Imam ja i kutiju za vikanje... samo napiši poruku, ostavi svoje ime i adresu bloga ako ga imaš i to je to!
Linkovi i blogovi
blog doma
zdravstvena stranica
budite velikodušni
ako znate francuski
Iskonov portal
katolička stranica
svijet tenisa
tu studiram
želite volontirati?
super knjižara

ispočetka blog - ima jedna učiteljica, mama i supruga koja je naučila što to znači ostati na nogama...


europski blog - ona radi u muzeju, još k tome u Londonu, mrzi podzemnu i voli komentirati novine


afrički blog - zanimljiv, ali ponešto lijen za pisanje naš čovjek gastarbajter


kulerski blog - ona ima najduže postove, ona ima pametne postove, a i išla je u moju školu, sada živi u Beču


preeedobar blog - ničemu sličan, piše o svačem na samo sebi svojstven način - ovaj blog fakat jako volim, a ja sam mu i "sponzor" ma što to bilo...


lijep blog - jedna mama jedne Stelle, i mlada i lijepa i pametna i udana i jednostavna...


pjesnikov blog - momak koji cijeli svoj život nastoji pretočiti u pisanu riječ, a još je k tome zarazno iskren


za dušu blog - VLado nam piše razne priče, s kojima je najljepše započeti dan


mudar blog - Georg ima životnog iskustva i nevjerojatnu sposobnost da otipka ono što mi je stalno u glavi


teeeeežak blog - "moja porcija paranoje" - dečko istražuje masone, otvarajte ovaj blog samo ako imate puno vremena i živaca; nakon njega ništa više nije isto jer mijenja pogled na svijet


spisateljski blog - njemu je ime Udo Čoroje, što još reći?


katolički blog - kod Matije volim svratiti po citate mnogih katoličkih pisaca, mislioca i drugih velikana


arkanđelov blog - on je rječit, jasan, jednostavan i jako mi se sviđa njegova sposobnost da svoje mišljenje upakira u svima dostupno i pregledno izdanje


poseban blog - ona je cura koja puno voli, ima veliku vjeru u život i uvijek me nanovo iznenadi svojom blagošću


bosančev blog - još uvijek nisam uspjela dokučiti zašto je on pepeljara, ali možda mi je baš zato sve draži


ifin blog - kaj? još uvijek tu niste bili? ova mala je institucija


blekičin blog - jednom su joj uništili njezino blogovsko carstvo, ali ona ga je ponovno podigla - uvijek je zanimljiva, pametna, puna dobrih priča i raznih savjeta


jazzie blog - ovo je jedna normalna cura, s dlakavim nogama, koja ima odlično dizajniran blog i baš je volem

Da vam kažem dvije - tri o sebi
godine: 20
spol: ž
državljanstvo: hrvatsko
JMBG: top secret
zanimanje: studentica
bračno stanje: evo samo što nisam
težim kilograma: poprilično

najdraži mi je film: Život je lijep
pjevam uz: Ninu Badrić
definitivno obožavam: Gibonnija
ne volim: Josipu Pavičić Yo
kolutam očima na: Andriju Hebranga
sline mi cure kad vidim: Antonia Banderasa
nije mi mrzak: Robert Knjaz
u slobodno vrijeme: čitam, pišem, pjevam, trčim
navijam za: Maria Ančića
jako zgodan tenisač je: Patrick Rafter
a odmah iza njega: Roger Federer
najgori dan u tjednu je: ponedjeljak

kod ljudi ne volim: laž
jako cijenim: iskrenost
od svega me najviše napaljuje: inteligencija
neispunjena mi je želja: tetovirati se
željela bih postati: psihoterapeut
a volim: ružičasto, čokoladu i tamnopute muškarce
ali ne volim: brokulu, telefonski račun i rat
drugi su rekli o meni: razne prostote
mislim da sam: poštena
i još: darežljiva
ali zato nisam: strpljiva
i više puta ne znam: šutjeti
mislim da je bezveze: trčati za novcem
zato što: je ljepše voljeti
sada ću: prestati
zato što: sam već dosadna :-)

..............................


Malo mudrosti Phila Bosmansa

POTRAŽI UVIJEK DOBRU STRANU

Ne poznajem te. Ali znam
Da je i tvoje srce gladno
Malo radosti i nešto sreće.
Zato na brzinu nekoliko recepata:

U svim stvarima potraži uvijek dobru stranu.
Pođi svake večeri u krevet s nekom dobrom misli.
Tada ćeš zaspati mnogo mirnije i tvrđe,
I dobra će misao i preko noći dalje u tebi djelovati,
A ujutro će se u tvom srcu opet javiti sunce.
Ako imaš jako velikih briga a nigdje ne nalaziš utjehe,
Tada se najprije dobro isplači.
A zatim pođi i pomozi drugome.

..............................

Nemoj iz svake nevolje praviti katastrofu.
Prihvati svaki novi dan kao dar.
Uvijek se nečemu veseli.
Ta još je toliko lijepoga na zemlji:
Dijete koje na tebe zrači,
Cvijet koji za tebe cvate,
Zvijezda kojaje na nebu za tebe.
Tvoja radost i tvoja sreća leže
U tvojim rukama.

..............................


Obećaj sebi
Da ćeš biti tako jak da ništa neće moći narušiti tvoj mir.
Da ćeš govoriti o zdravlju, sreći i napretku svakome koga sretneš.
Da ćeš pomoći svojim prijateljima da se osjećaju vedrijima i posebnima.
Da ćeš gledati uvijek sunčanu stranu stvarnosti i činiti svoj optimizam
stvarnim.
Da ćeš misliti, raditi, očekivati ono najbolje.
Da ćeš biti oduševljen uspjehom drugih kao svojim vlastitim.
Da ćeš zaboraviti pogreške prošlosti i prionuti na ostvarenje budućnosti.
Da ćeš uvijek imati nasmijano lice i svakom živom stvoru podariti osmijeh
kad ga sretneš.
Da ćeš svoje vrijeme uložiti u svoj osobni rast kako ne bi imao vremena
kritizirati druge.
Da ćeš biti prevelik za brigu,
preplemenit za ljutnju,
prejak za strah.
I presretan da bi pobjedu prepustio brigama.
Kao talas

Negde se pipnu naši mali svemiri
Kada već pomislim da spavaš...
Zašumi saten... Tama se uznemiri...
I kao talas naiđeš...

U školjki tvoga pupka leto zimuje...
Tu čuvaš mrve sunca za nas...
Sa tvojim dodirom se čežnja rimuje...
Dok kao talas nadireš...

I ništa više nije važno...
Lice sveta zlobno i lažno se raspline za čas...
I niko više nije bitan...
Svi su pesak prezren i sitan pesak ispod nas...

Srebra decembra kuju prsten za tvoj prst...
Niz tvoje sapi zvezda pala...
Zalud te privijam uz sebe, ko uz krst...
Kao talas izmičeš...
Ostavljaš slane kapi bistre...
I jato dobrih mirisa Istre po sobi razvijaš...
Ostavljaš varljiv zalog pene...
U srcu ove napukle stene koju razbijaš...

Dobar blog

ponedjeljak, 03.01.2005.

prvi post u 2005.

Kao prvo, s obzirom da me nije bilo dosta dugo u blogovskom računanju vremena, moram svim blogerima, blogericama, blogoljupcima i ostalim ljudima dobre volje čestitati Novu godinu. Želim vam svima da u novoj 2005. budete zdravi, s puno dobre zabave, ljubavi, uspjeha, seksa, dobrih vibracija i mira.
Meni se sviđa kako sam ušla u novu godinu i kako provodim ovih prvih nekoliko dana, tako da sam puna optimizma za daljnjih 361 dan ove 2005. Vama dragi moji hvala na čestitkama, uvijek ih je lijepo primiti.

Ispit sam odjavila, zato što mi se nije dalo učiti i misliti o tome, tako da se ne mogu pohvaliti nekim posebnim uspjesima na tom polju. Icy, sorry ako sam te razočarala...
Slušam Balaševića, baš sam si sva nekako usporena... ne da mi se pisati, ali mi se više nije dalo ostavljati ovaj prethodni post tako dugo. Moram reći da me pogodila tragedija oko tsunamija i ovih preko sto pedeset tisuća poginulih. Koja tragedija! Što poginulih, što ozlijeđenih, što ožalošćenih... ne znam, uvijek se u takvim situacijama vraćamo na onu prastaru i ofucanu – da život ne treba uzimati zdravo za gotovo, nikad ne znaš kad te što može snaći, blablabla... ne znam koje bih to uporište našla da nastavim živjeti kad bih ostala bez svojih koje volim, a to pišem ja koja se deklariram kao vjernica i uvijek pokušavam pronaći u određenim situacijama tračak Božje volje, kao – sve to ima smisla... a onda me nešto tako potrese, a čak se ni meni nije dogodilo, i shvatim da mi vjera stoji na rahitičnim nogama, ne znam... kako je lako (da prostite) srati o vjeri, vječnosti, smislu kad imaš skoro sve. A što reći, iza kojih se izlizanih uzrečica sakriti kad u jednom danu izgubiš sve što imaš i sve koje voliš... i naravno da se pitam – zašto, Bože? Kojeg to ima smisla i za čije oni grijehe ispaštaju? Zamislim se malo nad situacijama u životu i shvatim da su moji problemi (da ponovo prostite) goli kurac za te ljude tamo u Aziji. Ma, naravno da ću raditi frku oko onog što me muči, ma koliko malo bilo, nego mi nije jasno zašto neki moraju trpjeti malo, a neki neizmjerno više. Ako nam je svima ista plaća kasnije... ne znam... puno pitanja večeras...

