sensualissimo

nedjelja, 22.05.2005.

euroshit


Može li mi neko pojasniti zašto postoji Evrovizija,
mislim Pjesma Evrovizije?
Jel ima neki tajni plan moronizacije
svake evropske nacije,srozavanja njihovog muzičkog
ukusa(a televizija već ga je srozala itekako i
najodgovornija je za sva sranja što se "muzikom" zovu)...
Ako je nekada sve to trebalo nekuda odvesti,već
decenijama je u ćorsokaku:
parada patetike i kiča,da parafraziram
Balaševića,ako me/ne pitate.
Nepojmljivo je koliko kičasti aranžmani su takmičarskih kompozicija,koliko priglupi,prepatetični,primitivni
tekstovi,mahom na engleskom.
Eto još jedne stvari koja me dodatno nervira-zašto svi
ne bi pjevali na svom,na neki način egzotičnom jeziku-
makar bi uživali u mirisu stotinu cjetova(ah,te parafraze-
doći će mi glave!) umjesto da se muče sa loše izgovorenim englishom.
Ako zanemarimo ABBA fenomen i još nekoliko manje
znanih zvijezda,istorija Pjesme Evrovizije puna je
nepoznatih pjevača koji zapravo ne reprezentuju
sopstvenu zemlju na pravi način-ako to nisu najbolji
izvođači(nego,najčešće,muzički izviđači),ako nisu
najbolje pjesme-onda mora da postoji neka kvaka,
koju ja nikako ne mogu da ukvačim.
Kakva je to tipična evrovizijska pjesmica-loša,
dobro,dobro koji žanr-ima tu svega od plačipičkastih
balada do dinosaurus kvazirock pjesama iz suludih sedamdesetih,pseudonacionalnih melodija potpuno
pogrešno modernizovanih čime se najčešće stvara
nakaza jebeno grozna-neslušljiva mješavina nespojivih
polova,sve sa nuspojavama itd itd još mnogo đubreta i nemuzikalnog horora.
A onda glasanje-svi glasaju za SVOJE,za KOMŠIJE
jebeeeeeemti,za koga bi(za koga si?)???
Kakva kretenska LOGIKA,u kurac
krasni,slasni.To mora da je još neka kvaka-možda
će diplomatski odnosi na neki način zavisiti o
evrovizijskom glasanju(dade li ono Slovenija Hrvatskoj maksimum,bogte?)!

Ta će me pitanja mučiti još...circa dva minuta.

Gledah finale od početka do kraja.Bilo je-do jaja.
Toliko fraza i smeća nazvanog muzikom,da sam se smrzo.
Al me je zbilja pozitivno iznenadila
Moldavija-takva svježina i superiorna mješavina
Red Hot Chili Peppers i mistične moldavske muzike
(diskretim aranžmanskim rješenjima superiorno
inkorporirane u ovaj izuzetan melanž rockandrola,repa i tradicionalne muzike.Moji apsolutni favoriti,decenijama
unazad(mada gledam svaku treću:-)

U stvari moj top 5 izgleda ovako:

1 nedostižna Moldavija
2 dirljiva esperanto-english
Letonija sve sa sjajnim parčetom
koreografije za gluhonijeme
3 nježna balada by Izrael

moj pritajeni favorit,još prije nego čuh Moldaviju,
bješe Slovenac koji je super pjevao,ali je,na žalost,
prerano,ispao.

Moram priznat da bilo je i nekoliko prelijepih pjevačica
od kojih najljepša mi bješe Albanka,i Izraelka je fantazija,
a među najjebozovnije svakako bih uvrstio JAMELIU,
koja iako imala je
fantastičan orijentalni vajb,potpuno pogrešno je pjevala,
i bila istinski loša,osim što se koreografije tiče.
Primjetiste li kako je trend da bude što više igrača
na sceni,što šarenije obučenih,po mogućnosti s
dobošima u koje zdušno udaraće-važno je samo da se okreće,kreće,polijeće...

I tako,pobijedila je-opet-jedna od najgorih,najglupljih,najneorginalnijih pjesmica-
Turkinja,koja pjeva(istina s mnogo energije):

YOU RE THE ONE
MY ONLY ONE

YOU RE MY LOVER
UDERCOVER
MY SECRET PASSION
I HAVE NO OTHER

HEy!HEy! -što je sličnost sa
prošlogodišnjom pobjednicom Ruslanom,
obje su,takođe,potpuno prazne-suva šminka:
NEMA EMOCIJA,NEMA SADRŽAJA (NEKOG SPECIJALNOG),
NEMA SUŠTINE.

A takvih tekstova bi moga pisat
stotine -na dan.

Helena,samo za tebe,jedan folk hit:

MNOGO SI ZNOJNA
NE OPOJNA
MAKAR NE MENI
IDI SE PERI

I NE ....


p.s.
nije to EUROTRASH,čak i to
smeće ima više stila...
- 00:45 - Komentari (22) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>