Opis bloga
S V A Š T A....

Web Counter
Web Counter


Image hosting by TinyPic
LINKOVI....

Image hosting by TinyPic

DA * MI * JE * OTIĆI

Daleko da mi je otići
U dio neki, i sama neznam kuda,
I pod plavim nebom i zracima bijelim
Da tiho nestanem ko ledena gruda.

Pod noćnim dahom..Ja zamišljam sada:
Ko šuma nada mnom se njiše,
Čuje se pjesma tiha a kroz lišće pada
Zrak netaknut i zlatan od sunčane kiše.

I nad travkom letim...i po svodu cijelom
Cvijeće nešto šapće sa suzama na licu:
A i on, tu je, u svili bjeloj.
Pored mene moli i posljednju strunu
Sa uzdahom kida. A on miran i leden.

Moj se pogled diže u visine nebu
I pod nebom gledam dah jedan plavi
I umirem tako tiho i neznatno,
A da nisam svijesna de me to sve
okrutno u nepoznato i bijeli beskraj
odvodi.
Image hosting by TinyPic
Image hosting by TinyPic
Image hosting by TinyPic

RASPOLOŽENA

31.03.2006., petak

Image hosting by TinyPic Još jedan lijep sunčan dan...
Plaće još nema,ulazimo u treći mjesec,ali ne gubimo nadu,valjda će doći.
Ma to je tako,moj život je uvijek neko ČEKANJE.Od kada sam se udala čekam supruga sa broda,čekam djecu iz škole,čekam plaće,ma sve mi to izgleda da je to čekanje nekih boljih vremena.
Ali ja sam isto danas dala sebi malo oduška,posvetila sam se cvijeću oko kuće...
Sada sam dobila još ideja koje cvijeće moram kupiti kako će moj mali vrtlić oko kuće,pretvoriti u opuštajuću oazu.
Ma bit će krasno,već vidim sliku u svojoj glavi,baš se radujem kao malo dijete.
Još malo kućnih poslova,pa da se sada malo pohvalim da sa svojom starom ekipom idem vani,proslava jednog rođendana.
To će mi nadam se napuniti baterije za idući tjedan,ma to su moje male radosti uz svakodnevne obiteljske probleme.
Pa zar nisam skromna???

- 19:01 - Komentari (8) - Isprintaj - #

Sljedeći mjesec >>

  ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv