..just dream and you'll fly away..

ponedjeljak, 19.02.2007.

[whY d0 i L0vE h!m??]

Image Hosted by ImageShack.us


U sub sam otišla doma u 12 navečer, posvađala sam se sa dečkom!....neki njegovi frendovi, ja, on, pljugali smo kod njega, kad ono, pitam ja - pa idemo sutra u Ri, ne? on - da, pa ne, pa ne zna... ja se digla i otišla, nije mi se dalo to slušati! gledala sam Monster/ čudovište sa Charlize Theron.....e, predobar film, jeste ga vi gledali?? Mučan i težak za gledanje, ali ne žalim što sam bila doma...bila sam ljuta sam na njega jer nije i on htio ići doma, a trebali smo na karneval next day. Tak da se njemu u ned ujutro nije dalo ići nigdje, digo se sav nadrkan jer se u sub malo previše zabio, a danas nema niš....
tak da sam izvisila za Rijeku, za karneval... Uvijek tako ispadne kad nešto planiram! headbang
evo, danas mi se nešto ispričava...opraštam mu narafno ;))

nadam se da je bar vama bilo okej, da ste se dobo zabavilipartythumbup razbilismokin i uživali....(sa svojim dragimcerek) hehe..kad već ja nisam puknucurofl!!


- 15:20 - Imaš neš za reć? (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

  • Dream is my world.
    Goa is my motherland.
    Trance is my religion.
    Flying is my life.
    Yeah, I'm flyin'..


    Image Hosted by ImageShack.us







L!Nk0v!

s0mEthiNg Ab0ut mE

  • Image Hosted by ImageShack.us

    *godine?? ma godine nisu važne, zar ne? ;))
    *radim? neee..samo ljeti, da imam za partijanje i koje putovanjce s ekipicom..
    *slušam? trance, house, d'n'b, soul, reggae, rock (sve osim cajki)..
    *što drugi misle o meni? tko te ne zna, skupo bi te platio!
    *što ja mislim o sebi? zgodna, pametna, neee, nisam umišljena ;)



neki blogichi koje pratim..