je vlast u pitanju.
Začuđujuće ne formiraju komune (radne, životne) i legalno žive svoje snove (bez cjelokupnog društva)... Ljevičari su samo kad osvajaju vlast i obnašaju je (na razočarenje svih).

Može li se tolika količina licemjernosti (samo)nazivati humanizmom ...?




11

subota

listopad

2014

I ja sam demokratičan ... čuvajte se

U Hrvatskoj je kvazidemokracija zamjenila monarhističko autokratsko-despotsku vlast. Propast AU monarhije je slijedila (nakratko) Država SHS, Kraljevina SHS/Jugoslavija (pod prijetnjom amputacije), FNRJ/SFRJ.

Osobina tvorevina poslije monarhija (carevine AU i kraljevine Jugoslavije) je kvazidemokracija.
FNRJ/SFRJ je nedemokratična tvorevina zasnovana na revoluciji (sovjetsko-ruskih) agenata. Čak nije ni boljševička, nije ni revolucionarna (ako pojam revolucije ne shvatimo šire pa pokolje i demografske promjene zasnovane na pokoljima ne nazovemo revolucijom). Titova Jugoslavija nije država, nije provodila niti komunističku niti socijalističku revoluciju. Provodila je genocid (demografske, ali ne i nužno i socijalne promjene). Socijalne promjene je koristila kao opravdanje (iako je međunarodnim pravom to zabranjeno) za pokolje, progone, iseljavanja. Naučni socijalizam (marksizam) je korišten kao sredstvo za genocid.
Zadnja karika u stvaranju paravana (iako je pokolj i progon s ciljem iseljavanja zabranjen poveljom UN-a) je kvazidemokracija.

Prije razrade teze o sponi zločina i kvazidemokracije, treba naglasiti kako članstvo SFRJ u UN-u (titove Jugoslavije) nije jamstvo legitimnosti te tvorevine. Sovjetski blok (ruski blok okupljen oko jedne od priznatih nuklearnih sila) tvori dio UN-a koji sustavno sve rasprave u toj organizaciji koristi za sustavno kršenje UN-ovih povelja, prikrivajući ta kršenja ...

U titovoj jugoslaviji nesvrstanost, socijalizam, samoupravljanje, bratstvo i jedinstvo su bili deklarativni. Provodila se partijska samovolja. Jednoumlje. Jednoumlje se moglo provoditi (pokriveno tkz. demokratičnošću) jedino izgrađenim i uvježbanim mehanizmom kvazidemokracije.
Sustavno su koristili nasilje prema neposlušnima. Mediji (novine, televizija, radio) su deklarirali stavove,a krvavi represivni aparat i tajne službe su progonima i ubojstvima kažnjavali neposlušne. Tko nije želio neugodnosti (s mogućim teškim posljedicama po vlastiti život i sudbine bližnjih, pa i prijatelja) morao je slijediti (vlastitom voljom) smjernice partije-voljenog vođe.
Nakupina (sedmorazrednih) krkana, koja sebe voli nazivati ljevicom, pod imenom SDP i danas koristi medije kao sredstvo javne obznane vlastitog mišljenja koje bi morali formirati građani-glasači u RH ...
Nije li čudno pa polupismeni, neautoritativni pojedinci (Butković, Dežulović, ...) imaju ogromne novinarske honorare. Zašto Bago ima unosan TV ugovor? Jer nas izvještavaju ili krivotvorenjem podataka stvaraju kvazidemokratičnu podlogu našeg izjašnjavanja ...?

U Hrvatskoj nisu problem (korumpirani i nesposobni) političari, u Hrvatskoj nisu problem (korumpirani i nesposobni) novinari. U Hrvatskoj su problem sigurnosne službe (paraobaviještajne nakupine prorusko-prosrpskih ubojica), koje poduzimaju progone i ubojstva, zastrašivanja u stvaranju kvazidemokracije. (Sve po ruskom modelu prikrivanja tragova i radnji koje ukazuju na teška kršenja osnovnih prava koja proizlaze iz povelje UN-a.)
Treba legistativno obraditi pripadnike sigurnosnih i praobaviještajnih skupina ... Zaustaviti specijalni rat i nekažnjeno nasije.

U tom smislu, Josipovićeva prednost pred ostalim predsjedničkim kandidatima/kandidatkinjama je indikator za kazneni progon Josipovića i svite koja ga veliča ... Ja sam protiv Josipovićeve kandidature (i iskoristiti ću svoje pravo primjene sile ako to smatram nužnim u zaštiti demokracije i demokratskih načela, Ustavom zagarantiranih). Nasiljem protiv nasilja. Za demokraciju.

Potpišite Referendum za očuvanje auto cesta ...


Stop The Special War In Croatia

Demokracija je stanje političkog organiziranja u kojem prebrojavamo glasove pri donošenju odluka.

Demokracije bez svih birača nema. U Hrvatskoj se izbori odvijaju uz ispodpolovični odaziv na birališta.
Kome je u interesu nedemokratičnost Hrvatske?

Nije potrebno isticati socijalističko-komunističko-jugoslavensku na floskuli antifašizma nedemokratsku političku kliku kao izrazito nedemokratsku.
Zadržavajući ikonografiju i ideološke smjernice političkog vrijedonosnog sustava koji je nastao i ugušio se u nedemokratičnosti, opasnost su za demokraciju.
Trebalo bi proučiti i objasniti sve aspekte povratka takvih (nedemokratičnih) političkih snaga na političku scenu.
Jednom smo se, braneći se od agresije, oslobađali i od nedemokratskih snaga (koji su bili agresorske sluge prije samog agresijskog čina. Ponašali su se (u sklopu loše karizme proleterske avangarde po zemljama istočne Europe) i otvoreno i pritajeno kao politička snaga .očekujući pobjedu agresora. agresiji dati legitimitet.

Unatoč tome, niti mejsec dana po Tuđmanovoj smrti, perjanica takve politike Račan zauzima vlast.
Zašto nedemokratske, izdajničke političke snage nisu poražene? Nitko protiv njih nije poveo rat.
U demokratskom sustavu tu kastu porazite križićem-kružićem.

Prestankom diktature (proletarijata ili bilo koje druge) njihova važnost postaje beznačajna ... Ali se morate odazvati u što većem broju na izbore, Zaokružiti nekomuniste, zaokružiti domoljube, glasati za Hrvatsku)
Izjednačavati SDP sa HDZ-om je strategija minoriziranja politike, iako nepravilno vođena poprima enorman značaj ...
Netko uistinu zna prikrivati neligitimnost i nedemokratičnost bezveznjaka (preko kojih razara hrvatsko nacionalno biće).
Ustanimo protiv zločinačke ruske vanjske (pritajene) politike i ruskih agenata u Hrvatskoj. Posmjenjivati marionete, ruske agente. Zaustavimo specijalni rat. (Jedino marionetske snage u Hrvatskoj nisu padom berlinskog zida poražene i izbrisane s političke scene. Jedino je Tito kominternovskim zlatom pokrenuo (lažni) partizanski rat, ali gerilu i banditizam ionako nije lako razlikovati.)


Specijalni rat je poseban oblik rata koji se često vodi u vrijeme kada država agresor i napadnuta država najčešće nisu službeno u ratu. Cilj specijalnog rata je rušenje vlade napadnute države, destabiliziranje vlade, provociranje nezadovoljstva stanovništva, stvaranje građanskih nemira, ili prisiljavanje države-žrtve na diplomatske ustupke. http://hr.wikipedia.org/wiki/Specijalni_rat

(glasujte za mog strica i potpišite Referendum za očuvanje auto cesta)





10

petak

listopad

2014

Fokusiranje krivnje

U Hrvatskoj traje kriza (politička, gospodarska, svekolika)

Političke elite (o političarima sve najbolje; ne može narod kakav je imati bolje političare od sebe pa u tom kontekstu niti zagovaram progon političara). Pobornik sam smanjenja napada na političare i političke strukture.
Izaberimo bolje. (Moja poruka biračima nije spektakularna.)

Izabrati bolje znači birati one koji nisu orjunaši, komunjare, sr*enderi ("pošteni Hrvati" koji se podanički odnose naspram srba), prorusi ...
Izabrati bolje znači birati one koji nisu socijalisti.
Izabrati bolje znači birati one koji nisu "antifašisti".
Izabrati bolje znači birati one koji nisu ruski agenti.

Javna kampanja (riječ u javnom prostoru) se odvija u smjeru napada na izborni zakon. Iako je više čimbenika tvoritelj uspjeha.
Uz izborni zakon, morate imati kvalitetne kandidate (iako se rijeka riječi slila na greške izbornog zakona a ne na nepostojanje kandidata ...). Na uspjeh utječe i kvalitetan izbor (birača)(koji je u nekoliko navrata dvojbeno ukazao na nepostojanje demokratske svijesti).

Sama metodologija rješavanja krize ukazuje na nepostojanje volje (političkih elita) kvalitetno rješavati problem. Ne postoji vizija (ili je ta vizija ugrožena specijalnim ratom koju orjunaška-ruska agentura sustavno provodi) gospodarskog oporavka, narodu koji grca u neimaštini se podastire krivnja nekog/nečeg drugog ... Fokusiranje krivnje na nekog/nešto drugo!
U zavjetrini (stvorenoj napadima izbornog sustava) čekaju narod koji će izvući krizu (svojim trudom stvoriti materijalnu podlogu).

Neće nitko promjenom izbornog sustava postići ništa bolje (jer oni koji napadaju današnji izborni sustav nisu proučili zašto je takav).

Umjesto ukazati na ruske agente na vlasti (Josipović optužen za izdavanje NATO tajni Rusiji i Srbiji, Milanović se svojom unutarnjom i vanjskom politikom deklarira kao ruska marioneta, ...) baviti se izbornim sustav nas neće dovesti nikamo.

Kad smo već kod izbornog sustava: Gdje vam je bila pamet pa ste toleriraili povratak titoista (agenata, ubojica, orjunaša, lažljivaca, krivotvoritelja, izbornih lopova, lopova, preljubnika, ateista, anacionalno opredjeljenih, nepismenih, budalastih) na vlast??



* ti onog tko mora glasovati preferencijalno

Zašto je Hrvatska u krizi ...? (Kriza je stanje nesposobnosti donošenja odluke ...)

Nitko neće titoiste (nesposobni, pokvareni, lažljivi, zli). Kult ličnosti (Tita) je ostao u njihovim glavama (ali samo kao ikona zastrašivanja). Titoisti su agenti koji za položaj (pa se finaciraju iz državne blagajne) ili financijsku korist (pogodovanjem) propagiraju ideološki neprihvatljive stavove. Vode specijalni rat (koji potpomognut i fizičkim terorom izaziva zastoj sustava).
Naša kriza nije kriza nesposobnosti već samo nedonošenja odluke.

Kriza u Hrvatskoj je nastala i traje zbog nedonošenja odluka!


Kriza (grčki şÁŻĂ·, krísi, ranije i şÁŻĂąÂ, krísis - prvobitno je značilo mišljenje, procjenu, odluku, a kasnije više u smislu zaoštravanja) označava problematičnu, prijelomnu točku povezanu s potrebom donošenja odluke. "Kriza" je u ekonomiji (gospodarska kriza), kao i u medicini, sociologiji i politici stučni izraz. http://hr.wikipedia.org/wiki/Kriza


* ti narod koji umjesto svoje stranke ili nezavisne liste (vrlo kvalitetnih, sposobnih, poštenih, jeftinih, dobrih) mora glasovati preferencijalno ...

(Svraha zaokupljanja i vođenja (varanja) biračkog tijela kao nositelja vlasti i tijela iz kojeg vlast proizlazi ... okrenimo se mi Referendumu za očuvanje auto cesta )



08

srijeda

listopad

2014

Ne dirajte naše (auto ceste)!

INICIJATIVU "Ne damo naše autoceste!" pokrenulo je sedam organizacija civilnog društva (Pravo na grad, Zelena akcija, Centar za mirovne studije, GONG, Mreža mladih Hrvatske, Savez udruga Klubtura, Baza za radničku inicijativu i demokratizaciju), pet sindikalnih središnjica (Hrvatska udruga radničkih sindikata, Matica hrvatskih sindikata, Nezavisni hrvatski sindikati, Savez samostalnih sindikata Hrvatske, Udruga radničkih sindikata Hrvatske) te dva cestarska sindikata (Nezavisni cestarski sindikat i Sindikat radnika Hrvatskih autocesta i cesta).
Cilj im je očuvati hrvatske auto ceste u hrvatskom vlasništvu, na korist i ponos hrvatskom narodu ---

Gradnja auto-cesta je politička (i ekonomska) odluka.
Političke elite (potpomognute medijima i dijelom stručnih plaćenih osoba) , bez obzira na prijašnje (strateške) odluke, ustrajavaju na teoriji potrebe monetizacije auto cesta.

