26

utorak

veljača

2013

Što?

25

ponedjeljak

veljača

2013

O2

Oglasili su se aktivisti Adriatic Institute for Public Policy ( gđa Srdoč?).
Traže da se nekakve milijarde vrate u Republiku Hrvatsku. Nije li ta g-đa morala prije odlaska tih sredstava (za koje nekakvim tablicama i metodama objašnjava da su pravno neutemeljenim postupcima iznešeni u inozemne banke) trebala prije provjeriti koliko je sredstava ušlo u Hrvatsku (za obranu od srpske agresije), pa tek onda bilancom ustanovila koliko je uistino novca pod sumnjom ...


Normalno da je g-đa (sdp-ova) šarlatanka (koju čitamo i bez njenih tablica).


Paralelno (i uzajamno) politika Europe, koja je tolerirala titov krvavi režim i srpsku agresiju traži politički modus izvlačenja iz političkog i humanitarnog zastranjivanja koje su provodili skoro sto godina. Krađa sdp-ove koalicije na parlamentarnim izborima je izlazak u susret toj krvavoj Europi, koja nas je puštala u svom "humanizmu" na milost i nemilost krvavim satrapima.
Jednako su Ukrajinu, relativiziranjem današnje ukrajinske politike, prepustili daljnjim patnjama pod proruskom manjinskom vlašću. Da bi elementom kvazi-demokracije prikrili svoju upućenost u nedemokratičnost i brutalnost krvavih režima koji su zadesila ta dva naroda.


Hrvatska mora odgovoriti na element kvazi-demokracije. Hrvatima, hrvatskim građanima, Srbiji, Srbima, Europi, Svijetu, ...



U tom smislu Oluja2 (O2) uistinu predstavlja pravovremen i pravovaljan odgovor na prijetnju koja se nadvila nad Hrvatskom.



'Strateška polazišta za oslobađanje Hrvatske od unutarnje agresije’, Zavjet za Hrvatsku

24

nedjelja

veljača

2013

Osvrt na krizu; kvazi-demokracija

Krizna stanja, obzirom na definiciju krize (" prijelomna točka povezana s potrebom donošenja odluke"), nisu vrijeme kad svi mogu sagledavati i donositi odluke.



Trenutna vladajuća garnitura koristi političku moć za provođenje vlastitiih i manje vlastitih ciljeva, po očekivanju, bitno različitim od interesa građana kojima istinski ta moć pripada.


Ruska psihološka škola na koju se oslanjaju sdp-ov(k)e snage etablirala je ekonomsko-egzistencijalnu ovisnost o političkom sustavu (tkz kvazi demokaracija) Tim modelom upravljanja društvom prikriva se nepostojanje demokracije i želje za upravljanjem društvom na osnovama zadovoljavanja interesa većine (u određenim okvirima). Cjelokupni repertoar mjera sdp-ove vlasti sažet je na ekonomsko podjarmljivanje i egzistencijalnu nesigurnost izvan političke ovisnosti. Ciljano razgrađuju građanske slobode, stvarajući kvazi-demokratsko društvo neimaštine.



Nezrelost hrvatskog društva demokraciju provoditi i održavati zahtijeva zavjeru. Zavjeru demokratskih snaga. Istinski domoljubi i demokrate moraju biti zavjerenici u vlastioj državi, u vlastitoj kući. Moraju poraziti uzurpatore političke moći. Moraju potaknuti odgovornost građana prema društvu čiji su ti građani članovi. Hrvatska mora biti slobodna. Hrvatska mora naučiti živjeti i ponašati se slobodno.

(Od 1918., industrijski i financijski najjače južnoslavenske zemlje dočekali smo 1991. i potrebu goloruki suprostavlajti se agresorskim tenkovima, bez sposobnosti finacirati obrambeni rat i preusmjeriti privredu na ratnu proizvodnju. Etapno smo izgubili ekonomsku, vojnu i diplomatsku moć. Zbog neodgovornosti građana prema vlastitoj domovini.)

Istaknuti vladajući političari (Milanović, Linić, Jovanović, Bauk, Ostojići, Pusić, Čačić, ...) samo su niz uzurpatora koji s krizom nemaju uobičajenu vezu. Oni sami stvaraju krizu, koju niti će sanirati niti trpjeti.
Krizni stožer za obranu digniteta hrvatske politike 20. stoljeća .... DOMAĆI IZDAJNICI, nekompetentni, neodgovorni, prosrbi ... sve samo ne Hrvati.


HDZ-u je, ljude svikle na takav obrazac, nakon političkog i vojnog oslobađanja ostalo osloboditi kvazi-demokracije. HDZ je znao, zna i znat će odgovarati na krize hrvatskog društva. U interesu nas samih.

23

subota

veljača

2013

Kršćani i SDP

U zadnje vrijeme politički analitičari (uglavnom plaćenici i nevješti) često spominju izbore i sdp-ovo ponašanje kao strah od gubitka izbora.

Nismo 90. na referendumu i 91. u suprostavljanju agresiji htjeli ove i ovakve. SDP nikad nije dobio izbore (niti će ih dobiti). SDP je pokrao izbore, ali ih više nikad ne bi smio niti pokrasti niti dobiti ...


SDP je za ropotarnicu povijesti. Uz nepostojanje lustracije, proganjanja za kaznena djela koja ne zastarjevaju i tolerantnost (koja smanjuje zlu krv unutar hrvatske nacije), povratak jugoslavenskih ultra desničara, domaćih izdajnika, prosrba i partijaša (poslušnih vojnika, neinventivnih i karakterno neprihvatljivih) problem je hrvatskog društva, izniklog na predziđu kršćanstva.


Mi smo odgovorni (i za njih i za nas!)


Uskoro kreće 'Oluja 2' koja će Hrvatsku braniti od srpskog osvajanja predviđenog 'Memorandumom 2'

14

četvrtak

veljača

2013

11

ponedjeljak

veljača

2013

HDZ, opet HDZ

Politika je oblik interesnog udruživanja. Vrlo moćna.
Iz tog razloga i vrlo opasna (kako za politički neorganizirane tako i za slabe).

Međunarodno pravo je odmaklo u zaštiti slabijih, ali neorganizirane ne može nitko zaštiti. Dezorganizacija, makar i privremena je metoda ostvarenja političkih ciljeva (preko nekoga).


Po Ustavu vlast proizlazi iz naroda i pripada narodu kao zajednici slobodnih i ravnopravnih državljana
Kako će narod ostvariti vlast u svom, po Ustavu predviđenom, interesu ?

Opće prihvatljivo je mišljenje, da narod nema sposobnost kojom bi sam ostvarivao vlast u svoju korist. Vlast koja mu pripada. Centri moći manipuliraju informacijama i procesima, te nepovratno i na vrlo štetan način udaljavaju narod od vlasti koja im pripada.

Narod mora imati instrument vlastite političke moći.



HDZ je instrument naroda, ali i nužno pokretač tog naroda (jer je taj narod, napaćen pod raznim tuđinskim vlastima, gubio identitet i zaostajao).

Koliko je narod nositelj vlasti, toliko se pokazao nesposobnim tu vlast usmjeriti za svoj boljitak.

Dopuštanje koaliciji (s premazom crvenog i ljubičastog) nedržavotvornog karaktera samo je dokaz da ta fina spona nenasilnog okupiranja naroda i obnašanja vlasti u njegovu korist mogu napraviti samo odabrani - a to je HDZ!


HDZ, opet HDZ
(ili o demokratskoj zrelosti jednog naroda; nesposobnog uvidjeti da je specijalni rat vođen oko HDZ-a imao cilj politički dezorganizirati one kojima vlast pripada ...)
O rasčlambi HDZ-ovog utjecaja i HDZ-ovim zadaćama u političkom vođenju ovog naroda, bit će više riječi u narednim osvrtima

05

utorak

veljača

2013

Hrvatski poučak

Profiliranost političkih opcija osobina je velikih i slobodnih naroda.

Maleni narodi teško mogu biti slobodni, a i kad su slobodni teško mogu imati različita politička stajališta.
Maleni narodi su osuđeni na (politički) konsenzus (bez političkog profiliranja i distanciranja).


Poučak (opetovani, hrvatski): svi državotvorni hrvatski građani moraju biti zajedno.


konsens, 2. mn. konsensa lat. (consensus - odudaranje, sklad) odobrenje, pristanak, suglasnost, sloga, jednoglasnst, jednodušnost, sporazum; isto i konsenzus; konsenzualni ugovor - ugovor koji se smatra sklopljenim samim faktom pristanka ugovarača. a ne traži se za to ispunjavanje nikakvih formalnosti (npr. pismena isprava ili sl.)
b. klaić: riječnik stranih riječi - tuđice i posuđenice, Nakladni zavod MH, zagreb 1978.

02

subota

veljača

2013

Rejting


Kreditni rejting

Mjerilo (kriterij) za odobravanje kredita. Postavljaju se određeni zahtjevi o osobnom integritetu (ugledu) i ekonomskom položaju kreditoprimca. U to ulazi npr. ocjena njegovih osobnih karakteristika, njegovog ugleda (rejting, dostojanstvo, renome, image) i njegovih ekonomskih i financijskih prilika (npr. njegove imovine, dugova, prihoda, jamstvenih obveza, založnih obveza (zaloga), realnih opterećenja imovine itd.). Kreditni rejting, (ugled, renome) treba razlikovati od kreditne sposobnosti ali ju pretpostavlja, tj. kreditni rejting je element ocjene kreditne sposobnosti.


Njemačko - hrvatski bankovni i burzovni pojmovnik


Kreditni rejting određuju za to specijalizirana poduzeća, odnosno agencije za kreditni rejting. Najpoznatije su Standard & Poor's, Moody's i Fitch Ratings.


Kome služi kreditni rejting? Svakako ne onom tko kredit potražuje (ako ga ne predstavlja u najboljem svjetlu). Uglavnom služi bankarskoj mašineriji da se po procjenama odnosi s određenim mjerama predostrožnosti prema onima kojima plasiraju svoje kredite.
Sama činjenica da specijalizirane agencije nekog procjenjuju s aspekta kreditne sposobnosti govori da taj netko ne stoji najbolje. Treba mu kredit. Te agencije još nisu procjenjivali davatelje kredita ...
Kako onda Linić činjenicu da je za ove vlasti pao kreditni rejting Republike Hrvatske pokušava objasniti samo rizikom za investitore (te će, po njegovim riječima, samo investitorima poskupjeti investicije i to će ih sputavati u nastupu u Hrvatskoj, ostaje nejasno ...).

Ja očekujem da će s padom kreditnog rejtinga postati jasno da je ova vlast politikanska, nesposobna i ideološki na izdajničkom krivcu ... u ništa!

Moj je rejting nepromijenjen, vozim se pješke (bez kredita i kreditnog rejtinga).

01

petak

veljača

2013

Odstupanje

Zaredale afere i neslaganje vladajućih s većinom građana postavlja pitanje odstupanja ove vlasti (koje nam je dosta).
Ponašaju se arogantno, neustavno i svojeglavo.


Od početka formiranja Vlade, upadajući u kadrovske nelogičnosti, bilo je jasno da su zalutali ...
Bez sposobnosti, plana, volje, dobrih namjera.

Ključno je postojanje dobrih namjera. Da su časno pristupili, sad bi časno odstupili.
Ovako, bez časti, bit će potrebno otjerati ih ...

Nema odstupanja. Ne očekujte njihovo savjesno ponašanje. Potrebno ih je otjerati.

(Oni smatraju da su odstupili na vlast!)