once I had a dream... - ..: † Destination darkness † :.. - Blog.hr
Welcome;
" Fly to a dream Far across the sea All the burdens gone Open the chest once more Dark chest of wonders Seen through the eyes Of the one with pure heart Once so long ago..."

My Words;

utorak, 20.02.2007.

once I had a dream...

Image Hosted by ImageShack.us

...I dok sam sama sjedila
Negdje vani,
U pustoši svog grada,
Razmišljla sam...
Gledala sam svojim, tada tužnim očima...

Sve će jednom završiti,
Bit će bolje, i promijeniti se.
Suze više neće
Morati moje lice natapati.

Da bili smo sretni,
Naši planovi su obećavali,
Znala sam da zajedno
Možemo sve.

Ali dan kada je strašna oluja
Poharala moje tijelo,
A moju dušu ostavila da se izmučena
Trza na prašnjavom podu sobe...

Taj dan prepun svjetlošću svijeća,
Mirisima cigarete i alkohola
Nikad neću zaboraviti,
Koliko god pokušavala...

Image Hosted by ImageShack.us

_________________________________________

"Fly to a dream
Far across the sea
All the burdens gone
Open the chest once more
Dark chest of wonders
Seen through the eyes
Of the one with pure heart
Once so long ago..."
.NIGHTWISH

_________________________________________



- 14:59 - Komentari (22) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

PROFILE;

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

...

Još jedan život tinejđerke koja se bori sama sa sobom!!!

andjeo_sa_greskom_@net.hr

PAŽNJA!!!!
(__/)
(O.o)
(> < )
Ovo je Gothik - Sado Mazo - Zeko.
Kopirajte ga na svoj blog
i tako mu pomognite na
njegovom putu do
World Domination!!!


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us