Primjerice, Linić obrazalažući problem s postavljenim referendumskim pitanjem ističe problem zakonskog zabranjivanja davanja auto cesta u koncesiju jer su već u koncesiji ... Auto ceste su već u koncesiji a država raspisuje monetizaciju i traži koncesionara (novog). (Kad netko nije pojmovno razlučio problem, a obnašao je funkciju ministra finacija onda je to uistinu loš pokazatelj ...) Zaključak, država je dala autoceste u koncesiju, ali je ona vlasnica firmi koje su dobile koncesiju ... (koju bi sada dala nekom trećem). One koje je prije dala (stranim) privatnim investitorima ne može sada nuditi tkz. monetizacijom.
Državne firme upravljaju auto cestama (po gospodinu Mijatu Staniću, oduzimanjem 40 lipa od zakonom propisanih 60 lipa iz litre naftnih derivata (goriva) sustavno je otežala poslovanje hrvatskih auto cesta koje u poslovanju (bez vraćanja kredita) godišnje uprihode dobiti jednu milijardu kuna). Nitko nije naglasio kako je porast cijena goriva bio dvostruk kad se prelazilo na model financiranja izgradnje auto cesta (s otprilike 3,5 kn gorivo je poskupilo na 7 kn; zašto je to sada samo 60 lp od kojih je 40 lp oduzeto i dano nekom drugom). I zašto Linić kaže kako je tih 40 lp kao ministar finacija dao drugom, vjerujući kako će monetizacija biti provedena (a sad opravdavaju monetizaciju nesposobnošću vraćanja kredita podignutih za izgradnju auto cesta? Bez oštre reakcije hrvatskog naroda taj način upravljanja i komunikacije ne bi prestao.

Auto ceste su strateški projekt (uglavnom je to turistička potreba; porast prihoda od turizma u kojem je i projekt izgradnje auto cesta sudjelovao). (Porast prihoda od turizma u odnosu na jugoslavensko doba iznosi oko 50 milijardi kuna godišnje (što bez auto cesta ne bi bilo moguće).)
Demagogija političkih elita (otuđenja dobiti i vrijednosti auto cesta) vodi strateškom gubitku. I gospodarskom. Uzajamnu vezu ta dva događaja komunjare (kao rusko-srpski agenti) ne znaju (ali je unatoč tom neznanju precizno iskorištavaju na našu štetu). Tito i titoisti su, za rusko-srpsko-pravoslavne interese (širenja srpstva i pravoslavlja) sustavno destruirali sve jednostavne, a naročito složenije mehanizme stvaranja bogatstva hrvatskog naroda. Ekonomskim (zapravo političkim) iseljavanjem otvarali su prostor osvajanju prostora unitarizacijom, naseljavanjem, alijenacijom, ..
Auto ceste su naše i nije nam potrebna demagogija (friziranja podataka i selektivnog objavljivanja). Dosta nam je specijalnog rata. Ako ne znate upravljati autocestama (ili bilo čime drugim), smjesta odstupite!

Jednostavnim procesima niste u mogućnosti ostvariti povoljnu dobit, a složene procese privređivanja je lako napadima sabotirati. Pojedine vlasti (Mesić, Račan, Josipović, Milanović) to ustrajno rade ... Rade štetu.

Pristali smo finacirati (preko poskupljenja naftnih goriva) izgradnju auto cesta. Pristat ćemo i na njihovu obranu. Pristat ćemo i na otplaćivanje kredita kojima su auto ceste izgrađene.
Ne dirajte naše!

Postupak s razgradnjom INA-e (koja je u vrijeme zadnje naftne krize, kad je cijena za galon nafte porasla na 160 US$, proglasila zbog tog poskupljenja u toj poslovnoj godini jednu milijardu kuna gubitka iako su istovremeno nabavljali za 40 US$ po galonu (jer je INA naftu kupovala po cijeni fomiranoj za desetogodišnji kupovni ugovor ...) je istovjetan sijanja laži, podmetanja i namjernog uništavanja.
(Krkani) se nadaju kako mogu upravljati i raspolagati državnim dobrima i sudbinom svih nas lažima i samovoljom ...


Kampanja za prikupljanje potpisa za raspisivanje referenduma protiv davanja hrvatskih autocesta u koncesiju trajat će 11.- 25.10.2014. Potpišite!


07

utorak

listopad

2014

U Republici Hrvatskoj

Ustav i zakoni proklamiraju prava i poštujući opće odredbe dalje razrađuju to pravo.
Prijepor oko formulacije Zakona o referendumu i drugim oblicima osobnog sudjelovanja u obavljanju državne vlasti i lokalne i područne (regionalne) samouprave, pročišćeni tekst zakona NN 33/96, 92/01, 44/06, 58/06, 69/07, 38/09 u kojem se navodi:
"I. OPĆE ODREDBE
Članak3.

...
Hrvatski sabor će raspisati referendum ako to zatraži 10 posto od ukupnog broja birača u Republici Hrvatskoj.
...", nije potreban (ako ste zaboravili - prijepor nije potreban).

U općim odredbama Zakona nisu posebno definirani birači s boravištem u RH i oni kojima je boravište van RH, pa se u tom smislu formulacija "u Republici Hrvatskoj" ne odnosi na birače zetečene u RH (ili na birače s mjestom prebivanja ili boravka u RH). Odnosi se na izborne procese u Republici Hrvatskoj.
Sudjelovati na svim izbornim procesima u Republici Hrvatskoj imaju pravo birači koji tvore ukupan broj birača prema kojem se određujo iznos deset posto (navedenih u Zakonu).(A prema Ustavu RH.)
Sva ostala tumačenja protivna su općim Ustavnim i zakonskim načelima, te drugoj zakonskoj regulativi i nije dozvoljeno (gramatički) tumačiti Zakonsku odredbu na više načina.
Onaj tko se prvi drznuo tako tumačiti Zakon je nebitan, onaj tko se prvi suprostavi takvim dvojbenim tumačenjima je u pravu.




Brkić je u pravu ...Josipović je g*d

Višestruko puta (od osamostaljenja do danas) je u Hrvatskom saboru vođena rasprava o izbornom zakonu (višestruko predlagane, višestruka čitanja prijedloga koje su poticale javne rasprave o tom zakonu).

Kampanja o nepravednosti današnjeg zakona je krajnje klevetnička (difamirajuća) , ali i samo-optužujuća.
Toliki trud na ukazivanju nepravednosti izbornog zakona ostavlja pitanje o inicijatorima i njihovoj 20-godišnjoj neaktivnosti (pri svakoj javnoj raspravi i saborskim pokušajima donijeti, jer je izborni zakon nekoliko puta mijenjan, odgovarajući izborni zakon). I trenutna saborska rasprava o izmjeni izbornog zakona ima javni karakter rasprave. Ali ne primjećujem ni sada sudjelovanje bukača u toj raspravi ...

