..just dream and you'll fly away..

ponedjeljak, 15.10.2007.

Napokon!

Ljudi....nedostajali ste mi ful!!!
Ja na faksu, nemam briga nikakvih, totalno sam se ufurala u moj bezbrižni studentski život!
Živim sa cimericom koja je kul, zajedno jedemo, spavamo, haha, malo čudno zvuči ;)) al bez brige, sve to u granicama normale..
evo danas četvrtak, a ja nisam vani!! zašto? nešto čudno se samnom događa;)) ma ne, hladno je vani fuuullll!
do maloprije smo pili kod mene u stanu, al se susjeda nešto bunila pa su se svi pokupili doma...
a faks - ma već sam počela zabušavati....nisam išla na par predavanja jer mi je zanimljivije piti kavu u obližnjoj kantini nego slušati neke gluposti ;)
i dalje volim ono što sam prije voljela Image Hosted by ImageShack.us
hehe neće mene faks promijeniti!

Image Hosted by ImageShack.us


get this pty started!!

- 21:16 - Imaš neš za reć? (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

  • Dream is my world.
    Goa is my motherland.
    Trance is my religion.
    Flying is my life.
    Yeah, I'm flyin'..


    Image Hosted by ImageShack.us







L!Nk0v!

s0mEthiNg Ab0ut mE

  • Image Hosted by ImageShack.us

    *godine?? ma godine nisu važne, zar ne? ;))
    *radim? neee..samo ljeti, da imam za partijanje i koje putovanjce s ekipicom..
    *slušam? trance, house, d'n'b, soul, reggae, rock (sve osim cajki)..
    *što drugi misle o meni? tko te ne zna, skupo bi te platio!
    *što ja mislim o sebi? zgodna, pametna, neee, nisam umišljena ;)



neki blogichi koje pratim..