Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Moj život-Moje stvari

saint patrick's day

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Click here to get avatars like this!

nešto o meni:

pozz svima...zovem se Matea na blogu kitty-volim mačke...ja sam vam jedna luda i spaljena cura...uvijek sam za zabavu smijeh i uvijek sam pozitivna...moja glazba je techno i house na prvom mjestu a zatim sve ostalo..ukratko...pusa...

Mini Icons 2 Icons






uvijek sam za:party
lijepo je biti:cerek
jako volim:hrvatska
ponekad sam:burninmad
ovako gledam na život:smokin
uvijek sam:smijeh
za kraj:thumbup


Customize your blog codes



Love Icons # 180245


Love Icons # 185727



MySpace hosted images


Love Icons # 193175


MySpace images


Love Icons # 199867


Customize your blog codes


Love Icons # 224586


Love Icons # 224661





nedjelja, 25.02.2007.

...??....

...jučer smo bili vani...praktički samo toma,martina,lea i ja od cura...lein buraz i frendovi al ajde oni se ne računaju...pa bilo je malo trulo al ajde...htjela sam se jučer napit...ali nije bilo ekipe pa mi se nije dalo opijat....i mogla sam zbarit dosta dečki al nisam htjela ja volim samo jednog.....i tak...da samo jednog....
....kaj se tiče tjedna općenito bilo je ok...petak???....neda mi se pričati o njemu....malo sam trula i tak...imam razloga al ajde nekak....furam dalje i tak....i neda mi se pisati više ništa....ja sam ok....ali definitivno bi mogla bit puuuuuuno bolje....ima razlog pa onda...
...i onak sutra u školi će svi dolazit do mene i pitat me jel istina...ali nema veze....vjerujem ja u njega...i samo molim vas ljudi nemojte me žalit!!!!....
........i da točno to....neke ljude NIKAD ne prestaješ voljet.......

- 19:38 - Komentari (12) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>