Beware! The Blog!

subota, 29.07.2006.

Dobro-ugođena horor večer I: "Efekt vampira"

HAPY! HAPY! BED ENGRISH GO GO FUNN!
Jučer navečer je Nov@ TV prikazala dva relativno zanimljiva kandidata za ovaj blog. Prvi je bila hongkongška horor komedija "Vampire Effect" o dvjema progoniteljicama vampira. Drugi je bio SF horor "Gospodari lutaka", ekranizacija romana Roberta E. Heinleina o invaziji vanzemaljaca-parazita.

S obzirom da sam ljen, htio sam napisat sam jednu recenziju. No, dok me frendica luda za vampirima žicala za komentar hongongške komedije, osobno sam puno više naginjao "Gospodaru lutaka". Kak sam ja džentlmen a oni ne odbijaju osobe sa pičkom, sad bute dobili dve recenzije umjesto jedne. Očekujem za to barem tri djevice i znatnu svotu na svom bankovnom računu.

O čem se radi?

"Vampire Effect" je – ruku na srce – ne baš preveč zanimljiv film o lovcima na vampire u Hong Kongu. Kako to već ide sa lošim filmovima, da je mrtav ozbiljan, bio bi smiješan. No, s obzirom da bi i sam htio biti vickast, a loš je, ispada sam dosadnjikav. No, neke elemente "Vampire Effecta" ipak vrijedi istaknut:

Glavne junakinje Dvije preslatke male Azijatkinje koje su u stvarnosti navodno nekakve teen-pop zvijezdice u Hong Kongu. To je valjda i uzrok općenitog "HAPY! HAPY! BED ENGRISH GO GO FUNN!" stila filma. "Vampire Effect" je tolko vesel i pozitivan da sam htio nekog zadavit, pa makar i sebe.

Razbijena stakla – Već u uvodnoj sceni borbe u putničkom vagonu bude tolko polomljenog prozora da sam dobil erekciju kakvu nisam imal još od kad su Van Helsing i Puniša Mali raznijeli sve prozore vampirskog dvorca.

Vampirski serum – ovo mi je bila jedna prilično dobra ideja u filmu. S obzirom da obični smrtnici ne mogu pobjedit vampire (osim ak nisu Jackie Chan, al na njega ću se vratit), lovci moraju popiti vampirski serum koji ih na sat i pol vremena učini moćnima poput njihovih besmrtnih protivnika. Kvaka je u ovome: ako nakon tog vremena ne popiju protuserum, i sami će postati vampiri. Kul ideja, al po meni nedovoljno iskorištena s obzirom da je film više išao na zajebanciju.

Vampiri – postoje dvije vrste vampira. Jedni su zla krvožedna čudovišta. Usprkos tome svi izgledaju ko ovaj tip. Također, svi redom su bijelci. Drugi su pak simpatični, duhoviti, dobri i nepogrešivo Azijati.

Princ Kazaf – vođa dobrih vampira. Ljes mu ima ugrađen stereo sistem i neonke. Ovdje ga vidite kako sa zlim Bijelcem odmjerava snagu trovremenskog Tafta. Uočite masu gumbiju na reveru sakoa kojeg je maznuo Mladenu Bodalcu.

Jackie Chan – ima malu ulogu u filmu. Nije baš preveč zanimljiva, osim samim time kaj je to Jackie Chan. Najveći uspjeh mu je kaj bez pomoći vampirskog seruma porazi dva vampira nafikavši ih antidepresivima. Oni na to krenu plesat ludi tehno rock'n'roll.



Reko sam vam da je film "HAPY! HAPY! BED ENGRISH GO GO FUNN!".

Naravnoučenije

Tja, barem nije dosadan ko "Bloodrayne", film tolko zamoran da ga ni gole cice Kristanne Loken nisu mogle spasit od dosade.

(GNN)
- 23:00 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>