sensualissimo

petak, 02.09.2005.

(ovog ljeta) otkrovenja


MUZIKA

Moj virtuelni frend,legendarni Bučimir poslao mi je
tri MP3 diska sa natpisom NADAM SE DA ĆES UŽIVATI
NAREDNIH NEKOLIKO MJESECI,još prije Ljeta.
Samo sam se nasmiješio,nestašno,jerbo
toliko muzike preslušavam a malo toga me kolko
treba uzbudi,oduševi u posljednih godinu-dvije.
Ali bio je u pravu,pravo su otkrovenje za me bili
Fiery Furnaces s njihovim Bluberry Boat albumom,
definitivnim remek djelom,raskošno baroknim i brbljivo
genijalno imaginativnim i ultra inteligentno
poetičnim-tako perfektnu poeziju,takvo poigravanje lirikom
odavno nisam čuo,u stvari MOŽDA NISAM NI ČUO
UOPŠTE NEŠTO SLIČNO.
Razduševili su me i Iron and Wine,svojom intimnošću,
ljupkom gracioznošću(i gracioznom ljupkošću),
svojom toplinom i onim akustičnim za Ljeto savršenim štimungom-vjerovatno sound Ljeta 2005,najdivniji mogući
chill out ove,i svake druge,sezone,idealan za buđenje,
za prije ili posle plaže:nježan,eteričan,blago melankoličan,ličan.
Potom sam se potrudio i pronašao još jedan live
rad neprežaljenog genija Jeff Buckley-a.Album se zove
Live at Batacian i rasplakaao me je kao bebu,zbog ljepote,i
miline.jedan od najljepših muških vokala u jednoj od
najdirljivijih živih muzičkih avantura-testamentalnom
monumentalnom zbiru njegovih NAJboljih Pjesama-
emotivnom do Bola,koji slušaocu prija,i razliva se
uzbuđenim mu venama(jeste li ikad naježeni suzili kao
beba dok su vam pluća puna žmaraka tuge,sažaljenja,
potrešenosti i maslačaka vilinski senzualne Ljepote koja
vam kida srce?)...
Šlag je bio posljednji Giant Sand:Howe Gelb i bez pomoći
Calexico ritam sekcije na IS ALL OVER THE MAP zvuči tako
jebeno nepredvidljivo(predvidljivo!),moćno,očaravajuće
COOL-skoro kao niko drugi,iako sam album nije savršeno
zaokružena cjelina već više ingeniozna igra jednog
istinskog Maestra,kojem rijetko koji je ravan u cjelokupnoj
istoriji Popularne Muzike.Sasvim dovoljno otkrovenja što
se Muzike tiče,u ovih nekoliko mjeseci,pogotovo ako
navedenom dodamo još sijaset slatkiša sa Bučimirovih
pomenutih MP3 slastica ili pak posljednji New Order koji je
sjajan(nemoj da vas zavaraju middle of the road kritike!)
ili Man Made by Teenage Funclub,vrijedan mnogijeh,pomnijeh preslušavanja ...
Najveće,potpuno prepotentno i precijenjeno
đubre je Get behind Me Satan,nekad veličanstvenih
White Stripes koji su održali svakako najgori koncert na
ovogodišnjem Exitu,razočavši me praznom,besmislenom,nemelodičnom distorzičnošću i
činjenicom da je glas Džek Vajta užasavajuće iritantan
(postao)...


LJUBAV

Mislim najromantičnije muvanje,zavođenje,kakogod to željeli nazvati-doživjeh ove godine u Dubrovniku:skoro savršen dan,
sve sa obilaskom Starog grada,lazanjama i vinom koje nas je
oboje ošamutilo no Nju ipak malo više,te smo tako razragani (kao)teturali Stradunom,smijali se i proždirali pogledima,usput
jedući prekrasne jagode,preskupe(pod zidinama kupljene)
ali učinkovite vjerujte(da ste samo vidjeli poljubac njenih
usana i jezik obmotan oko mesa perverzno crvene jagode!)...
ALI ZAŠTO ME NISI POLJUBIO TOG DANA?
Zato što bi to pokušao bilo koji muškarac.
ALI ZAR NISI MOGAO VIDJETI DA SI ME ODUŠEVIO?
Da jesam,sigurno bih te poljubio.
DA SI ME POLJUBIO TO BI BIO NAJSAVRŠENIJI DAN
U MOM ŽIVOTU?U mom ipak ne jer si flertovala sa
onim London-erom kog si prvi put
upoznala....

Dakle zaljubljeni smo to ušiju,nevolja je što Nju
smaraju razni mužjaci,pogrešno tumačeći njenu iskrenost i opuštenost(kao zainteresovanost),MEĐUTIM
sasvim sam miran (u MEĐUVREMENU postao)zahvaljujući
iskrenosti i otvorenosti kakvu još nisam doživio-sve mi priča,
zapravo ovakvu LJUBAV nisam nikad doživio,tj,pitam se -da li sam
bio zaljubljen ikada ranije.

SEKS

DOBRO,PRETPOSTAVLJAO SAM DA TAKAV POSTOJI ALI GA NISAM PRAKTIKOVAO-SKORO NEOPISIVO STAPANJE,URANJANJE I SKLAD SEKSUALNI NEVIĐENI,NI SA JEDNE NI SA DRUGE STRANE DOŽIVLJENI.PRIRODNO JE NADARENA ZA SEKS,STRASNA,MAŽLJIVA,PAŽLJIVA,VATRENA,TOTALNO NADRAŽLJIVA,PERVERZNA KAD JE NAGOVORIM,A SVA SREĆA DA
JOJ SE DOPADA KAKO TO SVE IZGLEDA PA NEPRESTANO NOVE I NOVE NIVOE EKSTAZE OTKRIVAMO(i nje same ja jer je neuporedivo kompleksnija i kompletnija nego što bi neko ko je površno zna zaključio),TJ OTKRIVASMOPROTEKLIH MJESEC DANA KOLIKO JE BORAVILA U GRADIĆU U KOM ŽIVIM...

ZAŠTO UVIJEK MORAM SE VEZATI ZA ŽENE KOJE ŽIVE TAKO DALEKO,DVANAEST SATI VOŽNJE RECIMO?

LJETO

Polako odlazi u fade out,prekrasno mix septembra koji je još
od avgusta i idealniji za kupanje i kuliranje,sve je divno sem
što nedostaje mi Ona,kojoj napisao sam sledeću pjesmicu

I m like a sleet in her Arms,
Can not resist her Charms,and
She s melting my Mind,Must find
a way to Make Her Happy,Couse
She s so Lovely that I can t beleive,
Beleive me when I tell You-
She Is The ONE!

A ako uzmemo u obzir da mi je recitovala stihove
Mike Antića...
OVO NIJE ISPOVEST OVO JE GORE NEGO
MOLITVA.HILJADU PUTA OD JUTROS KAO NEKAD
TE VOLIM,HILJADU PUTA OD JUTROS PONOVO TI SE VRAĆAM,
HILJADU PUTA OD JUTROS PONOVO SE PLAŠIM ZA TEBE
IZGUBLJENOG U VRTLOGU GEOGRAFSKIH KARATA,
ZA TEBE PODELJENOG KAO PLAKAT
KO ZNA KAKVIM LJUDIMA.
DA LI SAM JA JOS UVEK ONA MERA PO KOJOJ ZNAŠ KO TE VOLI I KOLIKO SU PRED TOBOM SVI DRUGI GOLI?
DA LI SAM JA JOS UVEK ONA MERA PO KOJOJ ZNAŠ KO TE OTIMA
A KO PLAĆA?
....u Starom Gradu,u Budvi-na Trgu Pjesnika!-teško da bi se mogao sjetiti nekog ljepšeg Ljeta u mom,mizernom,Životu!!!!!!!!!


Pa je li čudno što me tako dugo na netu nije bilo,
što nisam blogovao??????????????????????
- 14:29 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>