And Love Said No... - ..: † Destination darkness † :.. - Blog.hr
Welcome;
" Fly to a dream Far across the sea All the burdens gone Open the chest once more Dark chest of wonders Seen through the eyes Of the one with pure heart Once so long ago..."

My Words;

nedjelja, 21.01.2007.

And Love Said No...


Image Hosted by ImageShack.us

evo....odlučila sam nakratko otići iz svijeta bloga...
vratit ču se...
želim svoje misli sačuvati za sebe...
ostat ču sa vama u kontaktu i slobodno me komentirajte smijeh, budem i ja vas...također one koji su daleko od mene...koje sam stvarno zavoljela...takođe tebe petra....i naravno Rosemary

veliki pozdrav svima... AND IT IS NOT GOOD BAY!!!

kiss

- 18:02 - Komentari (49) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

PROFILE;

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

...

Još jedan život tinejđerke koja se bori sama sa sobom!!!

andjeo_sa_greskom_@net.hr

PAŽNJA!!!!
(__/)
(O.o)
(> < )
Ovo je Gothik - Sado Mazo - Zeko.
Kopirajte ga na svoj blog
i tako mu pomognite na
njegovom putu do
World Domination!!!


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us