DUHOVNA OBNOVA

06 siječanj 2007

Image Hosted by ImageShack.us

Pošto polagano napuštamo eruptivnu zonu božićnog i blagdanskog raspoloženja, smatram kako je besmisleno upravo sada nakon gotovo mjesec dana ne pisanja postova, zaželiti svu sreću za tekuću godinu. No na sreću, vjerujem da svi oni istinski prijatelji koji me poznaju i cijene, znaju kako im ionako želim samo najbolje, ma kad to bilo i u kojoj mjeri.

Poprilično dugo sam oklijevao sa današnjom temom, koja je takoreć meni idilična, gotovo preslika mene samoga, u izbezumljenom traganju za rješenjima na koja materijalni svijet i život nemaju odgovora. Ma koliko se trudili da sve ovozemaljsko shvatimo logičnim slijedom događaja, igrom slučaja ili puke sreće, ne možemo zaobići ponekad misli, koje su vezane za ono istinsko i pravo, izvanmaterijsko i nedohvatljivo za naša ovozemaljka poimanja.

Kamenita vrata kao takva, u posljednjim nekoliko godina moja su utjeha i nada u spasenje i nadasve pomoć koja mi je kroz čitav sadašnji period života prijeko potrebna. Ono što zamišljam tek hipotetski, pokušavam pretvoriti u pravilan niz gdje mi Majčina pomoć ima presudnu i krucijalnu ulogu. Ne tako davno, prije jedno desetljeće i nešto više, za mene se dogodio presudan događaj, raskrižje mog daljneg života i razmišljanja o budućnosti i smislu života. Prolaznost života uvijek je prisutna u našim glavama, nikada jače nego što je to upravo sada.

Ono što sam shvatio jest da nikada nismo sami, ma kroz što prolazili. Utoliko mi Kamenita vrata, Majka Božja i sitni Isus pružaju utjehu i nadu da je sve izvedivo, samo kada vjerujemo. Ja dakle vjerujem, sasvim pouzdano i čvrsto, da to blaženo mjesto sadrži tolike impulse energije koji nadilaze potrebu svakog čovjeka. I ako ste ikada bili jedna od osoba koja je nešto istinski priželjela, vjerujući u pomoć sa visine, zna da se ta želja u neku ruku ispunila ili će biti ispunjena. Griješimo kada doslovnu želju ne dobijemo ispunjenu, ali dragi blogeri, dođe ona u obliku kakvom se vi niste nadali, pa čak i u boljoj verziji.

Kroz moj životni put upravo me nosi ta vjera, vjera koja mi je mnogo puta ustupila u trenucima kada nisam vjerovao u sebe i vlastiti ego. No zato ta duhovna obnova koju nose Kamenita vrata, je u neusporedivoj prednosti naspram svim ostalih oblika pomoći, prošećite barem jednom onuda, pa ćete osjetiti tu bliskost, ako je naravno želite osjetiti.

Ne zaboravite da sve vi ti koji donosite odluke o svom životu, koji krojite svoju sudbinu i razvijate ju svakodnevno. Ne dopustite da negativni utjecaj nadvlada vaše osobne zamisli i principe. Ostanite dosljedni sami sebi, i vjerujte u svoj uspjeh. On će doći, ako se usudite primiti pomoć koja je namjenjena vama.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.