Opis bloga
S V A Š T A....

Web Counter
Web Counter


Image hosting by TinyPic
LINKOVI....

Image hosting by TinyPic

DA * MI * JE * OTIĆI

Daleko da mi je otići
U dio neki, i sama neznam kuda,
I pod plavim nebom i zracima bijelim
Da tiho nestanem ko ledena gruda.

Pod noćnim dahom..Ja zamišljam sada:
Ko šuma nada mnom se njiše,
Čuje se pjesma tiha a kroz lišće pada
Zrak netaknut i zlatan od sunčane kiše.

I nad travkom letim...i po svodu cijelom
Cvijeće nešto šapće sa suzama na licu:
A i on, tu je, u svili bjeloj.
Pored mene moli i posljednju strunu
Sa uzdahom kida. A on miran i leden.

Moj se pogled diže u visine nebu
I pod nebom gledam dah jedan plavi
I umirem tako tiho i neznatno,
A da nisam svijesna de me to sve
okrutno u nepoznato i bijeli beskraj
odvodi.
Image hosting by TinyPic
Image hosting by TinyPic
Image hosting by TinyPic

RASPOLOŽENA

18.04.2006., utorak

SAMOĆA

Image and video hosting by TinyPic Nadam se da će te shvatiti ovo moje pisanje,jer imam osjećaj da mi je lakše kada se nekome izjadam ili jednostavno ovo izbacim iz sebe.
Trenutke koje proživljavam u zadnjih 10-tak dana,su jednostavno trenuci kada mi ne paše samoća,i toliko mi je drago kada mi dođu drage osobe.
Svi ti ljudi,a tako i Vi dragi moji,,vaše riječi utjehe mi puno znače,daju mi snagu,snagu koja mi je toliko sada potrebna.Svjesna sam da život ide dalje,da moram zahvaljivati Bogu što i u ovom teškom trenutku je sačuvao mog sina,a meni dao snage.
Da li je to sudbina ili nešto drugo,pitanje koje stalno sebi postavljam,ali odgovor ne nalazim.I kad ostanem sama,ta samoća me doslovno ubija,teško je sve to shvatiti,ali čovjek je najveći borac,i u ovakvim trenucima shvati koliko u sebi ima snage koja mu daje putokaz za dalje.
Znam da vrijeme liječi rane i da moramo nastaviti živjeti,ma kakav god križ nosili,ali kada Vam se ovako malo izjadam ipak osjećam nekakvo olakšanje,kao odbacivanje nečega što mi se skupilo.
Nadam se da će te me razumjeti,shvatiti ove moje riječi,a već sutra podijeliti sa Vama neku novu životnu temu.
SVE VAS VOLI VAŠA RASPOLOŽENA...

- 18:24 - Komentari (33) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv