Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Moj život-Moje stvari

saint patrick's day

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Click here to get avatars like this!

nešto o meni:

pozz svima...zovem se Matea na blogu kitty-volim mačke...ja sam vam jedna luda i spaljena cura...uvijek sam za zabavu smijeh i uvijek sam pozitivna...moja glazba je techno i house na prvom mjestu a zatim sve ostalo..ukratko...pusa...

Mini Icons 2 Icons






uvijek sam za:party
lijepo je biti:cerek
jako volim:hrvatska
ponekad sam:burninmad
ovako gledam na život:smokin
uvijek sam:smijeh
za kraj:thumbup


Customize your blog codes



Love Icons # 180245


Love Icons # 185727



MySpace hosted images


Love Icons # 193175


MySpace images


Love Icons # 199867


Customize your blog codes


Love Icons # 224586


Love Icons # 224661





nedjelja, 11.02.2007.

FAKAT NEZNAM KAJ DA VIŠE KAŽEM......

...i opet prošla jedna subota i vikend praktički...i nemogu se požalit...bilo je jako zanimljivo kao i uvijek...malo smo bili prvo u luniću...i nisam htjela ić na nekaj jer sam se usrala kak je to izgledalo stravično...i onda naravno...dragi me nagovorio pusama...i bili je zakon...uopće nije bilo strašno...poslije u birc...di smo se zajebavali...i smijali...i cugali kao i uvijek...i onda je elu drpo neki mali lik...ma strava od smijeha..ali ela se neda...a jebiga....toma sorry opet zbog noge...hehehehe....ma bilo je cool...fakat je...poslije sam buraza upoznala sa dragim...i tak...ti njegovi smiješni komentari...ma strašno...hehe....ovaj put sam ostala duže pa su me starci pokupili...
....i danas nedjelja...i tak...neznam kaj da radim...sutra imam školu popodne...i tak..vani je sjebano vrijeme...u srijedu je valentinovo...veselim mu se jako!!...i bit će ples hvala kurcu...i trebalo bi bit odlično...nadam se da će bit...
...i tak....sad bih se vratila na subotu....i ono..plesala bi i cugala...ali jebiga...i kao uvijek ponestaje mi riječi...i zaista više neznam što bih rekla...i neznam kakve ću uopće komentare dobit na ovaj bezvrijedan post...ali nema veze....pusa svima...i mom dragom....!!.........

- 14:37 - Komentari (7) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>