Gorf Grogmug

četvrtak, 20.07.2006.

Na straži II

Danas sam pola vremena proveo na straži, pola vremena hodajući po gradu. Naime, došla su dva glasnika iz Silverymoona s vrlo važnom porukom za kralja Harbromma. Pošto glasnike moramo osobno provesti do kraljevih odaja, ponudio sam se da to napravim samo da ne budem na onom dosadnom mjestu. Putem sam ih pitao o čemu se radi, ali mi nisu htjeli reći jer je poruka namijenjena kralju osobno. Rekli su mi samo da se radi o političkim pitanjima. Poznavajući svog kralja, dat će im nogu u guzicu jer ga ne zanimaju previše te političke dužnosti. Da mu na vrata pokuca dvadeset tisuća do grla naoružanih orka znao bi ih ugostit na pravi način. A kad mu dođe službeno poslanstvo iz nekog ljudskog ili vilenjačkog grada, jadnik je potpuno izgubljen!
Na dvoru sam morao pričekati da kralj završi s glasnicima pa sam vrijeme iskoristio da se raspitam kaj je bilo s Boligom. Zapovjednik mi je rekao da ga je zaista poslao u rudnik da se malo smiri, ali kaže da je Bolig bio oduševljen „kaznom“ te da je rekao: „Sve je bolje od Zapadnih vrata!“. Taj Bolig možda smrdi i nepristojan je, ali zna kaj je dobro! Od zapovjednika sam još saznao da bi mi se braća trebala sutra vratit iz patrole. Jedva čekam da ih vidim i da mi pričaju kak je bilo.
Ma zapravo jedva čekam dan kad ću i ja ić u patrolu!

20.07.2006. u 18:26 • 5 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



  srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Bit će govora...

...o mnogo zlata i ponešto srebra.

Moja malenkost

Hehe, kužite, malenkost, hehe!

Počujte

Ovo je pjesma mog omiljenog benda Cripples and Psychos - and two pretty elves:

The gold song

Gold gold gold gold
gold gold gold gold
gold gold gold gold
gold gold gold gold

And some silver!

Gold gold gold gold
gold gold gold gold
gold gold gold gold
gold gold gold gold

And some steel!

Gold gold gold gold
gold gold gold gold
gold gold gold gold
gold gold gold gold

And some ore!

Gold gold gold gold
gold gold gold gold
gold gold gold gold
gold gold gold gold

And some mithral!

Gold gold gold gold
gold gold gold gold
gold gold gold gold
gold gold gold gold

And some iron!

Gold gold gold gold
gold gold gold gold
gold gold gold gold
gold gold gold gold

And some more silver!

Gold gold gold gold
gold gold gold gold
gold gold gold gold
gold gold gold gold

Gold!