dijalozi

28.12.2013., subota

Zaboravljeno sjećanje


Sjećanje je ipak nestalo,
moralo je, a opet osjetim tu je,
prati me, poput sjene koja mi se smješka,
belji, izruguje se mom strahu
od zaboravljenog sjećanja.

U polumraku sobe osluškujem kišu,
na prozorskom staklu kapi
koje sustižu jedna drugu i putuju, i nose me.
Otimam se, al' sjećanje je jače.
I prožima me, obuzima cijelu mene.
Obuzima me zaboravljeno sjećanje
na sutra koje je moglo bit', al' neće.

Tješim se, jaka sam, ta to je samo sjećanje,
al' lomim se i raspadam kao porculanska figurica
nekad davno napukla tek sada doživjela svoj krah.
Sjećanje i ja, sami, no prihvaćam igru, pravila su moja.
Prihvaćam igru, neka nova ja, jača,
smjelija za sva nova buđenja i jutra,
trenutke spoznaje da sve je samo sjećanje
na neostvareno sutra.






Sjećanje boli...
sjećam se sreće i veselja,
patnje i tuge...
pijem zbog jednog i drugog,
da zaboravim.

Zaborav liječi...
i zato biram zaborav,
al' sjećanje je bumerang,
koji se ne zaustavlja,
samo usporava...
i zato pijem, da zaboravim...
makar na tren.







- 18:13 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< prosinac, 2013 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Opis bloga

'KO VOLI NEK' IZVOLI