dijalozi

20.01.2015., utorak

Gospodar žohara




Mario: Na kaj si gadljiva?

Goga: Na sve. sretan

Mario: I na mene? eek

Goga: Ne na tebe. kiss

Mario: A kaj ti je najgadljivije?

Goga: Kad mi uđe kosa u usta i kad bale vise one zelene mekane. Kad su klinci mali pa kad su šmrkavi, oni ljepljivi zelenjaci su najbolji, kad cure polako pa dođu tik do usne onda ga klinac potegne nazad i opet ispočetka.

Mario: Hehe, a jel ti se gadi tuđa slina, kad ti ne'ko u blizini kašlje ili kiše?

Goga: Da, ak' me zašprica.

Mario: Mislim, bez obzira kak' kiše ili kašlje ako si mu u rasponu oko metra došlo bu do tebe, moja stara se stalno guti kad srče juhu i onda kašlje i šprica po svima za stolom smijeh

Goga: Al' neki i kad pričaju pljuju okolo pa osjetim kapljicee na sebi, aaaaaaaaaaa!!!

Mario: Hehe, al' nemre nam niš bit osim ako nisu prenosnici nekih zaraznih bolesti na koje nismo imuni, mislim, a kad se ljubimo ne smetaju nam sline. naughty

Goga: Pa ne, al' ne ljubim se sa svakim k'o s tobom i kad mi neka bakica pljucne nije baš da me asocira na ljubljenje.

Mario: A jesi gadljiva jesti s drugima s istim priborom ili iz iste zdjele ili tanjura?

Goga: Da, pa ja doma imam svoju žlicu, meni je brat uvijek znao liznut sladoled i onda ga ja više neću i pojede on.

Mario: Hehe, to je namjerno radio.

Goga: Pa da, al' kad sam išla u toplice morala sam se naviknut, bila sam prisiljena na to. Al' najgore mi je bilo kad sam bila na gerijatriji zbog fizikalne terapije i morala jest iz lončića, koma. namcor

Mario: Hehe, vizualno nisam gadljiv na ništa, ajd neću baš reć na ništa al' pretrpim, ali mirisi su druga priča, kak mirisi dižu želudac, smrad ljudskog leša, izmeta i urina je zastrašujuć, kaj tebi diže želudac.

Goga: Kad vidim rigoleto, bilo moje il' tuđe.

Mario: Ili kad osjetiš miris tuđe bljuvotine, hehe.

Goga: Moja baka ima ganjak, znaš kaj je to?

Mario: Kak ne bi' znal.

Goga: Ona se znala naslonit na rub ganjka i izvadit zube i prat' ih četkicom, a meni želudac poskakuje do grla... a kad sam bila na gerijatriji, kak' su sobe male i nagurane krevetima svi smo si bili nekako preblizu, prvo kad bi' ujutro progledala vidjela bih na ormariću zube u čaši od bake do mene. nut

Mario: Pa jesi kad rigala zbog toga kaj ti se nekaj zgadilo?

Goga: Ne, al' recimo, meni nekad i moja četkica digne želudac, i znaš kaj mi se još gadi?

Mario: Kaj?

Goga: Moja četka puna kose, i svaka takva.

Mario: Kad naiđem na dlaku u hrani gadi mi se, ali maknem ju i nastavim jesti, a ti?

Goga: Meni je to bljak vuć iz hrane, ja to sve ostavim.

Mario: A muha u juhi, ili mušica?

Goga: Bljak.

Mario: Jednom sam naiš'o na žohara u lepinji dok sam jeo ćevape, al' već sam bil pri kraju pa mi nije bio bed, najel sam se, hehe, ali sam naravno pozval osoblje... nisam moral niš platit i još sam jednu rundu badava popil, i nisu mi se ćevapi zato zgadili, jedem ih i dalje s guštom zubo, i čekam da najdem žohara da se opet badava najedem i napijem yes.. A kukci su inače hranjivi, čisti proteini njami..

Goga: Užas blabla


- 17:51 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< siječanj, 2015 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Opis bloga

'KO VOLI NEK' IZVOLI