24

četvrtak

travanj

2014

Ja sam protiv njih

Dramatično.
Danas je netko luđi nego što je bio jučer ...

Stanje prijeti i mene učiniti ludim.
Provjerimo logiku (jednog nelogičnog stanja).

U Ustavu RH se u glavi 3. Gospodarska, socijalna i kulturna prava Članak 48. jamči pravo vlasništva ("Jamči se pravo vlasništva. Vlasništvo obvezuje. Nositelji vlasničkog prava i njihovi korisnici dužni su pridonositi općem dobru. ...")

Članak 49.
Poduzetnička i tržišna sloboda temelj su gospodarskog us­tro­ja Republike Hrvatske.
Država osigurava svim poduzetnicima jednak pravni položaj na tržištu. Zabranjena je zlouporaba monopolskog položaja odre­đenog zakonom. ...

Članak 50.
Zakonom je moguće u interesu Republike Hrvatske ograničiti ili oduzeti vlasništvo, uz naknadu tržišne vrijednosti.
Poduzetnička se sloboda i vlasnička prava mogu iznimno oganičiti zakonom radi zaštite interesa i sigurnosti Republike Hrvatske, prirode, ljudskog okoliša i zdravlja ljudi.

Članak 51.
Svatko je dužan sudjelovati u podmirenju javnih troškova, u skladu sa svojim gospodarskim mogućnostima.
Porezni se sustav temelji na načelima jednakosti i pravednosti.

...

Ustav jamči pravo vlasništva (Članaka 48., ali se može ograničiti ili oduzeti (jamčeno) vlasništvo po članku 50?? Nije li vlasništvo bezuvjetno jamčeno. Moglo je u Ustavu (a u prvom Ustavu RH vlasništvo je bilo izjednačeno) pisati kako se jamči pravo vlasništva pod zakonski određenim uvjetima (ako naleti koji orjunaš, moraš odseliti (jer si fašist, klero-fašist, zaostao i homofob)). Ali ne piše. Piše kako se jamči pravo vlasništva (koje se ne jamči).
Poduzetničke slobode se ne ograničavaju (oduzimanje i izvlaštenje zbog investicija nisu, dakle ustavno moguće riješiti ikavim naknadnim zakonom). (Svi smo investitori i slobodno odlučujemo kad ćemo investirati u nekretninu ...)
Po članku 48. dužni smo pridonostii općem dobru (pa bi nam, po Ustavu morali dozvoliti, pridonosti tom dobru ... pustiti nas i da odlučujemo o općem dobru. To je opće dobro (odlučiti i provesti odluku.)

O logici (još).
Iako su (ne) sve (većina) šume državne, sva voda je državna, sve rude su državne, sav plin je državni, sav kamen je državni, sva nafta je državna, sva obala je državna ... oni ne mogu sebe finacirati nego traže od nas (koji od tog nabrojanog nemamo ništa) da ih kroz izrazito povećani porez finaciramo ... ima li tu ikakve logike!?
(Vlasnik sam poljoprivrednih/stočarskih plodova koje sam na zemlji obradio, ili nekog poduzetničkog plana (obrta, turističkog najma ili nekog pogona) na vlastitoj zemlji ... ostavljen sam u kmetskom odnosu na vlastom imetku. Strateški ne mogu raspolagati sa svojopm nekretninom. Kmeti i krkani (ruska agentura, despocija i nelogična koalicija tuka i prasaca nazvana krivo kukuriku koalicija).

Ja sam sam. Oni su u manjini.

Nelogična logika postaje izvor logične nelogičnosti: neka uvedu porez na porez (tako će dobiti nepresušan izvor financija ...)(ili kako prevaliti porez s građana na državu)