Opis bloga
S V A Š T A....

Web Counter
Web Counter


Image hosting by TinyPic
LINKOVI....

Image hosting by TinyPic

DA * MI * JE * OTIĆI

Daleko da mi je otići
U dio neki, i sama neznam kuda,
I pod plavim nebom i zracima bijelim
Da tiho nestanem ko ledena gruda.

Pod noćnim dahom..Ja zamišljam sada:
Ko šuma nada mnom se njiše,
Čuje se pjesma tiha a kroz lišće pada
Zrak netaknut i zlatan od sunčane kiše.

I nad travkom letim...i po svodu cijelom
Cvijeće nešto šapće sa suzama na licu:
A i on, tu je, u svili bjeloj.
Pored mene moli i posljednju strunu
Sa uzdahom kida. A on miran i leden.

Moj se pogled diže u visine nebu
I pod nebom gledam dah jedan plavi
I umirem tako tiho i neznatno,
A da nisam svijesna de me to sve
okrutno u nepoznato i bijeli beskraj
odvodi.
Image hosting by TinyPic
Image hosting by TinyPic
Image hosting by TinyPic

RASPOLOŽENA

07.04.2006., petak

Image hosting by TinyPicDolazi vikend vrijeme za opustiti se,i posvetiti onome što volimo.
Kod mene nema vikenda bez kolača,pa moje drage prijateljice(neke nemaju volje,neke nisu vješte)
obavezno su vikendom kod mene na kolačima.Moja draga Nera koja ne voli boraviti,ali mora,kod štednjaka,obavezno na odlasku ponese koji kolačić za svog dragog,jer je on lud za kolačima.
I kako to biva,moj dragi ne voli baš kolače pa njegov dio ponese svom dragom.
Ove kolače koje Vam ovaj put pišem,obavezno pravim na rođendanima jer ih djeca vole.Ovaj vočni kolač od jabuka,može se i kruške,breskve,višnje odnosno svo tvrdo voće,se ne peče,a ovi suhi kolačići od kikirikija,što duže stoje to su bolji.
NEPEČENI KOLAČ OD JABUKA
1 l.vode
1 kg.tvrdog voća
20 žlica šećera
14 žlica griza
3 pudinga od vanilije
1,2 l.mlijeka
2,5 dcl.vrhnja za šlag
može se posuti čokoladnim ili šarenim mrvicama
U litri vode skuhati oguljeno i očišćeno voće,i kad voće omekša dodati mu griz i šećer i još malo kuhati.
Lim u koji ćemo staviti kolač,oplahnuti hladnom vodom i uliti smjesu.
U drugoj posudi skuhati puding,kako piše na pakiranju u 1,2 l.mlijeka i preliti preko prve smjese.Ove dvije smjese dobro ohladiti,i na to staviti izmiksani šlag,te posuti mrvicama.


KOLAČIĆI SA KIKIRIKIJEM
20 dkg.nesoljenih kikirikija(na pakiranju piše bez soli)
15 dkg.maslaca omekšanog,ne iz frižidera
25 dkg.šećera
2 jaja
malo soli
1 vanilija šećer
40 dkg.brašna
1 žlićica praška za pecivo
Pjenasto izmiksati maslac,pa polagano dodavati šećer,jaja,sol i vaniliju.Kada se dodaju ti sastojci,smjesu miksati 5 min.a zatim dodati brašno i prašak za pecivo.Smjesu mješati rukama dok ne dobijemo glatko tijesto,a 15 dkg.grubo nasjeckanih kikirikija tada dodati tijestu,pa od tijesta praviti male kuglice.Kuglice složiti na lim,te ih lagano sploštiti rukom,a zatim posuti ostakom kikirikija 5 dkg.i malo kikiriki pritisnuti da se utisne u tijesto.
Kolačiće peći od 12 do 15 min.na 200C.

- 23:39 - Komentari (21) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv