SnoOpalica

ponedjeljak, 30.06.2008.

Tuga, Ti i Ja

Evo me noci,
Stara prijateljice,
Opet njoj cu poci,
Niz duge puste ulice.
Tamo gdje strahovi prestaju,
Obraz mi grije njen dlan
Na njemu moje usne nestaju,
Beskrajno sam, uzdah joj znam.

Casti me noci, stara prijateljice.
U casu natoci, zudnju da mi slomije.
Zar nisam dovoljno gubio,
Tko ce izmjeriti bol.
Do ocaja ljubio, namjerno bjezao
Da bih se vracao.

Opet mi se budi tuga, tuga najveca.
Koju nosi snijeg s planina, vjetar ravnica.
Koga sad joj srce voli, kazi nek jos jace voli.
Idemo do dna, tuga ti i ja.


Pozdravljam te noci,
Stara prijateljice.
I ovaj krug ce proci,
Nece stic' me kajanje.
Sta je ovo proljece,
Spram njeznih godina.
Poziv njen me pokrece,
Cak i sa dna, isto izgleda.


~~~~~¤~~~~~¤~~~~~
... al da mi je do nje
do nje
još dok je mila i snena
ja pamtim samo
hej
od sveg.....
pogled sa njenih ramena...

M.B.- 19.09.2006.-

~~~~~¤~~~~~¤~~~~~


Mjesece, reci je li budna

Teska su putovanja u prohladnoj noci
al' saputnik nam pjesma bas u pravi cas
iskustvo pomaze i pustu zelju koci
al' Mjesec stari fakin ko da zna za nas

Gledam kroz prozor i zapalim cigaru
gdje smo to sada u Ljubljani il' Mostaru

Ref.
Zrak treperi, nebo gori kao lava
mjesece reci je li budna ili spava
zrak treperi, nebo gori kao lava
mjesece reci je li budna ili spava
moja draga

Hotelska soba, dupli krevet, prazno mjesto
umorne misli mi se sudare sa snom
sjedim na oblaku i ona svrati cesto
moli u suzama da opet budem s njom

Iz sna se trgnem i zapalim cigaru
gdje smo to sada u Rovinju il' na Hvaru
( il na Pagu... )



...Ne dam da ovaj osjecaj ode
negdje u meni tvoj je znak
i pramen vatre i kap vode
ti si svijetlo, sve je mrak...



Volio bih da si tu

Volio bih da si tu
ove noci tako trebas mi
kao more mornaru
nemam s kim nadu dijeliti
dijeliti i sacuvati

Volio bih da si tu
nocni program je na radiju
pustaju neku dragu muziku
moje misli tebi putuju
putuju da te pronađu

Nocas zvijezde padace
jedna od njih nasa je
jedna nosi utjehu
k'o u snu
volio bih da si tu

Volio bih da si tu
ove noci da pricas mi
slavili bi do zore
svu bi njeznost svijeta popili
popili pa se ljubili

Crvena Jabuka...

30.06.2008. u 18:12 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Zanovijetanje, ubijanje vremena i pisanje o ubijanju vremena u metropoli.

Linkovi

Mafak






Monitor
T-portal

Moje pjesme, moji snovi...

Wind Of Change

I follow the Moskva
Down to Gorky Park
Listening to the wind of change
An August summer night
Soldiers passing by
Listening to the wind of change

The world closing in
Did you ever think
That we could be so close,like brothers
The future's in the air
I can feel it everywhere
Blowing with the wind of change

Chorus:
Take me to the magic of the moment
On a glory night
Where the children of tomorrow dream away
In the wind of change

Walking down the street
Distant memories
Are buried in the past forever

I fallow the Moskva
Down to Gorky Park
Listening to the wind of change

Take me to the magic of the moment
On a glory night
Where the children of tomorrow share their dreams
With you and me

Take me to the magic of the moment
On a glory night
Where the children of tomorrow dream away
In the wind of change

The wind of change blows straight
Into the face of time
Like a stormwind that will ring
The freedom bell for peace of mind
Let your balalaika sing
What my guitar wants to say

Take me to the magic of the moment
On a glory night
Where the children of tomorrow share their dreams
With you and me

Take me to the magic of the moment
On a glory night
Where the children of tomorrow dream away
In the wind of change

---o---O---o---O~~~O---o---O---o---

Drive


Who's gonna tell you when, it's too late

Who's gonna tell you things, aren't so great


You can't go on, thinking nothing's wrong

Who's gonna drive you home tonight


Who's gonna pick you up, when you fall

Who's gonna hang it up, when you call

Who's gonna pay attention, to your dreams

Who's gonna plug your ears, when you scream


You can't go on, thinking nothing's wrong

Who's gonna drive you home tonight


Who's gonna hold you down, when you escape

Who's gonna come around, when you break


You can't go on, thinking nothing's wrong

Who's gonna drive you home tonight

You can't go on, thinking nothing's wrong

Who's gonna drive you home tonight


Who's gonna drive

Novalja, 15.07.- 23.07. 2006.
13.07.-24.07.2007.


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws
          

www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws