Zrno gorušicino

14.02.2009., subota

Svima koji imaju zrno u sebi....Sretno Valentinovo!!!!!!!

P.S. Jučer još dobih valentinski poklon- Princeza došla iz bolnice!

****
Iznenađenje

Pita djevojčica dječaka: Jesi li zaljubljen u mene?
On reče: Ne!
Ona upita: Jesam li ti lijepa?
On reče: Ne!
Ona upita: Jesam li u tvome srcu?
On reče: Ne!
Ona upita: Bi li samnom zaplakao?
On reče: Ne!

Kad se djevojčica tužno okrenula da ode, dječak reče:

Ja nisam zaljubljen u tebe- ja tebe volim.
Ti mi nisi lijepa- ti si mi prelijepa.
Ti nisi u mom srcu- ti si moje srce.
Ja neću za tobom zaplakati- ja ću za tobom umrijeti...

07.02.2009., subota

Još jedan šokantan dan!
Dakle... redom... Neki dan djeca se potužila da im kreveti nešto ne štimaju- pregledom sumnjive situacije ustanovili smo da su u totalnom raspadu što nije neko čudo nakon 10god., pa smo bakinu "čarapu" ispraznili i kupili ležaje što nemaju madrace ni podnice- već se podižu i ispod imaju sanduk za posteljinu... Danas kreveti stigli, ekipa rođaka i prijatelja se skupila, doteglili krevete na 3. kat (bez lifta), rođak i ja skinuli gomilu najlona s njih.... i imali što vidjeti! Kad smo podigli da izvadimo iz sanduka pripadajuće jastučiće- iznutra rubovi sve u crnoj plijesni... jastučići crni ( a boja terakote)... smrdi....
Moja Princeza došla baš sa crkvenog zbora i uletjela u sobu... udahnula i otrčala povraćati... nakon sat vremena se onesvjestila... kad je nadošla svako malo klonila bi joj glava i izgubila bi se na koji trenutak... onako u čarapicama zgrabili ju i otišli do dežurnog liječnika- a on nas odmah usmjerio na pedijatriju gdje je pod hitno zaprimljena s dijagnozom predepileptičnog napada...kažu da je plijesan iziritirala... Jedva čekam jutro da dobijem informacije od doktora...
Krevete su odnijeli tek uz prijetnju novinarima i udruge potrošaća...
Čeka me duuuuuga noć...
****
„Bogu nije ništa teško, jer je njegova moć neograničena i uvijek teži, da tebi koristi. Toga se sjeti, kad te stigne napast ili nevolja. Ako stoga zapaneš u teške neprilike, ne gubi razbora i ne uzrujavaj se odviše, nego prepusti razvoj događaja Božjoj providnosti."
T.K.

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.