Image and video hosting by TinyPic

Čekam proljeće

25.02.2008., ponedjeljak

Ponedjeljak, rano jutro...

Image and video hosting by TinyPic

Cijeli tjedan ispred mene, rekla bih pun mogućnosti...a ono cijeli isplaniran...pa se pitam , jesam li to htjela?
Sad to više nije važno, jasno mi je samo da ovo vrijeme mog "muvinga" neće trajati vječno. U studenom opet će me zarobiti osam sati rada u kancelariji i sve ovo što sam uspjevala strpati u jedan tjedan postat će davna prošlost.
Zato pokušavam uživati i kad mi se čini da ne mogu više.
A ovaj ponedjeljak je nekako pun sunca koje viri iz širom otvorenih prozora na moj kancelarijski stol i daje dojam da je cijeli tjedan ispred mene, a da ja imam svu energiju svijeta spremljenu za njega.
Još da mi je otkriti što mi je tako napunilo baterije ovaj vikend.
Pa da patentiram...
prodam...
i zaradim koju kunu sa strane (hahahahahah, rekla bi Zora)....


- 07:42 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2008  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Veljača 2008 (15)
Siječanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Tu svratim: