< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (16)
Siječanj 2008 (8)
Prosinac 2007 (13)
Studeni 2007 (27)
Listopad 2007 (24)
Kolovoz 2007 (4)
Lipanj 2007 (12)
Svibanj 2007 (29)
Travanj 2007 (17)
Ožujak 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

MOJA HIMNA :)

E, vala za mene škola bila nije
ni opasni uča što prutićem bije
dok su odlikaši viđeni na djelu
s curicama ja sam trčkala po selu

Učenici, mučenici, ljubim vam soj
direktori, profesori, niste moj broj
daj Bože zdravlja i radosti
i koji dinar u mladosti


Na 100 fakulteta slao me je tata
da mi budu veći i pamet, i plata
i dok je zbog mene zaradio bore
na igranci ja sam učila do zore

Od mene se tada svi redom odrekli
vaspitne metode na meni ispekli
i dok su zbog mene svi gubili nadu
sa momcima ja sam šetala po gradu







Flash Clocks Gallery



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Free Website Counter
Free Website Counter


Image Hosted by ImageShack.us




IGRA BEZ GRANICA



Da se bar mogu probuditi
u svijetu ljubavi
bez starih dugova
i ovih nakaza sto su me stalno pratile

Da te bar mogu poljubiti
bez losih sjecanja na hladna proljeca
bez slike stradanja
sto se bas na nas zalijepe

Jer moj je zivot igra bez granica
umorna prica, trganje stranica
na kojim nista ne pise

Jer moj je zivot vjecito padanje
kad zbrojim poraze nista ne ostane
samo jos vucem navike
i sve na tome ostane

Da te bar mogu probuditi
kavu ti skuhati, u krevet donijeti
pa te poljubiti
al' toga nema i ne postoji

Da se bar mogu zaljubiti
u malu seljanku na nekom proplanku
gore u svemiru
tako da dolje ne vidim





KOJE BLOGOVE STALNO POSJEĆUJEM?!?!?!POGLEDAJ I TI....

MOJ 2. NOVI BLOG

DOŠENKA

NINO

RESTORAN GDJE RADIM PRAKSU-"KLAS"

MIMA




Halo, ja sam

Na mome srcu jos su rane sveze
dani idu a meni sve je teze
volela bi sa tobom da se vidim
uspomene stare da ozivim

Halo, ja sam, izvini sto zovem
samo sam htela da ti cujem glas
skupila se tuga noci ove
previse je toga iza nas

Na mojoj dusi teret ko planina
u mome oku more suza ima
u ovoj kozi ko u okovima
jos te volim i trazim te u svima





Malena

Malena, nocas srusio se svijet
malena, sve je tako glupo bez tebe
sad kad je stvarno kraj
Boze, snage mi daj
samo da prodje ova noc
tako prokleto sam cekam novi dan
prvi cetvrtak bez tebe

Malena, oduvijek si znala tko sam ja
malena, ne mogu ja bez svojih oblaka
sad sve su iste ko ti
sve se smiju ko ti
kako su lijepe, samo da znas
sve me ljube ko ti, sve mi lazu ko ti
i sve su moje, a tako sam sam

Malena, kako cu bez tebe sutra
malena, falit ce mi s tobom jutra
ima drugih, ima boljih, ali nebo zna
samo ti si moja malena

Malena, nocas srusio se svijet





Nikada se promeniti necu

Nikada se promeniti necu
probao sam, ali islo nije
kad pozovem moje drustvo staro
bolestan bi morao da pije

Jos sam uvek onaj stari
jos me vreme pregazilo nije
sta je covek onoga trenutka
kad prestane da ljubi i pije

Nek se peva, veseli i ljubi
vino neka potocima lije
od kafana i od lepih zena
jos se niko umorio nije

Takav bicu sve do sudnjeg dana
i da mogu, menjao se ne bih
da jos jedan poklone mi zivot
opet isto uradio sve bih




BUDI JAKO SRCE MOJE

Jedne crne oci
nocaj gube sjaj
jedan covek hoce
da mi kaze 'kraj'

Budi jako srce moje
veceras izdrzi
jedan covek na rastanku
kad mi ruku pruzi

Medju nama stoje
hladne case dve
kao srca dva
kad se rastave

Nikad necu sresti
takva oka dva
ali hocu nekog
ko voleti zna


Hani

Prolaze noci, prolaze dani
a tebe nema, moja Hani

Zasto mi boli nanese
zasto mi dusu rani
lepoto mojih snova
prelepa moja Hani

Seti se mene pa suzu kani
upitaj za me, moja Hani.

Bez tebe tuga zivot mi kvari
ja nemam srece, moja Hani

[petak][30.11.2007.]


Custom TShirt Generator



[ 1 Komentar(A) ][PrinT ][# ]



SuperPimper.com



[ 0 Komentar(A) ][PrinT ][# ]



Send a Teddy Gram at SuperPimper.com



[ 0 Komentar(A) ][PrinT ][# ]


Ne idem u školu od ponedjeljka(nažalost)...Zašto?Bila sam u nedjelju navečer na hitnoj,skoro sam se ugušila.Nisam mogla disati nikako,počela sam se gušiti,pa sam poplavila,pozelenila u licu i onda me seka vozila na hitnu.Glupača na hitnoj me pitala šta je to „delovalo“ na mene,a meni se još više smračilo pred očima.I napala me da jel sam trudna,jel me dečko ostavio,dal sam se uzbudila za bilo što,pozitivno ili negativno...kud nemogu disati ni govoriti da nije mi NIŠTA od toga,tu me ona tlači.Izmjeri mi tlak i puls,tek kaže „puls vam je malo ubrzan!“ mislim u sebi,pa naravno gusko da kad nemogu disati da mi srce brže radi,a stvarno je glupa,mogla me ubiti.nisam seničeg bojala nego tek kad me seka vozila na hitno utrnula mi je cijela lijeva strana,ruka i noga.Drugi dan(pon.) sam se morala javiti svom liječniku.on je rekao da je to od sekiracije,i da nemora biti da sam se tih dana nasekirala nego to može biti kad se sekiracija smiri,nakon 1,2tjedna ili čak mjesec-dva dana.I onda mi uvali da pijem Normabele 2x na dan.ja ih zovem „smijulje“ jer se sam smijem od njih,tzv. Sretne tablete kako ja to kažem.
E da,premda ja nesmijem nikud van iz kuće jer sam pod „dozom“ a dragog nebi vidjela do sljedećeg tjedna jer mora ići na neku ispomoć u Orahovicu,bio je red da dođe do mene u kućnu posjetu,he.
I bio je jučer,al je bio problem jer ga je mama dovezla,pa sam morala mamu upoznat,al je ok,nije bio toliki bed,hehehehehehe....
On je pričao s mojim tatom i mamom,i začudo neznam kako je on to sve zamislio,ali ga nije nitko pojeo J....mamu i tatu je očito oduševio,seka ga je danas pitala“i tata šta kažeš“ reko je „dobar je voli pričati...“ ,ali vidim da se tati veoma sviđa,a mami kao sto sam i pretpostavljala da odgovara!
Preksinoć sam opet završila na hitnoj ,ista stvar kao i u nedjelju samo sto me ovog puta i srce probadalo.
U Četvrtak sam se javila svom dr. I morala sam jutros ići vadit krv iz vene,i javit se na internu.
Hmmmm,došla sam na internu i odande me pošalju na PEDIJATRIJU,zamislite ja ovolika kobila sa 17god.morala na pedijatriju,hmmmm,krasno.dr. me poslala da vadim krv iz prsta i slikam pluća,i napravim EKG,to je sve bilo hvala Bogu ok,ali moram na još hrpu pretraga ići i u pon.se javit svom dr.da mi da uputnice za sve te preglede.
Ako mi kojim slučajem opet pozlije,a to ned´o Bog,moram ostat u bolnici i to na pedijatriji s onim limačima.............pa zaista krasno....Pozzzz svima koji me čitaju......



[ 1 Komentar(A) ][PrinT ][# ]


[utorak][27.11.2007.]

Trebam nekoga

trebam nekoga
ja trebam
nekoga
da voli me...
nekoga tko ne moze bez mene...
nekoga cije če srce kucati kao moje
i cije če oci biti....preljepe...

nekoga da zagrli me kad mi to treba...
bez dilema...
da me razumije i kad su rijeci njeme...
da zaboravim na sve probleme...
nekoga...
da me voli zbog....MENE...
bas ovakve:ludu i otkacenu...
ali,
gdje da pronadjem osobu tu
tako tajnovitu i nepoznatu?



P.S vjerujem da sam našla tog "nekoga"



[ 0 Komentar(A) ][PrinT ][# ]


ŽiVoT

Život je igra-igraj se
Život je dragocjen-njeguj ga
Život je bogatstvo-cuvaj ga
Život je tajna-pronikni je
Život je obecanje-ispuni ga
Život je tuga-prevladaj je
Život je himna-pjevaj je
Život je borba-prihvati je
Život je tragedija-uhvati se njom u koštac
Život je avantura-usudi se
Život je sreca-zasluži je
Život je život-brani ga



[ 0 Komentar(A) ][PrinT ][# ]


Poslala sam ti poruku MAHINALNO,
jer SVE MI TVOJE NEDOSTAJE,
i da te pitam TKO TE LJUBI OVIH DANA..
još nešto TREBAŠ MI,
ako ti išta znacim DOĐI I UZMI ME,
znam da si s drugom i NIJE MI ŽAO,
jer SAMO PIJANA MOGU DA PREBOLIM,
pamtit cu dane kad si me zvao CURICE,
sad nju tako zoveš a bile smo DRUGARICE,
stvarno si igrao PRLJAVO,PRLJAVO,
stalno se pitam DALI SI ME VOLIO IL NISI,
ali nije bitno jer sam TAKO MLADA,
imam vremena jer DUGI SU DANI I DUGE NOCI,
stalo ti je u glavi ONA ONA,
šta je-je ipak je ona SLATKA MALA,
žvim dalje KO DA SUTRA NE POSTOJI,
zaboravi me ko što sve ZABORAVLJAŠ,
al onda idi ŠTO DALJE OD MENE,
jedan savjet PAZI S KIME SPAVAŠ,
jer NEKE PTICE NIKAD NE POLETE,
ovo pišem samo TEBI MOJA MAZO,
želim ti reci LANE MOJE,
al jebi ga s ovom pjesmom JE GOTOVO.....




P.S fora je pjesma,zar ne?



[ 0 Komentar(A) ][PrinT ][# ]


[nedjelja][25.11.2007.]

"CVETAK ZANOVETAK"

Sa momcima kada setam
Zbijem salu, zanovetam
A to njima nije pravo
Pa mi kazu da sam djavo

Ja sam cvetak, cudan cvetak
Ja sam cvetak zanovetak
Neka znade momce svako
Ubrati me nece lako

Znam da mnogi za mnom zude
Neka, neka nek se trude
Onaj ko me begenise
Neka cezne i uzdise

Neka bude sta ce biti
Ja se necu promeniti
Ko jos moze da se nadje
Sa mnom na kraj da izadje



[ 0 Komentar(A) ][PrinT ][# ]


Škola???o Gospo od Suza nesreće........

škola je muka,joooooojjj majko rođena,francuski će me u GROB otjerat do polugodišta.....stvarno neznam zasto je taj predmet toliko bitan u mom životu,he,pa ne razumijem.ništa nije problem al to...........učim ga svaki dan,jedino mi Bog može pomoć u sub.kad budem tražila da ispravim ocjenu........
Ljubav.....e tu je već druga strana ploče,tu cvjetaju ruže,heeee napokon već mjesec i pol dana,he,bar negdje-e al će zato cvijetat krizanteme mi na grobu ak ne ispravim francuski....a ispravljanje francuskog je IGRA BEZ GRANICA...



[ 1 Komentar(A) ][PrinT ][# ]


Glitter Word GeneratorGlitter Word GeneratorGlitter Word GeneratorGlitter Word Generator

Glitter Word Generator



[ 0 Komentar(A) ][PrinT ][# ]


[subota][24.11.2007.]

požuri

Taj dan i kafa imala je
cudan ukus nisam
vjerovao da ces doci
nisam bio siguran u to

Taj sat, vremena
provedenih s tobom do sad
nikad nisam bio sretnik
nisam znao sta je to

Ref.
Pozuri i ne daj nikad vise
da me druga ljubi
i ne daj nikad vise
da se druga pored mene budi

Ljubi i ne daj nikad vise
da me druga ljubi
i ne daj nikad vise
da se druga pored mene budi

Taj dan, da nisam tebe sreo
gdje bih bio ko zna
i ovo moje srce vec na
pola ti si spasila

Taj sjaj u oku kada trepne
sve mi rekne, tvoj san
bez i jedne reci da mi kazes
jasno je ko dan

Ref.



[ 0 Komentar(A) ][PrinT ][# ]


************

Necu ti lagati.
Bilo je tu svega, bas svega prije tebe.
Voljela sam i priznajem,
cesto plakala,
i uvijek nekome ostavljala jedan dio sebe.
Bilo je pogresaka
i puno pogresnih ljudi koji su me gazili bez ijedne rijeci.
Mnogo rijeci i tek tako recenih obecanja
i previse mojih snova o sreci.
Bilo je lijepih stvari
koje su trajale toliko kratko,
a jos brze prosle.
I smijeha, i zara
i mnogo veselja...
ali su uvijek tu negdje moje suze dosle.
Voljela sam, da.
O, kako samo ludo...
Nisam si pustila da priznam da ce previse boljeti.
Bila sam ta koja je ostajala
sama sa tudim lazima
i vjerom da cu bar jednom nauciti voljeti.
Trazila sam put
koji nije ni postojao...
Htjela sam ici negdje
gdje nema suza i tuge.
Gdje moje ce ruke
biti dovoljne nekom
da ne odluta vec sutra
u neke sasvim druge.
Vjerovala sam, priznajem,
svemu i svakome.
Trazila sam istinu
i tamo gdje je nema.
Dolazila uvijek rasirenih ruku
i na kraju ostajala
sama,
ostavljena.
Priznajem, bilo je svega,
bilo je u meni toliko toga
sto nisam imala kome da dam.
Cekala sam tebe da dodes
u moj zivot...
Cekala sam tebe.
Sigurna sam.



[ 0 Komentar(A) ][PrinT ][# ]


˝RECI JOJ"


Ako te neka djevojka pogleda
Reci joj-i ona me je ljudi gledala
Ako te poljubi
Reci joj-i ona me je isto zeljela
Ako ti sjedne u krilo
Reci joj-i ona je to smjela
Ako ti kaze:VOLIM TE
Reci joj-i ona me je voljela al´mnogo vise od tebe jer to nije pokazivala.



[ 0 Komentar(A) ][PrinT ][# ]


[srijeda][21.11.2007.]

SREĆA????

Cijeli zivot
vjerujem krivim ljudima.
Nitko ne daje ti nista,
a svatko previse uzima.
Ne pita nitko cemu suze u tvojim ocima
i gdje je osmjeh sa tvoga lica nestao?
Niti otkud taj jecaj u tvome glasu
ili zasto je mir u tebi prestao?
Cijeli zivot susrecem takve
koji me znaju samo gaziti.
Obecajem stalno sama sebi:
''Iduci put stvarno cu paziti''.
Kada pogledam iza sebe,
previse ima onih koji ne znaju voljeti.
Ponekad su i znali pruziti srecu,
ali nestali su onda kada je pocelo boljeti.
Cijeli zivot vjerujem u neka mastanja
i kad bolje pogledam, sama sebe varam.
Umorna sam od cekanja, suza i oprastanja,
tog da netko rusi sto sam sama stvarala.
Priznajem sad sama, ovdje pred svima,
toliko suza je palo za one kojima to nije vrijedno.
Ali jos toliko snage u meni ima,
da za sve ovo bas bude mi svejedno...
Toliko hrabrosti jos raste u meni
da pred svima njima sakrijem kada se bojim.
Dosta mi je bilo zivjeti u sjeni,
pred svima sada hrabro i ponosno stojim.
Cijeli svoj zivot ja sam ta koja se trudila,
uzalud pokusavala, dizala se i padala.
Nisam kriva ja sto s tugom sam se budila,
ja sam samo uvijek iznova se nadala.
Pogresno je bilo toliko toga...
Ali sretna sam sto sada priznajem to sve.
Sada se usudim dici i do Boga,
sad svima, cak i sebi, mogu reci ''ne''.
Nije kriv nitko za moje greske
sto sam vjerovala u necije lijepo skrojene lazi.
Moje su suze samo meni bile teske,
vjerujem da sreca i mene negdje trazi.
Cijeli svoj zivot sanjam jedan san;
da vjerujem u nesto sto stvarnost postaje.
Ja znam negdje u sebi, doci ce taj dan...
Kad netko, i onda kada boli, uvijek ovdje ostaje.



P.S. MISLIM DA SAM SREĆU PRONAŠLA.....



[ 0 Komentar(A) ][PrinT ][# ]


Nijedna Ljubav,Nije Ljubav-Ako Ne Dolazi iz SRCA!

