sensualissimo

ponedjeljak, 25.04.2005.

razglednica iz beograda


Znam ,znam,trebao sam pisati o svim
tim silnim meni dragim časopisima al
sam opet šmugnuo za Beograd,da
bih vidio nekoliko opakih koncerata,
izmedju ostalog(a to ostalo sačuvaću za se:-)

Dakle,Gilles Peterson sa Earl Zingerom kao
vokalom(rekne li se to MC?) bio je fantastičan,
you know him:BRAZILIAN FLAVOUR,DRUM AND BASS,
u jednom momentu REP čak,potom REGE
,jednostavno-ECLECTIC: svi mogući žanrovi smiješani
u superpotentan koktel koji vas tjera na
igru...plesao sam satima,mislim 3,bila je
to jedna od boljih žurki koje pamtim ...a bilo
je i prekrasnih,razigranih djevojCICA...

Nakon tog ,preksinoćnjeg preznojavanja dobro mi je došla
sinoćnja zvučna egzotika benda XIU XIU
o kojem sam samo
čitao,nikad ga prije nisam slušao ali mi je preporuka
Bućimirova bila dovoljna da
platim 5 eurića...i nisam se pokajao.
Ipak,pomalo su smiješno i naivno izgledali neki momenti
kao onaj kad djevojka iz dua mikrofonom struže o kožicu
doboša proizvodeći POTPUNO besmislen,tup ton,ako to
ton uopšte jeste bio.
Pjevačeva sugestivna iskrenost zbilja je bila dirljiva a
nekolicina posljednjih numera dirnula me je direktno...
tako ranjive i fragilne bjehu pjesme,pogotovo one
akustične...

Večeras očekujem Liars,funk/punk muziku za ples,kao
idealan uvod u JON SPENCER BLUES SEKSPLOZIJU
11 maja,kada ću naravno,nanovo navratiti u Dom Omladine.
Pošto iz istog pišem,žurim jurim prije neg mi izmili mojih
po ure neta,pa odoh onda u provod ...proljeće je idealno
čeznjivo i senzacionalno erotično u Begešu,šteta da se propusti
defile divnih djevojčica,a možda se pomirim i sa ovom mojom...
sa kojom opet sam u nesporazumu...ko zna,noć se bliži....
Život piči,trava raste,sunce u koru mozga udara,erotika je
u zraku,spermići u fraku čekaju da se razodjenu...
Pa kom usta suva a kom pica vrela,cela...
...AJD ŽIVJELI!
- 16:39 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>