da ti kazem tebi https://blog.dnevnik.hr/glimbo

četvrtak, 24.08.2006.

Da li je netko vidio zgodnog Ceha?

Vratih se s mora. Bilo je dobro, ne prevruce, more ugodno toplo, djeca zdrava, bolja polovica nikad bolje!
Povrh svega ove sam godine na moru spoznao jednu zapanjujucu stvar. Ne postoji zgodni Ceh!
OK,ok, znam mnogi ce graknuti kako sam ovakav ili onakav ali dajte me poslusajte. Sve je pocelo jednog dana kad sam krajickom oka (ne mogu drukcije zena bi mi oci iskopala) spazio "mrak" komada. Crna, visoka, vitka jednom rjecju prezgodna. Pomislih kako su te Talijanke stvarno komadi. Kad, ona sjeda za stol tipu koji izgleda kao golman trecerazrednog nogometnog kluba negdje iz okolice Plzena. Sve po propisu, fudbalerka, majica "potkosulja" i vrlo brizljivo njegovani brkovi. Ceh, naravno!
I kako mi vrag nije dao mira slijedecih nekoliko dana sam se bacio u istrazivanje i dosao do zastrasujucih spoznaja. Cehinja ima vrlo,vrlo zgodnih. Ceha zgodnih nema! Cak i kad sam kriterije spustio na najnizu mogucu mjeru ispadali su u najboljem slucaju prosjecni. Ljudi grozni su zaista, pola ih ima brkove, imaju sitne plave oci, klempave usi i debeli su. Styling necu ni spominjati. Za neke sam modne detalje mislio da se vise nigdje na svijetu ne proizvode ali Cesi ih uredno isfuravaju. Zamislite tipa s koznim sandalama i carapama, stofanim bermudama s remenom i na to vec spomenuta majica potkosulja ili havajka. Na glavi slamnati sesir, podrezani brcici, kosa fudbalerka i srebrni lanac oko vrata. I takvih ima gomila ljudi moji.
Ne bih zelio da ispadne da imam nesto protiv Ceha, naprotiv, izuzetno ih cijenim i vrlo su mi dragi ali ovo sam morao konstatirati. Cehinje svaka cast, Cesi katastrofa!
Ali bas ih briga, imaju odlican izbor zena.

24.08.2006. u 12:44 • 13 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

  kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

blog o svemu i svacemu, uglavnom o nicemu

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr