lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Moj mali životopis...

Par slika sa menom i mojom malom nećakinjom Marijom...
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us

Linkovi

Ivana - kunsretan

*Pupsy-Pu

*Marina

*Naty-Ri

Kiki i Moni

Lady Makai designs

Blog.hr

Youtube

Imageshack.us

Tutor.blog.hr

Opis bloga

Kraj pisanja postova eto šta.

Gdje me se još može naći za kontakt...

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

MSN - goran-1987@hotmail.com

ICQ - 251-478-785

Net.hr chat

Upoznajte Eleanor...
Image Hosted by ImageShack.us

Opela Astra GSi...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Bmw serija 7 iz 1997...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Shelby Cobra
Free Image Hosting at www.ImageShack.us





ponedjeljak, 25.06.2007.

Provod u crikvi

Ovih 4 dana mi je proslo super, da sam se vratio kuci pomalo i zgoren. Kupao sam se koliko god sam mogao, jedino danas nisam jer bi onda tesko naj.... na suncu skup sa svojima.

Subota je bila posvecena Katarini koja je imala rođendan, pa me je pozvala na ekskurziju sa brodom do Vrbnika, a navečer na pizzu. Isla je jos jedna njena frendica, drugoj se nije dalo zato neka joj sad bude zao jer meni je bilo predivno, uzivancija, ne nudi mi se to svaki dan. I tako mi krenuli u 14 sa brodom Robertom na more, pravac Vrbnik koji je kao star 900 godina, i poznat je kao po najjužom ulicom na svijetu, da je nemoze bas svaki covjek proci. Vinogradi luka mala i uvala gdje se ljudi mogu kupati, gdje smo se ja i kata svega jedanput kupali, a njena frendica nije mogla. Steta ali opet smo je pitali dali uziva dali joj je lijepo i rekla je da je, znaci valjda je tako i bilo. Ploveci brodom je skoro pa sat vremena do tamo i nazad. Pizzu smo jeli u Galiji posto se Katarini svidjelo prosli put kad sam je ja pozvao da idemo na večeru tamo jesti pizzu i tako to. Ja i Arnela smo uzeli mješanu a Katarina sa 4 vrste sira. Oboje nisu mogli pojesti cijelu, jer nisu jos razvijeni kao ja, koji mogu vec ovih par godina pojesti u komadu cijelu, da ne ostavim vise nista kako sam prije znao. Poslije pizze smo krenuli prema nazad prema brodovima gdje smo se s arenelom pozdravili, a ubrzo smo ja i katarina takodjer.

U nedjelju poslije kupanja na plaži sam isao sa svojima do tete i tetka u Rijeku. Pokazali nam novosti sto su si jednu kucicu uređivali za goste koji budu dolazili kad budu dolazili, pozvani smo bili na večeri koja nije bila loša, ćevapi su bili dobri, izvrsni ali odrezak je poslije pečenja bio suh, da nije bio sočan. što još reć, sa sestričnom sam se išao đirati gdje ona ide svaki dan, da mi pokaže kako zna voziti odkad je položila vozački mjesec dana poslije mene. I dobro joj ide, naravno nemogu ja sad isto kako i ona gdje je ipak na svojem teritoriju.

I za danas kako sam rekao na početku poslije ručka sam došao doma.
To bi bilo sve za danas, ajde čujemo se blogeri pišite mi malo, nekako se osječam usamljeno...

- 19:39 - Komentari (29) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>