Opis bloga
S V A Š T A....

Web Counter
Web Counter


Image hosting by TinyPic
LINKOVI....

Image hosting by TinyPic

DA * MI * JE * OTIĆI

Daleko da mi je otići
U dio neki, i sama neznam kuda,
I pod plavim nebom i zracima bijelim
Da tiho nestanem ko ledena gruda.

Pod noćnim dahom..Ja zamišljam sada:
Ko šuma nada mnom se njiše,
Čuje se pjesma tiha a kroz lišće pada
Zrak netaknut i zlatan od sunčane kiše.

I nad travkom letim...i po svodu cijelom
Cvijeće nešto šapće sa suzama na licu:
A i on, tu je, u svili bjeloj.
Pored mene moli i posljednju strunu
Sa uzdahom kida. A on miran i leden.

Moj se pogled diže u visine nebu
I pod nebom gledam dah jedan plavi
I umirem tako tiho i neznatno,
A da nisam svijesna de me to sve
okrutno u nepoznato i bijeli beskraj
odvodi.
Image hosting by TinyPic
Image hosting by TinyPic
Image hosting by TinyPic

RASPOLOŽENA

07.04.2006., petak

Image hosting by TinyPic
Prijatelju moj...
Zar si zaboravio sve one trenutke,
trenutke našeg druženja
neprospavane noći
i smijeh do sitnih sati.

Zar je to sve u vodu palo
kao dječja igra,
zar je naša jedna-duša
zaboravljena ostala.

Odnos brat-sestra
za nas je bila mala riječ.
iskrenost nam je bila
kao zrak koji udišemo.

Neko novi ljudi
su ušetali u tvoj život,
prodavali ti iskrenost svoju,
a ti si vjerovao
kao malo dijete svojoj majci.

I sada kad si ostao sam
sa svom svojom dobrotom,
veliki si čovjek postao
a u duši mali ostao.


- 06:10 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv