x...uuu, nešto piše...x Oda Pljugi - ~ Welcome to Glupača's world :) - Blog.hr

O Glupači
x...Glupača...x
> if ju sik me
mejl:
glupacasworld@yahoo.com
jahu mesinđer:
glupacasworld

glupača je zapravo: glupača
godine: 18
po horoskopu je: strijelac
sluša: samo sebe
voli: puno pričati, tulumariti, skijati na vodi, surfati, mjuzu, ples, fotografiju i hrpu ostalih stvari i naravno, svog DRAGOG
ne voli: laži, umišljene i bahate ljude, ženskare & seljačine
po prirodi je: lijena, neuredna, živčana, ali optimist
životni moto: "Živi brzo, umri mlad, boli te kurac gdje i kad, puši travu, kupaj se u pivi, imaj na umu JEDNOM SE ŽIVI!!!"
glupača u slikama:














































































a ako ti se nešto ne sviđa:

~ Welcome to Glupača's world :)

Oda Pljugi

Laganim i lakim koracima hodam po školskom hodniku. Pokušavam izgledati što prirodnije i smirenije kako bi prikrila svoje namjere. Što se više približavam wc-u uzbuđenje je sve veće, koraci sve brži, tijelo mi sve više podrhtava. I prije nego što već pomalo neurotično uletim u wc po posljednji put se osvrnem po hodniku. Sve je čisto, bez svjedoka, a zlu ni traga. NJIH nema. Utrčim u predvorje wc-a, bacam jaknu, šal, torbu, džemper 1 i džemper 2. Brzo uđem u kabinu od wc-a, k'o seljačina zalupim vratima i odahnem. Vrijeme je…

Kucnuo je taj dugo iščekivani, pa nazvala bih ga čak i svetim, trenutak. Polako, ali sigurno vadim Pljugu iz džepa hlača pazeći da se ne ošteti. Upaljač i nije toliko bitan pa ga naglo i bezosjećajno iščupam iz hlača kad ono: padne u wc! FAK!!! Crvenog lica, puna bijesa i luđačkog pogleda otključam vrata kabine, izletim u predvorje wc-a, sva zasrana kopam po jakni, torbi, džemperu 1 i džemperu 2, ali rezervnog upaljača nigdje! Od mojih faking milijun rezervnih upaljača nigdje niti jednog! Niti jednog! NITI JEDNOG!!! Odjednom se začuje svečana muzika, zbor koji pjeva „Aleluja“, a svjetlo s neba obasja umivaonik.




Kad tamo ŠIBICE! Bog blagoslovio šibice, te malene stvarčice koje uglavnom ničem ne služe niti ih itko koristi. Još većom brzinom vraćam se u kabinu wc-a, u već laganoj paranoji petsto puta provjeravam jesu li vrata zaključana i posvećujem se tom svetom trenutku. Pljugu svečano i s ponosom stavljam u usta. Palim šibicu i umjesto Pljuge od uzbuđenja spalim kosu! FAK 2!!! Nakon vrištanja, skakanja, jebanja majki cigareti, sebi, šibicama, upaljaču, wc-u (whatever, da sad ne nabrajam, mogla bi do sutra)… Konačno zapalim pljugu. Ah, sveta Pljuga.

x...the Pljuga...x


Povučem prvi dim… Božanstveno… Kao da osjetim kako ulazi u mene (dim, perverznjaci jedni!!!), prodire mi u svaku stanicu tijela, dopire do mog mozga (točnije do onog što je od njega ostalo) i upotpunjuje me… Ah, predivno, dim svuda oko mene, vodi me u čarobnu zemlju, budi u meni sretne misli, ulazi mi u srce, dušu, OČI?! FAK 3!!! AAAAAAAA, PEČE, PEČE, JEBO MATER PEČE!!!!!!!! Ali ne odustajem! Zapaljena, na pola slijepa, ali sretna posvećujem se njoj… Pljugi. Moju sreću kvare zvukovi što dopiru iz hodnika . ONE dolaze! Brzo bacam Pljugu u wc dok vičem „Moj grijeh, moj preveliki grijeh!“ i lupam se rukom po srcu moleći za oprost. Za suzama u očima gledam kako okrutna voda muči moju bespomoćnu Pljugu. Jezivi zvukovi sa hodnika sve su jači, odjednom sve postaje hladno i mračno, jezivo. ONE dolaze!

