globabloga

< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

MOJA GLOBABLOGA BEZ REPA I ROGA
Jedno veliko zbrčkano klupko vune koje se kotrlja pa zapne. Vreća u kojoj se skrivaju šareni gumbići, svaki svoje veličine i s rupicama i bez. Moj blog - moj virtualni monolog - žarko sunce i potonuli brod...

SURFAM:

Blog
Coolinarika
Google
Avon
Index

PREKRASNA ŠETALIŠTA:

Shady
Almost poznata
Grintavac
Trigona
Rudarka
Lolina
Dinamitna
Slatko grko
Lakeisha
4pištolja


ČUDNA CESTA
MOJE STANJE DUHA NE POZNAJE DALJINE
ONO JE OKRUNJENO VREMENOM DANAŠNJICE
ZAROBLJENO GRANICAMA TUĐIH STAVOVA.
MOJE JE TIJELO JEDNA VELIKA KULA
PROZORI SU POGLEDI MOJI
SRCE MOJE VRATA SU NJENA
UĆI MOŽE SVATKO,
AL VRATA ZA IZLAZ NEMA!!!

ZATOČENA SAM OKOVIMA ČVRSTIM,
OBVEZNA SAM MISLITI NA SUTRA,
PREŠUĆUJEM VJESTI ŠTO DONOSE MI JUTRA,
ZATVARAM OČI ISPRED SVAKOG NOVOG PUTA
BOJIM SE DA SUDBINA JE MOJA
POLA ISUSOVA PUTA.


*******************

TRAŽIM SE U NEBESIMA,
GDJE KRALJEVSTVO VLADA,
ALI NIGDJE NE VIDIM POSTOLJE SVOJE,
SAMO SPOKOJ VISI U ZRAKU,
MOJA JE NADA NEGDJE SKRIVENA U MRAKU.

TREPERENJE ZLATA, TITRANJE SREBRA,
UDOBNOST, TOPLINA, MIRIS I MIRNOĆA...
A MENI MJESTA NEMA,
NI NA JEDNOJ STRANI TOGA SVIJETA.

ODLAZIM DALJE U NEPOZNATOM SMJERU,
BEZ OKRETANJA, BEZ TRAGOVA,
GUTA ME SPOKOJ, I PAŠE MI TAKO
AL OPET NEŠTO TU FALI...

OVOGA PUTA MOŽDA MALO VIŠE
PJESNIČKOG DARA.:)

[I]***********************

U kutu spokoja pronaći ćeš biser svog vremena.
Nailazit ćeš na cestice bez ulične rasvjete,
Udarat ćeš u betonske stupove neznanja,
Držat ćeš se za mrak, i lutati.

Kad jednom naiđeš na sunce
Počet češ žudjeti za tamom,
Za istim mrakom koji te gutao,
Ići ćeš za svojom prazninom.[I]

*************************

* VJETAR *



Ispunjenost duše krhkim osjećajima,
Oči prepune snažnih emocija
I treptaji, i drhtaji, i strah od poraza,
Čini me ženom novog preporoda.

Kao klupko zgužvanog papira
Sa bezbroj ostavljenih neprežaljenih dodira,
Da vlastite greške netko mi ispravi,
Stvarno i vječno zahvalno to bi voljela.

Ima me u svakoj čestici tuđih razmišljanja,
A ja se ne dam,
Jer se bojim,
Ljubavi,
Jer se bojim,
Umiranja.

Ispirem lice od nedužnih pogleda,
Dajem vjetru nekoliko svojih koraka,
Da me otpuše,
Da me preda,
Da mi otkrije,
Sve što nije imalo, a srcu mi treba.

U očekivanju jutra što i noć prevarila je,
Želim, uistinu želim
Biti nečija ljubav, nadanje i vjera,
Baš kao meni stranac
u vjetrom zahvaćenim krajevima.


*ŽIVI MAK*

U prilici da budem stručak poljskog maka
Zanijekala sam mogućnost gubitka čovječnosti,
Odlučila sam pretači ljubav u boju svoje haljine,
I postati čvrsta veza prirode i užitaka.

