sensualissimo

srijeda, 25.10.2006.

128. ili o seksu našem nasušnom


Kažu 128. post da je najkritičniji,nešto kao sedma godina braka,
ili 11. dan seksa bez prestanka(šala mala:-)...

Eto mene opet u eteru,nešto sam bio malaksao...umom,a
puno bješe i posla i nešto mnogo malo vremena za pisanje,
a nisam stigao ni postove tuđe pregledati,sram me bilo.

Nego šta slušate,jeste li čuli novi,briljantni album Sparklehorse
savršenog naslova DREAMT FOR LIGHT YEARS IN THE BELLY
OF THE MOUNTAIN...ili možda novog M.Warda-kako je dobar,
kakav melanholični up tempo slatkiš,idealan za ovo doba godine...

Neki dne,u pauzi između slušanja nekoliko friških albuma(FRATELLIS
razbijaju!!!) napravih jednu od boljih svojih polusatnih emisija(istina
ova epizoda trajaše 20,al masnih 20 minuta!),koja govori,gle čuda,
o seksu.
Teza je u osnovi bila Zašto ne volimo da pričamo o seksu,treba li
uopšte o njemu pričati,je li dasa precijenjen(ha,muškog je roda!),
koliko je naša civilizacija opterećena seksom,i slične seksualije...
Čini mi se bješe malo duha i humora,kao finog začina,makar sam se trudio,
gomilica sagovornika,iako sam se namučio dok sam ih pohvatao sve...no,
vrijedilo je.

Šta taj seks,jel bi se moglo bez njega...mislim,kao...i kolko dugo.

U suštini,kod mene ima mnogo meandriranja,fluktuacije,često
nejebice...koja me više i ne opterećuje.Muškarac se nekako navikne
na odsustvo seksa,nakon nekog vremena,al to itekako nadoknadi
čim se ukaže zgodna prilika.moja prilika je nešto baš komplikovana
...ja sam se,blago meni, već nekoliko puta razilazio i mirio sa (bivšom) djevojkom,
koja je k tome stotine kilometara away(ahead?),no to je druga,duga, priča.

Nego nešto razmišljam,ima masa slučajeva,gdje bračni drugovi postanu
drugari,pa seksa i nema više kao nekada,često uopšte...nedostaje.

Ironije li sudbine,većinom seksualno se spojimo,al ta nam spona
onda postane preteška il prečesta obaveza pa je redovno preskačemo.
Pa nam posle nedostaje,pa ga tražimo kojekude,neki i svude...
samo ne u sopstvenom krevetu.

Kad malo bolje razmislim,meni je dobro i ovako,par puta u par
mjeseci,a ponekad se postaram i samo o sebi,kad već niko
drugi neće ;-)

- 20:54 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>