Uz (očigledan) zlobni pristup temi koju su pokrenuli referendumom, isplivava i nepoznavanje tijeka rasprava koje su rezultirale trenutno važećim izbornim zakonom.
Naprimjer, odluka o izbornom pragu koji je 5%, kojeg kritiziraju ukazuje na njihovo nepoznavanje razloga (obrazloženja) odluke donešene u raspravi o izbornom pragu.
Trenutni prijedlog (neustavno, to što se inicijativa pouzdala u izglasavanje važećeg izbornog zakona koji jednako protuustavno omogućava neprincipijenu nedemokratsku parlamentarnu izbornu pobjedu s malenim brojem glasova je odraz njihove površnosti)(ne može u Ustav ili neki zakon ući stavka koja omogućava nedemokratsku metodu ... slučaj kad jedna stranka s vlastitim niskim izbornim rezultatom osvoji saborsku većinu) ponavlja grešku prijašnjeg izbornog zakona, omogućavanja osvajnja parlamentarne većine bez apsolutne ili relativne izborne pobjede (to nije karakteristika demokracije, već nekih drugih političkih sustava: autokracije, diktature, ...). Promoviraju inicijativu kao poboljšanje izbornog zakona zbog pravednosti, a greške ponavljaju i pridodaju nove ...!? Začuđujuće (samo u površnom osvrtu ...).

Upravo je, rješavajući taj problem, obrazloženje uspostave praga od 5% bila zaštita (jer mnoštvo malih stranaka i nezavisnih lista koalira s većim i na taj način tvore političko tijelo koje ukrupnjuje izborni rezultat (najmanje 5% vodi ukrupnjavanju i otežavanju osvajanja parlamentarne većine bez istinske glasačke većine ...).
Inicijativa U ime obitelji, svojim referendumskim prijedlogom (pod krinkom pravednosti) upravo skida zadnju zaštitu demokratičnosti izbora u RH ( ne samo smanjivanjem izbornog praga ...).
Inicijativa i birače, političke stranke i nezavisne kandidate zabranom predizbornog koaliranja ustavno obespravljuje. Birače stavlja u položaj biranja bez uvida u stvarnu sliku onog što biraju, a kandidate (stranačke i nezavisne) onemogućava u ustavom zajamčenim političkim slobodama (pa i udruživanja).
Kao da se netko igrao ...(diktatorstva).

Kako se iz površnosti Inicijative razvidno uočava njihova licemjernost, podjednako izlazi na vidjelo sustavno ustrajavnje prijedloga na svim lošim točkama prijašnjih prijedloga iznesenih u saborskim raspravama.
Sve dosadašnje saborske rasprave su nekome (tko je ustavno i pravno stručan) poslužile za sastavljanje prijedloga koji je Inicijativa ponudila kao vlastiti. Ali nije to Inicijativin vlastiti prijedlog ...
Teško bi Inicijativa propustila dodati demokratsku odredbu o ponavljanju izbora (u slučaju nepostojanja relativne ili apsolutne izborne pobjede), smanjivala izborni prag (koji je jedini zaštita demokratičnosti izbora - a tako je stajalo i u obrazloženju uspotavljanja višeg izbornog praga ...).

Uz propuste udruge U ime obitelji, markićke koja se u njihovo ime promovira (vrlo iritantno obzirom na površnost i intelektualno-političku nezreleost, diletantizam), vidljiv je i stručni (namjerno nestručni) rad ustavno-pravnih stručnjaka (instruiranih s Pantovčaka).

Gospodin Brkić je u pravu ...

Specijalni rat stvaranja kaosa (pod krinkom pravednosti)(područje i rukopis znate ... predsjednik RH potkopava demokraciju u vlastitoj državi, što je utuživo).





06

ponedjeljak

listopad

2014

Zašto smo glupi?

O referendumu (ili o referendumima).

Iako sam vjerovao kako neću odbiti potpis niti za jednu referendumsku inicijativu (makar se neslagao i na samom bi referendumu bio protiv, a u svrhu razvoja demokracije), ipak sam razvojem događaja, prisiljen promjeniti mišljenje.

Trenutna referendumska inicijativa o promjeni ustavnog članaka kojim se uređuju izborni okviri (namjerno-zlobno ili nenamjerno) omogućio bi (mimo dosadašnjih izbornih načela) minorizaciju glasača na teritorijanoj i glasačkoj osnovi.
Ovaj prijedlog omogućava (uvođenjem praga od 2 %) izlaskom 51 stranke potpunu disperziju izbornih glasova na jednu stranku koja bi dobila 2% a ostale 1,99% glasova. U tom bi slučaju stranka s 2 % glasača osvojila sve parlamentarne mandate (za Sabor je to od 100 do 160 zastupnika) ... )(98% glasova bi bilo raspršeno (na jednu stranku, pa to onda i nije disperzija ...)).
Tko može predložiti takvu ustavnu promjenu ...? (psst .. komunjare i zagrebački kaptol)
Takva izborna mogućnost odgovara samo nenarodnoj vlasti (ne bih vas vodio ni da 100% glasate za mene a kamo li s 2% podrške ...).

Dosadašnji princip (spajanjem dva saborska doma od kojih je jedan bio Županijski dom u kojem su zastupnici bili izabirani na teritorijalnom principu) teritorijalne zastupljenosti, raspodjeljivanja saborskih mjesta na što približnije iznose osvojenih glasova (po mandatu) se ovim prijedlogom ustavnih promjena ukida. (Nemogućnost proporcionalne raspodjele glasova je zbog nemogućnosti osvajanja do cjelobrojnog iznosa mandata, ne možete osvojiti 3, 2 mandata već ili 3 ili 4.) Kako bi proporcionalno raspodjelili glasove trebali bi povećati broj zastupnika na 1000 pa bi s tim brojem mandata imali proporcionalnost na desetinu postotka, ili na 10000 pa bi imali proporcionalnost na stotninu postotka (npr 3,33% glasova bi bilo 333 mandata ako bi bilo 10 000 zastupnika).
Niti jednim prijedlogom nije ustavno riješeno raspršivanje glasova (jer je broj zastupničkih mjesta jedini element kojim se proporcionalnost zastupnika i glasova može riješiti).
Priča o 2 % glasača postaje potpuna kad ustvrdimo kako je riječ o 2% glasova birača koji su izišli na izbore (te bi u slučaju, u zadnje vrijeme uobičajene na hrvatskim biralištima, polovičnog odaziva glasača stranka s 1% biračkog tijela osvojila potpunu zakonodvnu vlast (a time i izvršnu jer Sabor imenuje i kontrolira Vladu).
Umjesto razvoja demokracije, stvarali bi ustavne okvire za diktaturu.


Tko uopće može predložiti takve gluposti?
Mi smo glupi jer nas uvijek medijski opsjeda netko gluplji od nas. (čitaj: nitko nas ne uči već nas pravi budalama ...)



Josipović(i) i savjetnici


Najunosniji oblik bavljenja politikom je upropaštavanje ljudi. To Josipović(i) zna(ju). I otac i sin. Ne trebaju mu savjetnici za činiti dobro.
Kao i Jović, svi ostali predsjednikovi savjetnici su istovrsni ...


I ja sam izdajica ...

Predloženi model izbornih pravila, koje bi unijeli u Ustav RH, po inicijativi za referendum koju je pokrenula udruga U ime obitelji stvara kod mene osjećaj dvospolnosti.


Predloženi pragovi od 2 ili 3 % kad se u Hrvatskoj za parlament teritorijalno biraju zastupnici (izborne jedinice - koje se ne mogu idealno podjeliti - biraju nekoliko zastupnika kad niski prag nema učina), a dva slučaja jedne izborne jedinice su predsjednički izbori (kad prag nema smisla) i izbori za EU parlament (kad Hrvatska bira 11 zastupnika) su jednako besmisleni.

Ako se u izbornoj jedinici bira nekoliko zastupnika niski izborni prag nema smisla. Nikad nitko sa 2% glasova neće ući u parlament.
Mandati se ne mogu proporcionalno raspodjeliti (prema osvojenim glasovima). Po sadašnjem (ili bilo kojem drugom modelu) rapodjele mandata stvara se višak glasova (onih koji nisu osvojili mandat) koji se raspodjeljuju na liste koje imaju mandate. Kako ne bi pomislili da je riječ o nepravednom sustavu, ne možete imati 2, 48 mandata već ili 2 ili 3.
U izbornim sustavima u kojim se bira veliki broj mandata (50 ili više) niski izborni prag (nap. 2 %) omogućava mandat s 2 % glasova. Ali Hrvatska nikad nema izbore sa tako velikim brojem mandata. U tom slučaju je potrebni broj glasova za mandat znatno veći od izbornog praga ...

I ja sam izdajica ... (birajte mene).

p.s.
Slučaj kad je mnogo stranaka (preko 30) na izborima i istovremeno se glasovi raspodjele poprilično srazmjerno do sad se nikad nije ostvario (a obzirom na težnje ostvariti prevlast u Saboru nikad niti neće ... Hrvatska nema toliko političkih kadrova niti izgleda da bi glasači raspršili svoje glasove na takav način...). A i da se takav događaj ostvari, izbori bi bili poprilično neuobičajeni (nap. 3 mandata osvajaju stranke koje su imale 3 % glasova a ostali (s ukupno 91 % glasova ne bi imali niti jedan mandat). Toliko o pravednosti ...

izdaje me haljina



05

nedjelja

listopad

2014

Markićka pojma nema! (birajmo program, a ne imenom)

Moje neslaganje s inicijativom promjene izbornog zakona, koju popularno nazivaju Biranje imenom i prezimenom je nedvojbeno.


Spajanjem dvaju domova Hrvatskog sabora (ukinut je Županijski dom) usvojena je zakonska izborna regulativa nadomještanja teritorijalne zastupljenosti zastupnika u Hrvatskom saboru. Ustavna odredba o mogućosti samo jedne izborne jedinice je diletantizam. (To je politički manevar suprostavljanja HDZ-u kojeg smatraju jakim na ruralnim uporištima, ali ja se neću slagati sa milijun zagrepčana (jer me ne zanimaju njihovi interesi ... neće me nadglasati)). Inicijativa nudi neprincipijelno zajedništvo (teritorijalno), ali i političku prevlast (nadglasavanjem). (Markićka pojma nema ...!)
Inicijativa (nesmotreno i površno) predlaže promjene koje duboko zadiru u postojeće Ustavom zagarantirane slobode i zakone o kojim inicijativa (diletantski) ne iznosi obrazloženja ili mišljenje.
Ustavom je zagarantirana sloboda političkog djelovanja (pa bi npr. zabrana predizbornih koaliranja bilo kršenje Ustavnog prava).

Predizborno koaliranje je usklađivanje (zainteresiranih) strana, uviđajući nemogućnost ostvarenja ciljeva u Saboru u samostalnom izbornom natjecanju i regrupiranje i promjena izbornih programa u svrhu postizanja što boljeg rezultata.
Ukratko, kad netko svojim programom nema dovoljno glasača mora nešto poduzeti (mijenjati program).

Uvijek sam bio zagovornik biranja programa, a ne imenom i prezimenom. U Saboru se zastupaju interesi (politika je interesni oblik organiziranja). Koaliranje poslije izbora (unatoč mojim izbornim očekivanjma), zbog promjene programa može bitno odstupati od onog za što sam kao glasač dao svoj glas. (Tko će tada biti kriv?)

Dosadašnja izborna regulativa omogućava nezavisne izborne liste (koje u pravilu zbog nekontinuiranog političkog djelovanja teže popularnosti kandidata s nekog drugog područja ljudskog djelovanja ...). Zašto bi poznati sportaš ili muzičar bio uspješan političar (zastupnik u Saboru)?

Nepostojanje kontinuiteta političkog djelovanja zapravo je po sebi indikator ozbiljnosti takvih lista ..! (Ne smeta ih vlastito propuštanje rada za javno dobro, ali očekuju kako će netko vrlo kvalitetno raditi za to dobro koje će i oni uživati ...??)
Nisu kod nas političari uzrok krize (mada su ovu, kao i stoljeće hrvatske krize prouzročili orjunaši-komunisti-ateisti u službi sovjetsko-ruske agenture), već većina koja ne ulaže nikakv trud za postizanje javnog dobra ...
Zbog lijenosti, straha, neznanja, ...

Biranje programa (koji je sastavljen prije izbora) kao glasača me stavlja u ravnopravan položaj (s ostalim politički organiziranim ili neorganiziranim pojedincima i grupama), pruža mi moje ustavno (izborno) pravo. Inicijativa je višestruko izvitoperila izborno pravo svakog građanina-birača Republike Hrvatske.
Ja sam birač, imam pravo glasovati (i glasujem za program).

Hoću glasovati za program (i tražim odgovornost onih koji su se izborno natjecali da zastupaju ono za što sam glasovao ...). Jesu li oni koalirali prije ne zanima me (ne zanima me niti ima li koji nobelovac u Saboru ...), niti kako se tko zove. Neka zastupaju ono za što sam dao glas, i neka odgovaraju (meni, glasaču) za ono što su istakli kao izborni program.




O´d*ebite (s markićkom)

Hrvatska dnevna politika se prelama i oko pitanja uloge Markićke u prikupljanju podataka za tužbe protiv hrvatskog (ratnog) vodstva i generala.

Teza (plitka) o njenoj minornoj (i istinskoj) ulozi u ratnim vremenima (dokumentiranja ljudskih stradanja, doduše vrlo selektivno prikazanog u izvješću) ima jedan (težak) propust.
Rasprave se vode oko njenog nezavisnog (stručnog) i istinitog svjedočenja. Mada je ispuštena napomena kako međunarodna praksa primjene međunarodnog i ratnog prava (zbog zamršenosti tog prava i posljedice, nerazvijenosti dokazivanja agresije (u tom pravu) tolerantniji je prema braniteljima nego agresorima).
Time dnevna politika poprima dublji i teži oblik političkog sukoba.
Ukratko Markićka je stručnjak- "idiot" (kojeg poznavatelji tog prava ne uzimaju kao relevantnog svjedoka - te su optužbe u Haag-u na kraju i odbačene).

Danas se (iako ne spada u dnevnu politiku) koplja lome oko tog jesu li dokumentirane žrtve dokaz (organizirane ratne) krivnje ili su kolateralne žrtve agresije (koje su prouzročili branitelji (izloženi agresiji)).
Pitanje oko Markićke nije je li ona izdajnica, već jeli ona svjesna kako je odnos prema tim žrtvama odnos prema agresiji.
O obliku tretiranja tih žrtava iskazujemo svijest o agresiji (i posljedicama agresije )(porast kriminala, razaranja, pljački)(što je još jedna žrtva branitelja) ili naprosto zanemarujemo agresiju (kao izvor zla koje se multiplicira).
Markićka je kriva, svi koji zastupaju njenu ispravnost odvlače pozornost od postupaka koji ukazuju na agresiju. A tu agresiju treba dokazivati (iako ju je u međunarodnom pravu vrlo teško dokazati).

O´d*ebite s markićkom ... dokazuje postojanje agresije (forenzičar O´mali)



04

subota

listopad

2014

Teorija uređenog kaosa

U neredu koji stvaraju postoji jedna vrsta uređenosti, svi postupci moraju stvarati kaos.

Politika (profesionalna) uzvraća ...
Smjena (glavnog analitičara) Deana Jovića je igrokaz (prinošenja žrtve).
Žrtvu uvijek prinose oni koji se nadaju kako oni neće biti žrtvovani.

Manevar koji provodi profesionalna politička elita (troše milijune transparentno, a desetke milijuna netransparentno) na promicanju svoje političke moći uspostavlja Josipovića kao žrtvu lošeg savjetnika (glavnog analitičara). Tko je Josipović, koje su njegove ovlasti i zašto igra na kartu grubih pogrešaka svog glavnog analitičara?
Zar smo ikad dozvolili pojedincu odgovornost (u demokratskom, zastupničkom sustavu)? Slika predsjednika, doktora nauka, profesora na dva neistovrsna fakulteta, zapravo je već odstupanje od Ustavnih načela (omogućena promjenama Ustava koji takve zloupotrebe legalizira ...(??)).
U vrijeme kad se mlada hrvatska demokracija budi i uzdiže, taj Josipović (preko Goldšatna (množina) hita u Izrael pričati o ustaškoj zmiji (a zauzvrat Godštajn mlađi zauzima mjesto veleposlanika u Parizu, izvorištu antiarapske špijunaže).
Stvaranje slike karizmatskog vođe (Josipovića), grubo izvaranog od glavnog analitičara zapravo je obespravljivanje nositelja vlasti ...
Igrokaz je tempiran (vremenski usklađen). Je li trebalo nastaviti rečenicu objašnjenjem s čime je usklađen?
To je onaj kaos koji ima uređenost. Svakodnevno (o svim važnim događajima) nastupanje s pozicija otuđenja političke moći i obespravljivanja istinskih nositelja vlasti. Stvaranje klime karizmatika i kulta (ličnosti).
Josipović (poprilično trećerazredan u svim segmentima svog djelovanja - kao pravnik, kao muzičar i kao političar) (zbog takvih su nam sveučilišta i fakulteti loše rangirani na listama uspješnosti) je samo marioneta, okružen istovrsnim igrajući uloge. Josipović glumi predsjednika. Posljedica je kaos. Sad znamo zašto je taj kaos uređen. Teorija uređenog kaosa. Niti inicijativa za preferencijalnim glasovanjem (koristeći istinski instrument narodne vlasti) nema drugačiju ulogu. Referendum po pitanju ustavnih odredbi izbora nije narodni interes ... Kaos. U začetku demokracije namećete neželjeni referendum ... (ali i to je demokracija).

Podjednako, i Sabor i Vlada RH djeluju na istim osnovama. Svakodnevno se trude biti vrlo neuspješni. Teorija uređenog kaosa.
Svojedobno su koristili Budišu, danas HNS i Vesnu Pusić. Vrlo važne segmente vlasti prepuštaju vrlo slabim političkim saveznicima koji zlorabe svoje ovlasti. Stvaraju kaos. Bez odgovornosti za to stanje. Smisao postojanja SDP-a (KPJ/KPH/SKJH/SKH-SDP/SDP) je (kroz agenturu) provoditi (uređeni) kaos. Bez pravne odgovornosti, precizno oslonjeni na iznjedrenu zakonsku neligitimnost. Ta preciznost nije slučajna.

Predsjednik RH, profesor prava bi morao znati (sve navedeno) kako u mladoj demokraciji nije poželjno promovirati glavnog analitičara (jer nas ne zanima tko ima želju biti utjecajan, već nas zanima djelovanje predsjednika RH na našu korist). Nije poželjno 4 godine propuštati prigodu i utjecati na rad Vlade (koja podjednako stvara uređeni kaos).

Agentura. Ruska. Jer su oni nesposobni (Čačić, Pusić, Josipović, Mesić, Manolić, Milanović,...a sve je počelo Kominternom, Titom i zlatom za rušenje) stvoriti sustav koji je istovremeno pouzdan i kaotičan. Sustavno griješe (što niti najnesposobniji ne mogu postići, omakne im se neka dobra stvar). Specijalni rat. Neće se zaustaviti jer oni taj rat dobivaju (a to je opijum) bili na vlasti ili ne.

p.s.
Službe su Josipovića već "pokopale", igrokaz izvode zbog stvaranja i održavanja ozračja u kojem mogu nametatiti i ostvarivati političke ciljeve (s drugim kandidatima)(unatoč protivljenju naroda) ... to je glavna karakteristika agenture.


Lorenzov atraktor



03

petak

listopad

2014

Glavni analitičar

Pobornik sam nepružanja medijske pozornosti (orjunašima) i ignoriranja medija koji orjunašku prosrpsku prorusku kliku svakodnevno prezentira.
Svakako imam(o) bitnijih preokupacija.

Ali (više je riječ o tom bitnijem) moram spomenuti ...
Dejan Jović, glavni predsjednikov analitičar (to vam je zapovjedno mjesto budućeg nobelovca koji vodi tim od 3 ili 300 svjetskih znanstvenika koji riješavaju problem objedinjavanja svih fizikalnih sila u jednu generalnu teoriju ...)(nije), ima logiku.



Na referendumu su građani odgovarali na sljedeća pitanja:[1]
Wikicitati „1. Jeste li za to da Republika Hrvatska, kao suverena i samostalna država, koja jamči kulturnu autonomiju i sva građanska prava Srbima i pripadnicima drugih nacionalnosti u Hrvatskoj, može stupiti u savez suverenih država s drugim republikama (prema prijedlogu Republike Hrvatske i Republike Slovenije za rješenje državne krize SFRJ)?“
()
Wikicitati „2. Jeste li za to da Republika Hrvatska ostane u Jugoslaviji kao jedinstvenoj saveznoj državi (prema prijedlogu Republike Srbije i Socijalističke Republike Crne Gore za rješenje državne krize u SFRJ)?“
()

Na oba pitanja građani su odgovarali zaokruživanjem "ZA" ili "PROTIV".

izvor: http://hr.wikipedia.org/wiki/Referendum_o_hrvatskoj_samostalnosti


Kako referendumsko pitanje nije bilo o Hrvatskoj neovisnosti (jer članica federacije ima suverenitet (neovisnost) koju je prenijela na federaciju), Jović krivo postavlja premisu.

Referendum o uspostavi nove zajednice ili ostanku na već postojećim federalnim osnovama, ne može biti podložan neregularnosti.
Ali ako prihvatimo krive premise (o referendumu kao sredstvu izražavanja za osamostaljenje Hrvatske), nebi li izražavanje o nevisnosti moralo biti neregularno jer u protivnom Jugoslavija ne bi postojala, sama bi se raspala ili se nebi niti uspostavila).
Nevažan je Dejan Jović (i njegov sluga Josipović)(koji je po komunističkom obrascu udijelio otkaz svome gazdi), bitna je logika.
Tko je imenovao čovjeka glavnim predsjedničkim analitičarom (uz nepoznavanje činjenica i logiku koja za konkluziju (zaključak) namješta premise (prethodne sudove na temelju kojih se donosi završni zaključak)).

Lud je onaj tko na njih obraća pozornost (ili im povjerava bili kakve zadaće). Jedan je dokazano loš muzičar, loš pravnik, loš čovjek (lopov i varalica, šarlatan), drugi je njegov glavni analitičar.


Svakodnevno volimo Hrvatsku ... smjenimo Josipovića

Predsjednički izbori se približavaju.
Leglo social-nacionalizma (orjune) je pod opsadom ...

Ovlasti predsjednika RH svrstavaju ga u sukreatora rada sigurnosnih službi.


Članak 103. (Ustava RH)

Predsjednik Republike i Vlada Republike Hrvatske, u skladu s Ustavom i zakonom, surađuju u usmjeravanju rada sigurnosnih službi.
Imenovanje čelnika sigurnosnih službi, uz prethodno pribavljeno mišljenje nadležnog odbora Hrvatskoga sabora, supotpisuje Predsjednik Republike i predsjednik Vlade Republike Hrvatske.


Zbog provođenja specijalnog rata učešće u radu službi sigurnosti je bio prioritet (orjunaške skupine).
Postupno su vodeći specijalni rat stvarali (iskorištavali) prostor za svoje orjunaške zamisli ...
Nevjerojatna priča. Naočigled nacije šaka orjunaša (ateista, komunista, prosrba, prorusa) ovladava cjelokupnom državnom vlašću. Zakonodavnom, izvršnom, sudskom.
Masoni ... globalna zavjera ... teorija mrava koji se predomislio?? Ne. Ruska agentura.
Providan postupak ovladavanja političkom moći (protivno interesu naroda i države koju predstavljaju). Sad je Glavni državni odvjetnik na udaru. Bliski rođak visoko rangiranog KOS-ovog generala ...

Nedjelotvornost države je posljedica sustavnog zauzimanja državnih pozicija pobornika poražene (orjunaško-socijalističke) ideologije.
Hrvatska je nakon Tuđmanove smrti okupirana. Jer smo čekali mesiju (karizmatskog spasitelja). A uvijek nam stignu karizmatski zločinci.
Sustavno ne gradimo državu i njene institucije. Uvjereni smo kako je Hrvatska naša, kako sva prava pripadaju nama ... a izostavili smo potrebu svakodnevnog, kvalitetnog i predanog rada na boljitku (države i građana).
Ništa se nije promjenilo jer smo odgojeni u buntovnom duhu (prema državi i državnim službama). Lako se pobunimo protiv države (hajdučko-uskočki mentalitet). To je kulturološka varijabla.

Treba istaknuti kako su društveni procesi uobičajeno i demografski procesi (te ih je potrebno provoditi kroz više generacija).
Još ćemo dugo stvarati demokratsku i hrvatsku Hrvatsku (po mjeri većine građana-seljaka).
Rješimo se u prvom koraku Josipovića (izrazito značajnog orjunaškog uporišta - Pantovčaka i inicijatora/sunastavljača specijalnog rata protiv Hrvatske).




02

četvrtak

listopad

2014

Ma*ka (ili nešto drugo)

Otvaranje jednomjesečne (??) javne rasprave o nacrtu novog zakona o referendumu besmislena je ... toliko smo zalutali (obmanjivanjem i stvaranjem uvjeta za prevaru).

Osnovni (sociološki) element politike (ne)demokratskih društva je otuđenje političke moći.
Demokratska društva grade sustav zastupljenosti i raspršenosti političke moći. Nastoje omogućiti zainteresiranim grupama institucionalno biti nositelji političke volje.
U Hrvatskoj se demokracija nastoji onemogućiti ili prekratkim rokovima ili onemogućavanjem stvaranja nositelja (disperzirane- raspršene) političke moći.
Nepostojanje (kvalitetnih) političkih strana (mimo političkih stranaka, koje su trenutno preglasane u saboru), nastoji se raspravama stvoriti dojam legalnosti zakona (koji su naklonjeni političkoj manjini).

Demokracija u Hrvatskoj dolazi na mala vrata. Treba je stvoriti. Kvaliteta rada Sabora određena je odnosom saborskih zastupnika prema obavezama koje obavljaju.


