glazbena raznolikost

subota, 10.04.2010.

ocjenjivanje singlova

Kao što sam i obećao ovaj put ocjenjujem domaće pjesme, i to zabavnjake smijeh

JASMIN STAVROS:Teško je
Mislio sam da nije jedna njegova pjesma kod mene neće dobiti pozitivnu ocjenu, ali eto belj, ritam posjeća na ace of base

Ocjena: 2

pjesma

ARMIN: Gdje si ti
Nemam pojma što mu znači somotne usne, šteta što se u tome djelu pjesme prekida cijelovitost. U odnosu na prosjek pjesma koje sam čuo ovo je malo remek-djelo.

Ocjena: 4

pjesma

DRAŽEN ZEČIĆ: Od duga do duga
Tipično za veselice, sa žalopojnim tekstom. Pjesma bez mozga.

Ocjena: 1

pjesmah

ŽIGA I DRUGE: Blagdani
Ništa novo, ništa posebno!

Ocjena: 1i pol

pjesma

JASMIN STAVROS: Žene
Poprilično plagijatorski!

Ocjena: 1

pjesmah

NEDA UKRADEN:Da se nađemo na pola puta
party Može te ovo nazvati turbo-folk, cajka, kako vam drago, ali s obzirom što sve nudi u tom području ovo je pjesma totalka cerek

Ocjena: 3

pjesmaht

MATKO JELAVIĆ: Kapetane
Citiranje Jasmin Stvrosa i hita Umoran. Stvar još nekako funkcioniraju do pripjeva, onda dolazi meni zanimljivi aaa dio

Ocjena: 1 i pol

pjesma

ZDRAVKO ŠKENDER: Knjiga života
Pa ovdje je on spojio i dalmaciju i slavoniju. Ma, bravo! Inaće to je pjesma koju kada prvi put čujete mislite da ste je već čuli.

Ocjena: 1

pjesma

ŽELJKO LAPEC: Lijepa katolkinja
rolleyes

Ocjena: 1

pjesma
- 18:01 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.