Njišući svoj struk na širokom prostranstvu
Osjećam dodir nježnosti rasplamsalog Sunca,
Hlad obližnjeg gospodina Drva,
I radost te dječice Trave.

Vezana sloboda, podijeljena voda,
Sućut i beskraj, nerazumijevanje i vedrina,
Moja mudrost ne podliježe Bogovima,
A moja ljepota,

Zauvijek će bdjeti poljima, livadama, pašnjacima…
Netaknuta, neodoljiva, tek jesenskom rosom obavijena,
Svjetlucam….
Postojim, dajem, ne uzimam ništa!

Tek pokoji stručak maka
Molit ću na dar!

LISTA IZGUBLJENIH STVARI
Ovdje ću nadopunjavati (nadam se što rjeđe) niz novoizgubljenim stvari.

*mobitel
*hrpu crnih olovaka za oči
*5 pari srebrnih naušnica (istih paučića)

...nastavak slijedi...

*nove bijele slušalice s raznobojnim nastavcima (neupotrebljenim)
*jednu naušnicu (zvjezdicu kao i prethodnih milijun)
*karticu od knjižnice

04.07.2007., srijeda

Hmmmmmmm

Napokon kiša. Osvježilo me sve do kostiju. Ja pametnjakovićka krenula na posao s bajkom, pa sam ga tako na povratku morala ostaviti u podrumu do sutra. Smrzla sam se ko pingvin, ali neću se žaliti, trebalo mi je nešto da me ohrabri za novo spavanje.

Još uvijek nisam isplanirala kuda za godišnji, gdje, s kim, kako, kada na more. Najveća mi je želja otići u Tisno. To je malo mjesto na otoku Murteru. Tamo idem svake godine, prošle sam se zaputila solo i bilo mi je zakon. Ove godine nadam se da ću imati neki bolji izbor, pa makar iskrsnulo u zadnji čas, idem, nedam se. Što se tiče ponude, ima je, ali nema love i to uvijek jedini i najveći problem svaki puta kada negdje treba krenuti na put. Uglavnom ne moram si ništa kupovati od odjeće, badića i ostalih potrepština jer prošle sam se dobro debelo opskrbila. Jedina vijest koja me obradovala je regres koji nam je ove godine povećan za dodatnih 250 kuna, dakle 1250 kn, što mi je veliki poticaj, no morat ću izdvojiti još i za smještaj, hranu, kartu, izlaske, a za to mi moja plaća od 3300 kuna nije baš velika pomoć. Prečesto razmišljam o nekom nenamjenskom kreditu, no svaki puta mi neko soli pamet i ja uvijek odustanem i tako vrijeme prolazi, sve više para se troši, stanje računa se sve manje prati, a svako malo nešto mi se pokvari.

Nisam imala namjeru pisati u novcu, ali očito je da se svijet vrti oko love.

Bila sam danas na Trgu i pogledala onih nekoliko štandova koji su bilo postavljeni sa suvenirima i starim načinom njihove izrade. Kako mi je pauza doista kratka nisam imala dovoljno vremena posvetiti pažnju svakome koliko sam htijela, ali sam najviše vremena provela ispitujući se o anđelima. Prekrasne slike sa anđelima i arhanđelima, zaštitnicima i čuvaima ljudi te arhanđelima koji služe Božjoj volji. Uglavnom, posjetila sam njihovu stranicu, a preporučam ju i vama koji ste zainteresirani saznati ponešto o baš vašem anđelu...............www.angels-hr.com.

Tata se danas vraća kući nakon mjeseci provedenih u Majurcu. Dominiku je danas 4 rođendan i sad dumam što bih mu mogla kupiti. Ima sve, od igračaka, odjeće, viška gluposti, ma sve. Zaista nemam ideja. Svaki put kad se nešto sjetim, dobijem odgovor da to ima ili da mu ne treba. U subotu idemo dole na proslavu. Bit će nas cca 25-ero, roštilj, muzika, nadam se dobro društvo....

Čekam mamu da se vrati iz pekare pa idem u život. Pozdravljam vas s još jednim nepriličnim postom i šaljem pusu da zagrije one kojima je hladno baš kao i meni.
- 18:10 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.