sensualissimo

nedjelja, 09.04.2006.

(ne)rješiv problem


Problem je sledeće prirode:nije urođen,ne može
se a može odstraniti,mogao bi se (daleko bilo)
sahraniti,sve u svemu pošteno me namuči(o) ,
a svakim danom sve grđe je i grđe...

Taj moj drug naime,prijatelj ajmo reći-a takvih je manje nego što mislite,što saznate kad više ne mislite već ih iskušate-taj moj frend ajmo reći,cinik je,šta drugo reći,sve mu smeta,sve ga nervira,prema svemu je sumnjičav-al i prema svakom.To je sve od nejebice,ja da vam kažem,a nije da sam nešto uslišavo prohtjeve tjelesine,u zadnje vrijeme-no to nije tema ovog posta.
Moj dakle dilber,društvo što mi čini,i drugijem mojim drugarima vazda atmosferu zabiberi,vazda u provodu nas osujeti.
Nije da u Budvi provoda ima van sezone-al ima brate izvan Budve,no nije on za đir,to mu dođe kao hir,iz djetinjstva, nigdje nije putovao,pa tako ni žene upoznavo,u životu se zajebavo,plesao il zablesio do sitnih jutarnjih sati u kakvoj prčvari-UČEĆI SE ŽIVOTU,i u isti razočaravajući...
A dobar je čovjek,oće i da učini,al neće da se promijeni,neće da ubrza tempo,nego samo bi kafe po vascijeli dan ispijo,aj po danu al i u po noći,po kafeima a ne u separeima diskoteka il šta ti ja znam đe,niđe mu se ne ide gdje se masa tiska gdje se žene mrijeste ,al nije da pičku ne voli,ne no čezne za njome,sanja ju i povazdan djevojčice komentariše-nego ništa konkretno.
Koči nas masa,al nam ga žao,ne bi ga šćeli iznevjeriti,ni samog
doma ostaviti,valja i on svijeta da vidi,to malo što probere.
Ne znam što bih s njime,dokurčio je i bogu i svima nama,no boga nema a mi smo počesto sa njijem,a sa tijem temperamentom bogumi,neće(mo)daleko dogurati.
Mora da se mijenja,no mu je kasno,piči trideseta,šta da se radi,
al ne (da mu se radi) o glavi,nije loš on karakterom velim vam,no je dusa naporan,zahtjevan,i ne mremo mu udovoljiti,a sve nas smori i uspori,ne zezamo se kad iziđemo,no nešto popijemo i izijemo,ništa više,ni šmeka ni špeka ženskoga osmijeha,nema ničega.
Do kurca,i u pizdicu matericu,ne znam što bih,
niti kako....
- 01:53 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>