Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Moj život-Moje stvari

saint patrick's day

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Click here to get avatars like this!

nešto o meni:

pozz svima...zovem se Matea na blogu kitty-volim mačke...ja sam vam jedna luda i spaljena cura...uvijek sam za zabavu smijeh i uvijek sam pozitivna...moja glazba je techno i house na prvom mjestu a zatim sve ostalo..ukratko...pusa...

Mini Icons 2 Icons






uvijek sam za:party
lijepo je biti:cerek
jako volim:hrvatska
ponekad sam:burninmad
ovako gledam na život:smokin
uvijek sam:smijeh
za kraj:thumbup


Customize your blog codes



Love Icons # 180245


Love Icons # 185727



MySpace hosted images


Love Icons # 193175


MySpace images


Love Icons # 199867


Customize your blog codes


Love Icons # 224586


Love Icons # 224661





ponedjeljak, 19.03.2007.

BLA BLA BLA....

...i tako još je jedna subota prošla da nisam bila sa ekipom u smb...zapravo nitko nije išo..pa ono...ali zato se moja ekipa okupila dole u orešju...i ja skup sa njima...i bilo nam je ok...osim kaj je ana razbila vino koje je ivan masno platio(20 kuna)...baš smo si htjeli malo pocugat i onda ga ana zasere...ali nema veze...mislim ima....svi su se ljutili ja pogotovo....mislim alkohol...u biti...tak vozikali smo se po baksi...(posjetili neka "stara" mjesta)...i tak....poslije na igralište di smo pričali viceve...i cerili se...čudno se smijem al ono..nema veze...
....i ovaj...drago mi je što imam neka prijateljstva koja sam mislila da neću imat zbog svađa...baš mi je drago...u biti sve je ok...makar sam danas bila malo zbedirana bez razloga...valjda zbog vremena....i ovaj post je kratak čini mi se...ali nema veze...nemam baš o čemu pisat......
i da toma ne brini se,niti za neznam koliko godina-ništa me neće od tebe odvojit...
ljudi volim vas...pusa....smijeh

- 14:20 - Komentari (4) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>