glazbena raznolikost

subota, 24.04.2010.

ocjenjivanje singlova

SELENA GOMEZ AND THE SCENE: Naturally

Recimo ovako. To je jedna sasvim ok pjesma. Sa fora pripjevom. Ali ok ukoliko vam se glazba svodi na to što je top 10 na Uk ili USA. Prva sekunda pjesme posjeća na see you again. Ne zvuči mi to nimalo ne slušljivo, nego jednostavno prekoviše mediokritetski.

ocjena: 2

pjesmah

GLEE CAST: Don't stop believin'

Ja znam da je to neka serija u americi. A sada mi nije jasno, jel to glumici pjevaju, ili se u toj seriji pjeva? To je obrada neke pjesme kojoj ja nisam čuo orginal jer sam bio malo lijensmijeh
Cijela pjesma je u jednosvojevrsnom krešendu. Prvo pjeva muški glas koji jako posjeća na Ronalna Kitinga (da znam tako se ne piše), nekako boybendovski pomalo country glas, nakon njega pjeva žena sa svojim "kričavim" glasom. Prateći vokali idu para para, i u nekim djelovima pjesma preuzimaju vodeću ulogu. Zvuči mi dosta zabavno i energično!

Ocjena: 4

pjesma

GORILLAZ FT. BOBBY WOMACK & MOS DEF: Stylo

Pjesma nije dovoljno hitoidna kao neki drugi njihovi hitovi. Mada neki kažu da im je ovaj album (kojeg ja nisam čuo, dosta komercijalan). Možda, ali spram Flo Rida, Pitbulla i inih ovo možemo komotno staviti u ladici alternativa. Pjesma ima neki štih 80-ih koji u ovom slučaju ne zvuči mediokritetski, glas pjevača Blura doprinosi sanjivosti, a ostatak ekipe doprinosti tome da ipak ne zaspete dok slušate pjesmu. U biti sve je na svome mjestu osim što bi dio Boby Womack zvuči kao da je iz nekog drugog filma pomalo!

Ocjena: 4 i pol

pjesma

DAVID GUETTA FT. KID CUDI: Memories

Pjesma me samo po sebi ne baca u ekstazu. Ali joj jednostavno ne mogu naći objektivni prigovorom. Mogu reći da to se neke stvari puno ponavljaju, ali to je jednostavno dio pjesme i Kid Cudijeve zamisli. Da se netko drugi prihvatio ovoga što je napravio Kid to bi ispalo tragikomični trash. Isto mi je malo previše ona jee jee, tu.tu,tuu tu.

Ocjena: 5

pjesmaht

MIKA: Blame it on the girls

Mika zaista u sebi nosu neku pop pozitivnost. Nešto što ti daje osmijeh od uha od uha. Na drugom programu hrvatskog radija ga toliko hvale da pomislim da im je netko platio da ga hvale. A uza sve to on radi glazbu (barem u ovom slučaju očigledno) bez mozga. Kao stvoreno za radiopostaje i brzu potrošnju.

Ocjena: 1

pjesmah

GOLDFRAPP: Rocket

Da, da 80-te. Mislim što im je ovo trebalo pola pjesme je predvidljivo, a druga čini simpatični pripjev.

Ocjena: 2 i pol

pjesma

BLACK EYED PEAS: Rock that body

Zabavit se uz ovu pjesmu mi sigurno neće biti mrsko, čak mi je i donekle fora. Ali taj ziheraj i mediokritizam i igranje na sigurno je ipak to much. Kada počne repati znate kako će pjesma zvuči sljedeću maltene cijelu minuti. Fergie mi zvuči presmiješno! Utjecaj Daft Punka, i Fatboy Slima: Funk soul brother.

Ocjena: 2

pjesma

AVRIL LAVIGNE: Alice

Pjesma ima neki njezin štih, uz veliki utjecaj Alanis Morissette. Ipak joj je ona sunarodnakinja smijeh U cijeloj pjesmi je Avril uspjela izvuči živu glavu. Meni je cijela stvar fora. Inače sam mislio da ću je uspjeti popljuvati, ali pljuvanje ostavljam za neku sljedeću priliku. I mislim da se ova pjesma ne nalazi na filmu. Izdan je soundtrack koji uopće nije sountrack, tako je nešto slično bilo sa filmom Passion of Jesus Christ.

Ocjena: 3

pjesma

DELPHIC: Halcyon

Indie pop dance band koji se uspio probiti na airplay bez daje ostvario značajni uspjeh na uk listi, u Americi bi sa ovakvom glazbom imali još manje šanse. Pjesma mi se ispočetka čina solidnom, ali sam joj ipak kasnije povisio ocjenu. Ključni dio je pripjev sa svojim aaaa. Iako je riječ o indie band imaju itekako potencijala sa top liste. Malo me podsjećaju na Bloc Party!

Ocjena: 4

pjesmahttp

TIESTO FT NELLY FURTADO: Who wants to be alone

Meni je sve u pjesmi baš dobro, osim versa koji su bez veze predvidljivi. Onda dolazi odlični prijelaz, pripjev, instrumentalni dio koji se baš nekako dobro nadovezuje, onda opet malo predviljivih verza, evo opet prijelaz

Ocjena: 3 i pol

pjesma
- 19:37 - Komentari (18) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.