A što se tiče predsjedničkih izbora, krenula sam glasovati u pola sedam ali sam zakasnila, na putu srela prijatelja i zapričali se... nema veze, u drugom ću krugu ionako glasati za istog – Stipu. Ma može on bit ovakav il onakav, ali kako je skurio Jadranku s paštetom i spikom, čovjek je fakat legenda.

I za kraj, prije nego odem malo do vaših blogovskih carstava, stih-dva od Đoleta... razmišljam o tome da odem na sljedeći koncert u Hrvatskoj. Zvala me frendica s koncerta u Rijeci i slušala sam Provincijalku preko mobitela...steglo me oko srca što nisam tamo...

Ređaš po vitrini
fini porculanski svet...
Al' ja sam figurica bez žiga...
Pazi... To je bajka što ti pada na pamet...
Fali ti baš ovaj cigan?

Ne, mila...
Tek u jesen otkriju se boje krošanja...
Sve su slične u leto zelene...
Naposletku... Ti si dobro znala ko sam ja...
Čemu suze lepa ženo?

- 23:07 - Ok, a sad ja čitam! (18) - Ispiši i zalijepi na zid - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

uputstvo za uporabu



Dragi blogočitači, dobrodošli na glup.blog.hr. Čitajte, ali i pišite - kliknete li ispod teksta na "Ok, a sad ja čitam!", otvorit će vam se mogućnost da i vi kažete svoje mišljenje / prijedlog / pohvalu / kritiku / utisak. Na ovom blogu nemamo predrasuda prema nikome, bez obzira na rasu, narodnost, vjeru, političku orijentaciju i slično.

Pomoć za Bengalski zaljev - telefon Hrvatskog crvenog križa za donacije: 060 888 201.



ponešto iz arhive
moj prvi post
ulomak knjige o Toscani
o pisanju pjesama
mom prijatelju kojeg više nema
o djeci iz ulice
ujutro
još jedan ulomak iz knjige
o mom hobiju
o nekoj tamo ljubavi
dan sumnji i strahova
tramvaj
razgovor s Bogom
pjesma
parada
moj tata
osobe s posebnim potrebama 1
osobe s posebnim potrebama 2
osobe s posebnim potrebama 3
Vukovar
bubamara
jadni naši doktori
Isusu


Tears In Heaven

Would you know my name
If I saw you in heaven?
Would it be the same
If I saw you in heaven?

I must be strong,
And carry on,
'Cause I know I don't belong
Here in heaven.

Would you hold my hand
If I saw you in heaven?
Would you help me stand
If I saw you in heaven?

I'll find my way
Through night and day
'Cause I know I just can't stay
Here in heaven.

Time can bring you down
Time can bend your knees
Time can break your heart
Have you begging please, begging please

Beyond the door
There's peace I'm sure
And I know there'll be no more
Tears in heaven.

Would you know my name
If I saw you in heaven?
Would it be the same
If I saw you in heaven?

I must be strong
And carry on
'Cause I know I don't belong
Here in heaven.




Jednom kad noć...

Jednom kad noć
Ukrade nebu
Sve što si voljela na njemu
Bit će ti žao, bit će ti žao
Što nisi tu,
Ruke pamte samo ljubav najbolju.

Jednom kad usne
Ne budu htjele
U stranicu utjehu tražiti,
Suze će srcu šapnuti da je pogriješilo
Gdje je jedno voljelo.

Kada tuga jednom
Na vrata dođe,
A samoća zaboli,
Hoćeš li moći ime moje
Sa usana svojih skloniti?

Bili smo jednom najbolji,
O nama su priče pričali.
I sad kad se sjetiš
Htjela bi vrijeme vratiti,
Poslije mene su ti lađe slomile
Bure i vjetrovi.




Naopaka bajka

U suterenu tunel ka nebesima... Na tankoj gazi jutro mračan goblen tka...
Sumorna lica, nasamo sa gresima... U hodniku bez povratka...

U crni grm se moja ptica zaplela... Zaneta titrajima zvezde danice...
I kasni dah dok hladni čelik skalpela klizi niz nit brojanice...

Postoji plan da je anđeli ukradu... Il bar na čas... Da je vrate među njih...
Jer nekad Nebo pravi veliku baladu... I traži rimu za glavni stih...

Na grad juriša nežna bela legija... Januar prostire svoj prefinjeni sag...
U tajnom dosluhu smo prvi sneg i ja... Da zima pričeka njen trag...

Ne vrede priče koje znam... Laže za oči pospane...
Izmišljam bajku... Čudnu naopaku uspavanku... Da od nje budna ostane...

Postoji put koji namernike bira... Tajnovit drum... Uvek najboljima sklon...
Jer nekad Nebo samo crne dirke svira... I traži notu za taj ton...

Negde sad dečak jedan zbunjeno na mostu stoji jer tek sluti da postojiš...
Negde u tebi čeka okovana neka pesma koju niko živ još ne zna...
U tebi lanac zvecka tajnim alkama... Bićeš ti majka majkama...

Postoji plan da te anđeli ukradu...

„Dok postaje gospodar prirode, on ujedno postaje i rob stroja koji su njegove vlastite ruke izradile. Uza sve svoje znanje o materiji, on ne zna o najvažnijim i najfundamentalnijim pitanjima ljudskog postojanja: što je čovjek, kako treba da živi i kako se ogromne energije u čovjeku mogu osloboditi i produktivno upotrijebiti...
Ideja dostojanstva i čovjekove moći, koja mu je dala snage i hrabrosti za ogromna dostignuća u nekoliko posljednjih stoljeća, ugrožena je zahtjevom da moramo ponovno prihvatiti čovjekovu potpunu nemoć i beznačajnost. Ta ideja prijeti da razori samo korijenje iz kojega je izrasla naša kultura...
Sve veća sumnja u ljudsku autonomiju i razum stvorila je moralnu konfuziju u kojoj je čovjek ostao bez vodstva, bilo objavljenja, bilo razuma. Rezultat je prihvaćanje relativističke pozicije koja pretpostavlja da su vrijednosti, sudovi i etičke norme isključivo stvar ukusa ili slučajne naklonosti. Ali budući da čovjek ne može živjeti bez vrijedosti i normi, taj ga je relativizam učinio lakom žrtvom iracionalnih vrijednosnih sustava. On se srozao na poziciju koju su grčko prosvjetiteljstvo, kršćanstvo, renesansa i prosvjetiteljstvo XVIII stoljeća već prevladali.
Zahtjevi države, zanos za magične osobine moćnih vođa, snaži strojevi i materijalni uspjeh postali su izvor njegovih normi i vrijednosnih sudova.
Trebamo li to ostaviti tako?“ (Erich Fromm: Čovjek za sebe)
U molitvi
Vrijeme može biti odgođeno
Način može biti neočekivan
Ali odgovor će sigurno doći
Nijedna suza tajne patnje
Ni dah svete čežnje
Bogu izliven
Neće biti izgubljen
Nego će u Božje vrijeme i način
Poput vjetra dopuhnuti u oblacima Milosrđa
I pasti poput pljuska blagoslova
Na tebe
I na one za koje moliš.
Tajna vještina

Postoji tajna vještina - biti jedno za drugo.
I kad potamni zlatnina i ćutim da je gotovo...
Ja plovim, miran, i čuvam to što imam - tu varku da sam za te ipak drukčiji od svih bivših.

Još ti se radujem, a nemam zašto biti ponosan na nas.
Još ti se radujem i svoje tajne tebi govorim na glas...
Ko da sve je s nama isto kao prije, a nije...

Postoji tajna vještina - srcu se pokoriti.
I to su priče za djecu u koje ne želim sumnjati.
I plovim, miran, baš kao da još te imam. I lažem da sve je dobro i da bolje ne može, a može.
...mojim prijateljima...

Vi, čije glasove odavna nisam čula i čija lica vidim samo u sjećanjima. Vi, koji više ne koracate zemljom i kojima su oblaci pod nogama.
Vi, kojih ću se uvijek sjećati i koji ste zauvijek dio moje stvarnosti. Vi mi budite zvijezde, moje male vodilice.
Toplina zagrljaja vašeg u snovima nek se osjeti u svakom mojem djelu uvijek i svugdje.