sensualissimo

ponedjeljak, 14.11.2005.

dešava se


Desilo mi se nešto što nisam očekivao,no
koliko nam se često dešava ono očekivano,
zapitajmo se...

Nakon par godina zajedničkog ulaganja i
konstruisanja projekta,mojim se poslovnim
partnerima učinilo da mogu sami dalje.
Rekli su mi da nisam dovoljno zainteresovan
za projekat(u koji sam uložio par hiljada eura
i nekolicinu kreativnih ideja i pride štogod),
a u stvari se ispostavilo da nemaju u me
povjerenja.Ne mogavši povjerovati,nisam
želio nastaviti sarađivati sa osobama koje
mi ne vjeruju(iako sam ja u njima vjerovao
,potpuno,makar do tog momenta)...

Zanimljivo je da je riječ o personama koje
privatno poznajem,i sa kojima se družim,
pa pošto se i one sa mnom druže-poznaju
me,poprilično...

Do sada se nije desilo da sam nekog zajebao,
u životu,il poslu,makar ne da ja znam(iako
može biti suviše vjerujem svom Egu)...

Što nam samo govori kako je svijet šiljat,
ponekad,a ne nužno okrugao.
- 01:57 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>