Zrno gorušicino

03.12.2008., srijeda

eh, ponovno gužva u danima... radim, radim i samo radim... ali za ovo što smo danas kolegica učiteljica i ja napravile- ni mi nismo bile pripremljene... HNOS rad,naime, podrazumijeva i više nastavnika na jednome satu ako su sadržaji različitih predmeta srodni. Kako je ovaj tjedan obojen sv. Nikolom tako smo i nas dvije za njen drugi razred danas osmislile (na moju ideju) kako da učenicima bude sat nezaboravan! Ja sam se obukla u krampusa (crna perika, crveni rogovi, mantil crno-crveni s repom i vile u rukama), a kolegica u sv. Nikolu(misnica,mitra,štap). Već do učioniceizazvali smo buru oduševljenja- što učenika, što nastavnika i čistačica... A kad smo ušle u njenu učionicu- ma neopisivo... I do ravnatelja smo bile- samo nas je šokirano gledao- jednu pa drugu, pa opet jednu pa drugu- takvog bez riječi smo ga i ostavile zabezeknutog... Baš je bilo za pamtiti... Vjerujem da će se djeca doista ovoga sata sjećati...

****
"... Znam tko donosi darove. Odavno.
Pa ipak, još uvijek pred Svetog Nikolu, ja počinjem više paziti na to kako se ponašam prema drugima.
I mislim da je to najveći dar koji sam dobila od dobroga starca..."



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.