Ako Tvoje Srce ne osjeca,
kako mozes reci da volis,
ako tvoja savjest nalaze ljubav
a srce te vara,kako mozes reci?
da volis,da ljubis??
dali si ikada ili ti zeno
muskarcino,osluhnuo svoje srce?
da li si barem pokusao da mu kazes
svome srcu sto hoces?sto zelis?
ako nisi zasigurno slijedi katastrofa,
zivimo na margini prevare lubavi
zivimo
na margini tjelesnog uzitka
varamo sebe,Boga
unistavamo i svoje i tudje zivote
nije nam stalo do drugih,
jer nam je stalo do samih nas,
emocije su zatupjele,srce suti
vazno je sto tjelo osjeca ili muti
gubimo se u prostoru zivota vremena
kad imamo probleme,latamo se kreveta
il frizidera,trpajuci hranu u sebe
neki su na dijeti i konzumiraju tablete
a zivot tece dalje,ide nista se ne mjenja
vrtimo se u krug od nagomilanih problema
jezicna barijera je uvjek ostrica maca
jezikom se ubijamo i bez puske il maca
stalno smo napeti nemamo viziju zivota
kao da je sve prokleto i neznamo ljubit
pa i ovo malo zivota!
Kad glavu gubimo radi rastava il braka
nemamo smisao izmirenja,kao ni viziju
kako izaci iz tame il mraka..
Dusa nam je uplakana,srce cvili
nismo jos ni zivota lijepog okusili,
u juhu stavljamo prevec soli,biber je zacin
u cescoj upotrebi i stano se voli
juhu kuhamo sami sebi suzne su nam oci
ocigledno biber je drazi biber se voli,
zivimo na margini prevari zgazi ili zgrabi
neka zivi tijelo a Dusu zgazi
nakon svega na_grobu nekom kriz
nekom nisan,nismo ni svjesni
da smo zivot potrosli na nista!



[ 0 Komentar(A) ][PrinT ][# ]


[utorak][13.11.2007.]

TUZNA PRICA.....DO BOLA....

Jednog dana u novinama je osvanula prica da se djevojka bacila sa nebodera zbog voljenog mladica,prije smrti napisala mu je oprostajno pismo:"DVA SVJETA MI SMO,NIKAD SKUPA MOGLI BITI NISMO,KRAJ TEBE SAM SE OSJECALA KO PTICA U LETU BIO SI MI SVE NA SVIJETU.VOLJELA SAM SVAKI DIO TEBE I ZBOG TOGA PROKLINJALA SEBE,PRATILA SAM SVAKI KORAK TVOJ I PRIZELJKIVALADA SI SAMO MOJ,ALI TEBI JE VAZNIJA BILA DROGA GLEDAO SI U NJU KAO UBOGA.VOLJELA SAM OCAJ NA TVOM LICU DOK SI SVUGDJE SA SOBOM NOSIO SPRICU.KOLIKE SAM NOCI PROPLAKALA MOLECI BOGA DA TE IZBAVI IZ PAKLA TOGA.ZBOG TEBE SAM SKORO UBILA DOK TE DRUGA PRED MOJIM OCIMA LJUBILA.SVAKE NOCI U MISLIMA SU MI BILE TVOJE SMEDE OCI.HTJELA SAM TE PREBOLJETI,HTJELA SAM TE PRESTATI VOLJETI,HTJELA SAM TE ZABORAVITI POMOCU PICA,ALI SAM TE OPET OSJECALA U SVAKOM DJELU SVOG BICA.CIM SAM TE UGLEDALA:SMEDA KOSA,SMEDE OCI ZNALA SAM ZABORAVIT TE NECU MOCI.ZBOG TEBE SAM MORALA KROZ PAKAO PROCI I DO OVE TACKE DOCI.BIO SI MI LJUBAV PRVA,A JA ZA TEBE OD LJUBAVI NI MRVA.NOSILA SAM TE U KRVI A SAD CE NJOM DA SE HRANE CRVI.KAD SE VRATE LASTAVICA JATA VISE NECE BITI MOJIH RUKU DA SE SMJESTE OKO TVOGA VRATA.MOLIM TE SVATI SVU SRECU ZELIM TI JA,ALI NE ZELIM VISE SAMA CEKATI SUMORNE ZORE,OVO JE JEDINI IZLAZ IZ OVE NOCNE MORE.ZNAJ DA TE NE KRIVIM NI ZA STO VOLJELA SAM TE TI MENE NISI I TO JE TO.SAMO TE JEDNO MOLIM POVREMENO MI DONESI NA GROB JEDAN CVIJET,JER IPAK SI BIO SAV MOJ SVIJET!Nakon dva dana u novinama osvane prica:"NA GROBU DJEVOJKE NADOSE LES MRTVOG MLADICA.OBITELJ STO JE DONIJELA CVIJECE SVOJIM MRTVIM NASLA GA JE S NOZEM U PRSIMA.KAD JE DOSLA POLICIJA USTANOVILA MIR,U NJEGOVOJ RUCI NASLA JE KRVAVI PAPIR-JA SAM VOLIO TEBE AL ME OVAJ ZIVOT NEPOVRATNO SJEBE.GADIM SE SAM SEBI JER PRVU LJUBAV NISAM MOGAO PRUZIT TEBI,A VOLIO SAM TE SVJEDOK MI BOG SAD KAD TE NEMA KO DA NEMAM NIKOG SVOG.GURAO SAM TE STALNO OD SEBE JER NISAM ZELIO UNISTITI TEBE.NISAM HTIO DA PATIS,A TISUCU PUTA SAM POZELIO DA MI SE VRATIS.LJUBAV JE KUJA KOJA TE NA SVE NACINE SJEBE,LJUBAV JE ONA GUJA KOJA TE ODVOJILA OD MENE.NE ZELIM VISE BITI TUGE I BOLI ROB,JEDNA ZELJA MI JE DA S TOBOM DJELIM GROB.U ZORU KAD MI SRCE PRESTANE DA LUPA,KAD NISAMO MOGLI ZA ZIVOTA,U SMRTI CEMO BITI SKUPA.........



[ 0 Komentar(A) ][PrinT ][# ]


Ako ti neko pruzi ruku mozda zeli ti biti drag, i u ruci srce drzi ne odbijaj ga tad, drugog puta nece biti to, to je nesto sto se zna, Ljubav se na dlanu samo jednom poklanja, budi toga svjesna ti, pa se neces kajati, samo jednom u zivotu LJUBAV tako dolazi!



[ 0 Komentar(A) ][PrinT ][# ]


NEMOJ PLAKATI NA RASTANKU,
NEMOJ JER TO BOLI,
ZNAM STO SU GOVORILI O MENI,
ALI JA SAM OSOBA KOJA VOLI,
ZATVARAM VRATA ISPRED TEBE,
ZATVARAM ZIVOT SVOJ,
NECU TE ZABORAVITI,
JER SI NEKAD BIO MOJ.





Zagrli

Kucnuo je cas istinu da cujem
volis li me jos sutra putujem
Htela bih da znam
sta me ovde ceka
ako ti se vratim iz daleka

Ref:
Zagrli sad me jako zagrli,
kazi mi nesto lepo slazi mi
da jos ima me u srcu tvom.

Zaplaci samo jako zaplaci,
zaplaci ili bar odglumi mi,
ti si jedini u srcu mom ostani.

Samoca za mene
za tebe sloboda
ivicom zivota
moja dusa hoda

Nasu tajnu nikom
nemoj lako dati,
u snovima meni
bar ponekat svrati



[ 0 Komentar(A) ][PrinT ][# ]


[nedjelja][11.11.2007.]

Glitter Words
[Glitterfy.com - *Glitter Words*]



[ 0 Komentar(A) ][PrinT ][# ]



Glitterfy.com - Gráficos em Portuguęs



[ 0 Komentar(A) ][PrinT ][# ]


[srijeda][07.11.2007.]

LAĐA KOJA TONE......a opet uz neke potpore plovi dalje...

danas se osjećam tako teško,osamljeno,kao da sam sama na cijelom svijetu...kao da su mi sve lađe potonule...ali hvala Bogu da imam kraj sebe nekog ko je uz mene ko me potakne da plovim dalje,da ne potonem,da izdžim još malo.bas kad sam mislila da mi život kreće na bolje,da sam opet nakon dugo vremena sretna,da opet shvatim što znači ta riječ,a ono suprise...u danu je nestala idila za koju sam mislila da je tu,kako je došla,još brže je otišla,napustila me.Ali,uvijek postoji ono "ali" , ja imam vjeru i nadu u Boga,da je Bog uz mene i Gospa od Suza koju redovito molim za mir i sreću....



[ 0 Komentar(A) ][PrinT ][# ]


[utorak][06.11.2007.]

RUJNO VINO

Oprosti što sam tvoju ljubav krao
Oprosti što ti ljubav nisam dao
Jer ti si samo pravu ljubav htjela
Jer si me voljela


A ja sam negdje rujno vino pio
A ja sam negdje s drugom sretan bio
A ti, a ti, ti si me čekala


Bila si žena koja zna da voli
I kada plače, i kad suza boli
Bila si žena koja zna da ćeka
Voljenog čovjeka

Na prošle dane uspomena blijedi
Možda se kajem što to sada vrijedi
Neka me boli tvoja suza vrela
Jer si me voljela



[ 1 Komentar(A) ][PrinT ][# ]


Spustila te zvijezda
na planetu da mi budeš radost
i da s tobom mogu
u životu proći sve
da me smiriš trebam te
trebam tvoje ruke
da me od oluje, kiše sklone
s vremenom će sve
postat' pepeo i prah
al' me s tobom ničeg nije strah
ničeg nije strah



[ 1 Komentar(A) ][PrinT ][# ]


NAUČILA SAM...



Da ti je, bez obzira koliko ozbiljnosti život od tebe zahtijeva , uvijek potreban prijatelj s kojim se mozeš glupirati.
Da nikada od dijeteta ne smiješ odbiti poklon.
Da mali svakodnevni događaji čine život spektakularnim.
Da ljubav, a ne vrijeme, liječi sve rane.
Da dobre prilike nikada nisu izgubljene; netko će se uvijek poslužiti onima koje ti propustiš.
Da je osmijeh jedan jeftin način da se bolje osijećaš.



[ 0 Komentar(A) ][PrinT ][# ]


IMAM 2. NOVI BLOG

Posjetite MOJ 2. NOVI BLOG to je moj novi blog kojeg ću također redovito obnavljati kao i ovaj.taj blog je nastao mojom zamisli mene i moje najbolje kolegice Anamarije.na blogu je sve o nama,nama dragim pjesmama,stvarima,slikama...itd..i naravno,naše ludosti iz škole i općenito....POSJETITE BLOG!!!!!


MOJ 2. NOVI BLOG



[ 0 Komentar(A) ][PrinT ][# ]


[nedjelja][04.11.2007.]

---> L A Ž <---

Ovih dana slušam laži....baš neki dan doživjela sam laž od meni jako drage osobe,kao nešto ta osoba je rekla,pa kasnije kaže da nije rekla....a ja na svoje uši čula da je to osoba rekla.i nakon toga mi se kune,moli,preklinje i govori da to nije rekla...pa zar je moguće da sam krivo čula?mislim da ne,pa još uvijek dobro čujem.zar mi se već laže,dali itko me razumije da se ježim na laž,da mrzim,da sam ogorčena,bijesna....sve to kad znam da mi neko laže.i premda je to bila posve bezazlena laž,ali u cijeloj priči nije se ticala mene ta laž,ali je moje sestre,a na to sam također alergična.pa kako mogu lagati,zar neznaju da će istina kad tad izići na vidjelo?očito da neznaju da ima Boga,da postoji kakva takva pravda...žalosno.mladi ljudi danas nenormalno lažu.mnogo veza se temelji na lažima,pa kuda to ljudi moji vodi-propasti naravno.tu laž sam uspijela zgaziti,preći preko nje,ali toj osobi sam jasno dala do znanja da je ovo prvi i ZADNJI put,da opraštam.jer kuda bi ovaj svijet vodio,kad bi svi sve laži oprastali...nikuda...



[ 4 Komentar(A) ][PrinT ][# ]


Ostala si uvijek ista



Odavno vec nisam mislio o tebi
medju nama dani i godine stoje
nikada te vise pronasao ne bi
da se jucer nismo vidjeli nas dvoje

Stigao sam kasno stajao na cesti
i slucajno tebe ugledao tada
ni slutili nismo da cemo se sresti
pod svjetlima ovog bezimenog grada

Pricas mi o svemu hodamo polako
odavno se nismo isplakali tako

Ref.
Ostala si uvijek ista
i ove suze na licu tvom
ostala si uvijek ista
jedina zena na putu mom
ostala si uvijek ista

Stigao sam kasno stajao na cesti
i slucajno tebe ugledao tada
ni slutili nismo da cemo se sresti
pod svjetlima ovog bezimenog grada

Pricas mi o svemu hodamo polako
odavno se nismo isplakali tako



[ 0 Komentar(A) ][PrinT ][# ]


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.