IV.(nadoknada) i VI. kolo ZL - Kastav

29 siječanj 2011

Evo i mene na blogu nakon nekog vremena... Na žalost propustio sam V. kolo ZL u Kostreni zbog zdravstveno-preventivnih razloga i prehlade koja se odrazila na po meni nezadovoljavajući rezultat pred tjedan dana na Kastvu. Dvije subote za redom trčali smo na Kastvu,oba puta uz odlično vrijeme. U nadoknadi IV. kola nisam bio spreman za dobru utrku pa sam išao taktikom da mi start bude izrazito lagan,te da na uzbrdici ubrzam i malo se poštedim do okretišta a onda kud puklo da puklo...To mi eto nije uspjelo tako da sam nakon stotinjak metara uzbrdice pukao po svim šavovima da mi se tako zamantalo u glavi da mi je trebalo dobrih par minuta da dođem k sebi, a za nazad sam se ispružio po nizbrdici koliko sam mogao. Svejedno prema slici to mi se činilo kao da je bio neki laganini tempo iako sam se pošteno umorio. rezultat zaostalog IV. kola Kastav bio je 24:47,te sam za VI. kolo tjedan dana kasnije odlučio promijeniti taktiku. Nakon sve samo ne sportske večeri u petak(jučer),Noći muzeja i kasnog odlaska na spavanje skoro sam prespavao dogovor za Kastav sa sportskim kolegama s Drenove. Danas sam naime startao maksimalno koliko je išlo i iskoristio prednost lagane nizbrdice na početku utrke. Taj sam dio do uzbrdica odlično odradio a na uzbrdici sam očekivano pao u ritmu te je uslijedilo prestizanje ostalih trkača. No kada su uslijedile oštre nizbrdice na povratku iznenadio sam se kakvim dobrim oružjem raspolažem bez obzira što mi kondicija nije na nekoj visini. Naime na nizbrdicama sam pustio korak i zaletio se tako da sam morao mahati rukama da održim ravnotežu, a u glavi planirati sljedeća 3-4 koraka kamo ću i kako stati na koji dio staze da ne izvrnem nogu na kakvom većem kamenu i ne završim u bolnici. Tako sam na povratku s okretišta iskoristio nizbrdice do te mjere da sam prestigao 2 trkača koji su jači od mene,te me nisu uspjeli stići do cilja u koji sam uletio s kolegom s faksa koji me dobro povukao do te mjere da sam se zadnjih par sto metara dobro polomio da bi uhvatio njegov jak ritam. Na kraju rezultat 23:56 što je najbolje do sada ove sezone ZL na Kastvu, ali svejedno jako daleko od mojih najboljih dana (21:36)... Mnogi me pitaše za Luku Odovića i Sibirske Tigrove...kamo su nestali i da li će se opet možda uskoro vratiti, da li će se duh Učitelja Istine ponovno utjeloviti u nama dvojici da krenemo po dobre rezultate. Ne ovisi samo o meni,već i o Luki jer duh Sibirskih iako izblijedio jača iz dana u dan svakim mojim novim kilometrom i čeka svoje vrijeme...Sibirski se vratiše!!! - napisati ću jednoga dana...nadam se uskoro...
I ovom prilikom htio bih se zahvaliti gospodinu Gianniju na ponuđenom prijevozu koji više nije problem (nije nikad ni bio,imam pokaznu a busevi stalno voze), ali ne isključujem mogućnost da se čujemo uoči Kostrene za 2 tjedna ako gospodin bude išao na utrku. Još jednom hvala.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.