..just dream and you'll fly away..

četvrtak, 25.01.2007.

o svEmu pomALo

Ovih par zadnjih tjedana je bilo ludo....party u Ri..> Paolo BarbAto <... maškare, roćkasi, ma ludnica....



Na pty sam išla s novim dečkom koji nikako nije htio ići bez mene...tj. prohodali smo baš tu večer ;)) plesali ko ludi, duuugo se nisam tako zabavila.... thumbuppartyrofl
Jedva čekam party za zadnji dan karnevala....kArnEvAL pty roflroflnut.....hihihihi

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

a maškare? postoji li bolja zabava od divljanja po gradu, maskirana od glave do pete, niko te ne kuži, ni ko si, ni što si;)) ni koliko si pijana, preparirana.... zajebavaš sve koje poznaješ u nadi da te neće skužit, a ako i skuže, da neće nikome reći...
moram sve to sad iskoristit, jer me vjerojatno ništa od toga neće zanimat next year, smatrat ću karneval samo dječjim glupiranjem...
....a roćkasi.....e, svake subote, počevši od prošle, 20.1. pa do 10.2. neki od mojih frendova/frendica slavi ročkas.... ove sub će biti mini partijana u stanu, nadam se NE mojem ;)) jer....nema goreg od čišćenja za drugima, pogotovo vino sa zida il kauča, a imala sam s tim iskustva..... headbang(btw. znate vi kak se skida crveno vino? kaže mi frend bijelim??) zajeb*** me ili.....?? a ne mogu staru tlačit da mi ona opere, tj. ne smije ona ni saznat ...helpsmijehrofl


evo dva viccca koji sam čula nedavno......naravno, od mojih pametnih prijatelja .... ;))



Idu spid, bombon, dop i trip na party
Spid i bombon govore ostatku ekipe - ajdeee daj požurite se, jedva čekam da stignemo, daj ajde koji vam je k***??
Promrmlja dop..ma daaaaajjjj čeeeeeekkkaaaaajjj,pooooommmmmallllooo,paaa diiiiiiii vaaaaammmm seeeee žžžuuurrrriiii????????
A kaže trip: U jebo te, pa šta nismo već stigli ?!!
nut


Lete dva napušena orla. Prvi leti leđno, a drugi normalno.
- Pitaj me zašto letim ovako.
- Baš me briga!
- Ma, pitaj me, molim te, zašto letim ovako!
- Ma, fućka mi se!
- Ali kad te molim, pitaj me zašto letim ovako!
- No, dobro, zašto letiš tako?
- Ne pitaj, brate!


pozdrav i pusa svima, posebno Zoloft generaciji hihiihi.....roflrofl

- 16:36 - Imaš neš za reć? (20) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

  • Dream is my world.
    Goa is my motherland.
    Trance is my religion.
    Flying is my life.
    Yeah, I'm flyin'..


    Image Hosted by ImageShack.us







L!Nk0v!

s0mEthiNg Ab0ut mE

  • Image Hosted by ImageShack.us

    *godine?? ma godine nisu važne, zar ne? ;))
    *radim? neee..samo ljeti, da imam za partijanje i koje putovanjce s ekipicom..
    *slušam? trance, house, d'n'b, soul, reggae, rock (sve osim cajki)..
    *što drugi misle o meni? tko te ne zna, skupo bi te platio!
    *što ja mislim o sebi? zgodna, pametna, neee, nisam umišljena ;)



neki blogichi koje pratim..