Bacam se na vrata i k'o kretenčina ih potežem, jebem mater i vratima i wc-u i sebi i (opet ja)...kad shvatim: „Pas mater, pa zaključana su!“ Okrenem ključ i izletim u predvorje wc-a. Zvukovi iz hodnika sve su strašniji. Zidovi podrhtavaju. Horde zla su sve bliže. Marširaju ponosno prema wc-u željne krvi i osvete. Iščekivanje raste. ONE dolaze, sve su bliže. Brzo grabim džemper 1 i džemper 2, jaknu, torbu i spremam se izaći van i suočiti sa zlom. FAK 3!!! Ostao mi je šal. Smotano ga stavljam oko vrata i pri izlazu iz wc-a slučajno se ugledam u zrcalu. „U jebo te, izgledam k'o ŠIT!“ Kosa mi je raščupana, desno oko zbog dima napola zatvoreno i krvavo, robu sam nabacala po sebi k'o seljačina... Ah da, pa nemam vremena sad za izgled, sad je vrijeme osvete. Polagano izlazim iz wc-a, spremna se boriti do smrti i osvetiti sve svoje prethodnike.

Vidim ih u daljini, marširaju prema meni, oči im sijevaju, čujem njihov gromoglasan smijeh… Istodobno dok one marširaju prema meni ja ponosno i čvrsto idem prema njima. Odjednom se od nekud začuje glazba iz „Smogovaca“. Zastanem na sekundu i upitam se „Koji kurac?!“ Whatever, nastavljam dalje. Zaustavljam se točno ispred njih. ONE su tu, ispred mene. ČISTAČICE. Vrijeme kao da je stalo. Miris smrti i osvete osjeti se u zraku. Srce mi kuca sve brže. Iako svjesna kako bi ubrzo mogla umrijeti, stojim ponosno spremna se boriti do zadnjeg daha. Stigao je konačni čas. „TKO TO PUŠI U WC-U?!“ ljutito će čistačice (u pozadini se čuje Beethovenova 5. simfonija). „Neznam stvarno! I meni smeta dim, a sve je tako užasno zadimljeno. Nadam se da ćete uhvatiti te delikvente, a ako ih ja uhvatim…arrrrgh što ću im napraviti!“ Uspjela sam. Bitka je dobivena. Osjećate li ponos?


29. siječnja 2007., ponedjeljak

x...pljuni...x [77] - x...printaj...x - x...permalink...x

<< Arhiva >>

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Glupača na drugim linkovima:
...moje pjesme, moji snovi...


Linkovi koje Glupača čita:
idiot's world
blink182girl
Hell no!
ivana a.k.a sova
mala sk8erica
skate or die baby
dancer in the dark
lost silver rose
$...NoRa...$
the page CAN be displayed
savršenstvo je skoro poput nas
Puklo me!
...jedan od puno blogova...
...okrutni svijet jedne hippice...
my little dreamy world
lovenpeace4ever
terminatorica
blago izgorena
°°mAlenA LukaWiccA°°
sesvečanke
...ma bolest...
-Trinity-


x.................................................x

Sadržaj bloga:
Svi likovi su stvarni, svaka slučajnost moguća je, svaki događaj je potpuno neozbiljan...bla,bla,bla...
Glupača's World Njuz - vijesti, OBAVEZNO PROČITATI
Kronike Vokićgrada, poglavlje IV. - nastavak
Oda Pljugi - ah, kriza...
Glupačin rječnik
Top 3 Glupačinih opijanja - ah, dobra stara vremena, 100% istina
Kronike Vokićgrada, poglavlje III. - nastavak
Kronike Vokićgrada, poglavlje II. - nastavak
Stvari koje niste znali o Glupači, a i ne zanimaju vas - malo o meni...moja abeceda & moje želje
Kronike Vokićgrada, poglavlje I. - "doživljaji" iz škole, teška sprdačina, PROČITATI OBAVEZNO, bez brige nije toliko dugačko koliko se čini...



A trenutno vas se dosađuje:


x...informacije o posjetiteljima...x



Koliko vas je zasmrdilo od 04.02.2007.:


x...malo nas je, al' smo govna...x




Pomozimo onima kojima je pomoć zbilja potrebna - DAJMO GLAS GLUPAČI !!! smijeh nut

x...glas za Glupaču...x
Ulogiraj se u svoj blog!


Design: Glupača
© Copyright 2007

Cursors

myspace backgrounds