VII. kolo Zimske lige - Kostrena

14 veljača 2011

Zov Zimske lige probudiše me iz laganog sna... Predzadnja utrka ZL ove sezone...Vrijeme sunčano cijelog tjedna, no u subotu nekako oblačno i meni malo čudno, no dobro za trčanje. Standardna ruta do dimnjaka i nazad, (navečer mi se čini da je drugačiji "miris" kod dimnjaka, u jutarnjim satima je još ok ali navečer se osjete mirisi kojekakvih zdravih plinova) i još jedna odrađena utrka. Istina, malo slabije vrijeme nego prošla Kostrena, ali trenutno vrijeme nije toliko bitno za mene, ionako trčim bez štoperice i bez opterećenja na Zimskoj lizi i u nekakvim sam redovitim treninzima već neko vrijeme nakon dugo vremena pa osjećam dozu umora. Za malo manje od 2 tjedna je zadnje kolo ZL koju ove sezone završavam sa jednom propuštenom utrkom, te je moj prvi plan povratka na trkačke staze okvirno ostvaren a to je istrčati ZL. Već od trećeg mjeseca ima puno lijepih utrka koje su blizu i koje se čine fora, a to je drugi cilj mojega povratka, odraditi sezonu, možda čak i koju utrku za atletski klub. 6.3 je u Zagrebu Ekipno prvenstvo Hrvatske u krosu, a 4-5.6. je Ekipno prvenstvo Hrvatske za seniore i seniorke u Varaždinu, ali prva važnija utrka do koje mi je jako stalo je Riječki polumaraton 17.4...a to će biti utrka na kojoj ganjam vrijeme i na kojoj ću pokušati srušiti osobni rekord polumaratona. Svakako jedan težak zadatak...biti ili ne biti, vidimo se na Kastvu!
Slika nema od ovoga kola, bar zasad pa evo onda jedan mali podsjetnik na Sibirske Tigrove i kako se to nekada radilo...


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.