Zrno gorušicino

08.01.2009., četvrtak

Predragi moji, da... opet me nema 100 god.- e nije baš toliko- samo od lane sretan
Ma nije ono da nebih htjela, već se zaredale neke stvari koje ne daju... Prvo mi krepucnio laptop- normalno ga zatvorih- a on sutradan ni glasa... Hitnom intervencijom kolegicinog muža- proradio za tri dana (Dražene, od srca hvala!). Onda se zaredali pregledi Princeze kod liječnika (rođena bez frontalnih sinusa), a na ovu zimu....brrrr!! Uz sve to Princ bio u Splitu, ja rješavala zaostatke papirologije, svekar u bolnici, muž svaki dan čeka rješenje o mirovini... itd. itd. Kao što već i znate- kod mene nikakvog mira! Zapravo- može se reći- uobičajeno je! Nova godina nije donijela ništa novoga cry
****
Grafiti:
Prošla si kroz moje srce...KO KRAVA kroz kukuruz

Neki piju od sreće, neki od tuge, a mi pijemo od jutra! ! ! *

KO DRUGOME SKOLU GRADI NEK SAM U NjU IDE!!!

Covjek pije da zaboravi, ali nikada ne zaboravi da pije

Dupe zenu krasi, a tortu orasi!!!

Zasto punice ne idu u Raj? Jer vjestice ne lete iznad 300 m

Samar nije nista drugo do odgovor iz prve ruke!

PRODAJEM KUCU NA KLIZISTU! ZA MJESEC DANA CE BITI U UZEM CENTRU GRADA...

za leprsav hod i sjaj u ocima,koristite kozmetiku HEINEKEN

Zašto bi se izlagali mamurluku? Ostanite pijani.

Stranger in the night, sida in the morning!

ŽIVI SVAKI DAN KAO DA TI JE POSLJEDNJI.....JEDNOG DANA BIT ĆEŠ U PRAVU!

Kad ti nisi pored mene nisu mi sve ovce na broju

Kad sin liči na oca onda je to genetski, a kada liči na susjeda onda je to
utjecaj okoline!

ISPRED KUĆE KUBIK DRVA, TI SI MOJA LJUBAV PRVA!!!

Ako se udaris u glavu neces sepati

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.