..just dream and you'll fly away..

ponedjeljak, 01.01.2007.

.:::::Haaaappy Neeeew Yeaaaar:::::.

Sretna vam Nova, nadam se da ste se lijepo udesili dead, zabavili partyi dočekali Novu godinu sa dobrom ekipicom!! hihihihi....ja očito jesam čim sam namjestila ovu čestitku unaprijed ludroflroflroflrofl

Kissss svima....u Zagrebu sam, kad se vratim, budem sveee (gotovo sve) ispričala!!




Image Hosted by ImageShack.us



- 12:00 - Imaš neš za reć? (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

  • Dream is my world.
    Goa is my motherland.
    Trance is my religion.
    Flying is my life.
    Yeah, I'm flyin'..


    Image Hosted by ImageShack.us







L!Nk0v!

s0mEthiNg Ab0ut mE

  • Image Hosted by ImageShack.us

    *godine?? ma godine nisu važne, zar ne? ;))
    *radim? neee..samo ljeti, da imam za partijanje i koje putovanjce s ekipicom..
    *slušam? trance, house, d'n'b, soul, reggae, rock (sve osim cajki)..
    *što drugi misle o meni? tko te ne zna, skupo bi te platio!
    *što ja mislim o sebi? zgodna, pametna, neee, nisam umišljena ;)



neki blogichi koje pratim..