I lie inside myself for hours.... - ..: † Destination darkness † :.. - Blog.hr
Welcome;
" Fly to a dream Far across the sea All the burdens gone Open the chest once more Dark chest of wonders Seen through the eyes Of the one with pure heart Once so long ago..."

My Words;

utorak, 27.03.2007.

I lie inside myself for hours....

Image Hosted by ImageShack.us

Opisivala sam i cvijeće i nepravdu i ljude
Što cijenit me nisu znali
Što okretali su mi leđa uvijek
Kad su mi bili potrebni.

Poslije toga uvijek bi bila tišina.
Praznina jednog nevažnog čovijeka.

No nikad nisam ime tvoje spominjala
Ni riječi ni misli ni djela
Ni vrijeme koje nas je pregazilo.

Obuzimala me ljutnja, umor i tuga
Jer najteže je kad shvatiš da mogao si imat svemir
A izabrao si pustinju bez kapi vode i pijesak
Što poput zvijezdanog praha te okružuje.

Sada sjedim u buci ovog svijeta
Žalim, no u isto vrijeme sam sretna.

- 14:52 - Komentari (45) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

PROFILE;

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

...

Još jedan život tinejđerke koja se bori sama sa sobom!!!

andjeo_sa_greskom_@net.hr

PAŽNJA!!!!
(__/)
(O.o)
(> < )
Ovo je Gothik - Sado Mazo - Zeko.
Kopirajte ga na svoj blog
i tako mu pomognite na
njegovom putu do
World Domination!!!


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us