Članak 81. (Ustava RH)
Hrvatski sabor:
– odlučuje o donošenju i promjeni Ustava,
– donosi zakone,
– donosi državni proračun,
– odlučuje o ratu i miru,
– donosi akte kojima izražava politiku Hrvatskoga sabora,
– donosi Strategiju nacionalne sigurnosti i Strategiju obrane Republike Hrvatske,
– ostvaruje građanski nadzor nad oružanim snagama i službama sigurnosti Republike Hrvatske,
– odlučuje o promjeni granica Republike Hrvatske,
– raspisuje referendum,
– obavlja izbore, imenovanja i razrješenja, u skladu s Ustavom i zakonom,
– nadzire rad Vlade Republike Hrvatske i drugih nositelja javnih dužnosti odgovornih Hrvatskom saboru, u skladu s Ustavom i zakonom,
– daje amnestiju za kaznena djela,
– obavlja druge poslove utvrđene Ustavom.

Članak 1.
Republika Hrvatska jedinstvena je i nedjeljiva demokratska i socijalna država.
U Republici Hrvatskoj vlast proizlazi iz naroda i pripada narodu kao zajednici slobodnih i ravnopravnih državljana.
Narod ostvaruje vlast izborom svojih predstavnika i neposrednim odlučivanjem.
.
.
.

Članak 71.
Hrvatski sabor je predstavničko tijelo građana i nositelj zakonodavne vlasti u Republici Hrvatskoj.


U formulacijama (ustavnog jačanja predstavničke uloge, zakonskih dodatnih legaliziranja ovlasti saborskih i vladinih dužnosnika) je izostavljena precizna procedura odgovornosti dužnosnika (predstavnika) biračima (građanima). Prostor otuđenju političke moći je ostvaren zakonskim aktima. Dok vlast (zakonodavna i izvršna, pa i sudska (kao nositelji trodiobe vlasti) djeluju bez anomalija nitko ne postavlja previše pitanja (manjina, koliko bili argumentirani prigovori, nisu politički obespravljeni).
Sabor imenuje vladu i odbore, predsjednik RH može po Ustavu raspustiti Sabor (ali kao pripadnik iste političke misli - otuđenja političke moći, a istovremeno član istovrsne političke gruipacije, to neće uraditi). Sudbena vlast kontrolira proceduru donošenja i kvalitetu izglasanih zakona ...
Nigdje se ne pojavljuje javnost - birači, građani kao brzoučinkoviti i ograničavajući legalni instrument (zadržavanja političke moći na istinskim nositeljima vlasti).

Kriza u RH (Republici Hrvatskoj) ne proističe iz globalnih gospodarskih kretanja, već je posljedica šireg (gospodarsko-vojno-političkog) djelovanja na hrvatsko društvo.
Najučikovitije djelovanje na prilike provodi upravo vlast (zakonodavna, izvršna, sudbena) koja svojim (mada sporadičnim sudbenim intervencijama ublažena i zaustavljana) štetnim djelovanjem provodi specijalni rat protiv države kojom (na nedozvoljen i neprimjeren način) upravljaju. Agenti. Ruski agenti (mada u prikrivanja istinskih pokretača te agenture provode mjere zametanja tragova).
Dio javnosti je spreman tvrditi kako je riječ o svjetskoj zajednici (globalizaciji, EU integraciji), dio tvrdi kako je riječ o srpskim plaćenicima, dio tvrdi o masonskoj pozadini djelovanja ove vlasti ... iako je osobina agenata kako su (zbog cilja otuđenja političke moći) saveznici sa svima pa i sa žrtvama (svoje agenture).

U tom kontekstu jednomjesečna javna rasprava o nacrtu novog zakona o referendumu je besmislena.
Inače bi ta rasprava trebala biti otvorena i trajati za vrijeme cijelog mandata jedne vlasti (i tako, kontinuirano, iz mandata u mandat ...).
Referendum je jedino (mada ne i brzo sredstvo) vraćanja političke moći stvarnim (ustavnim) nositeljima vasti ...
Odluči li Sabor neke svoje ovlasti provesti (mimo volje naroda) narod nema načina tolike ovlasti (koje se mogu zlorabiti) uspješno zaustaviti.

Referendum o referendumu, ili javna rasprava o nacrtu novog zakona o referendumu to ne rješavaju. J im ja ma*ku!

PS
komentar blogera johannes : "Počelo je 2000. godine kada je u stavku 4. članka 2. Ustava misteriozno promijenjen veznik ("i" u "ili") između Hrvatskog sabora i naroda, kako bi se onemogućilo prirodnog nositelja vlasti odlučivati o udruživanju u saveze s drugim državama (pristup EU). To je derogiranje članka 1. Ustava. Slijedom se nastavlja u istom revijalnom tonu. Sva tri oblika vlasti nalaze se u privilegiranom vlasništvu jedne interesne skupine koja se neprestano rotira, kako bi se održao privid demokracije."

Članak 2. (Ustava RH)
Suverenitet Republike Hrvatske neotuđiv je, nedjeljiv i neprenosiv.
Suverenitet Republike Hrvatske prostire se nad njezinim kopnenim područjem, rijekama, jezerima, prokopima, unutrašnjim morskim vodama, teritorijalnim morem te zračnim prostorom iznad tih područja.
Republika Hrvatska ostvaruje, u skladu s međunarodnim pravom, suverena prava i jurisdikciju u morskim područjima i u podmorju Jadranskoga mora izvan državnoga područja do granica sa susjedima.

Hrvatski sabor ili narod neposredno, samostalno, u skladu s Ustavom i zakonom, odlučuje:

– o uređivanju gospodarskih, pravnih i političkih odnosa u Republici Hrvatskoj;
– o očuvanju prirodnog i kulturnog bogatstva i korištenju njime;
– o udruživanju u saveze s drugim državama.
Saveze s drugim državama Republika Hrvatska sklapa zadržavajući suvereno pravo da sama odlučuje o prenesenim ovlastima i pravo da slobodno iz njih istupa.

a u prvotnom ustavu je stajalo

Članak 2.

Suverenitet Republike Hrvatske neotuđiv je, nedjeljiv i neprenosiv.
Suverenitet Republike Hrvatske prostire se nad njezinim kopnenim područjem, rijekama, jezerima, prokopima, unutrašnjim morskim vodama, teritorijalnim morem te zračnim prostorom iznad tih područja.
Republika Hrvatska ostvaruje, u skladu s međunarodnim pravom, suverena prava i jurisdikciju u morskim područjima i u pod­morju Jadranskoga mora izvan državnoga područja do granica sa susjedima.

Hrvatski sabor i narod neposredno, samostalno, u skladu s Us­tavom i zakonom, odlučuje:

- o uređivanju gospodarskih, pravnih i političkih odnosa u Republici Hrvatskoj;
– o očuvanju prirodnog i kulturnog bogatstva i korištenju njime;
– o udruživanju u saveze s drugim državama.

Saveze s drugim državama Republika Hrvatska sklapa zadr­ža­vajući suvereno pravo da sama odlučuje o prenesenim ovlastima i pravo da slobodno iz njih istupa.