Anchi, i to je život !

22.01.2008., utorak

123. Godine "+" ili "-"

Svi smo nekako opterečeni godinama.
Bora ovdje, bora ondje, malo špeka se sakuplja oko kritičnih mjesta (ah, taj trbuščić), sjeda kosa...

Ne, neće biti o tome riječ, pišem post o razlikama u godinama između dvoje ljudi. Kad kažem ljudi, mislim na one od 16 pa naviše. Pa i oni sa 16 su ljudi zar ne?

Razljutio me jedan blog (inače meni drage osobe koju rado čitam) jer tamo piše da je njena kćer od 16 nepunih godina u vezi sa starijim dečkom od 31 godine. Veza je imala blagoslov dok se godine nisu otkrile.
Po meni to izgleda ovako:
draga kćeri smiješ imati dečka, smiješ imati i sexualne odnose, pazi na zaštitu...imaš mamin i tatin blagoslov.
Onda se otkrije da kćer vodi ljubav sa dečkom od 31 godine i tada leti drvlje i kamenje na dečka. Zašto???
Zato što se misli da je dečko zaveo maloljetnu kćer, ali se ne misli da je ta maloljetna kćer možda zavela dečka iznašanjem svojih pogrešnih ili lažnih informacija o sebi. Ah da, zaboravila sam napisati da se radi o upoznavanju preko interneta.
Ista ta mama na pitanje svoje kćeri "ali mama da ja imam 18 godina..." mama joj odgovara "tada bi imala moj blagoslov ali bi me boljelo srce" (ne hvatajte me doslovno za moju interpretaciju te komunikacije).
HALLLOOOO tko je ovdje zavrijedio psihijatra, mama ili kćer?
Svi Vi koji me čitate upoznati ste sa činjenicom da i ja imam dvije kćeri (jedna piše blog) koje su prošle te "naj gore" godine.
To vrijeme njihovih nazovimo ludih godina, trudila sam se biti im prijateljica a ne samo mama. Nije bilo teme o kojoj ja ili Damir (njihov tata) nismo sa njima razgovarali, nije bilo tabu tema u našoj obitelji. Priznajem da moja obitelj nije bila "tipična" Hrvatska obitelj (kako za svoju obitelj piše spomenuta blogerica). Poneki naši konzervativni prijatelji nisu odobravali naš način slobodnog odgoja, uvjeravali nas da gubimo autoritet u očima svoje djece jer da "roditelji ne mogu biti prijatelji nego roditelji". Takvim konzervama se desilo to da su njihova djeca sa prvim osječajem slobode bili kao pušteni psi s lanca a moje kćeri su izrasle u poštene i radišne djevojke. Tko griješi???
Imala sam i ja problema sa kasnim njihovim dolascima kući ali i to sam riješila kupeći im mobitel, tako da su mi se mogle javiti čak i kada ostanu duže od dozvoljenih sati. Do svoje punoljetnosti su imale izlaz do ponoći (uz javljanje mob.) a kasnije i do jutarnjih sati.
Smatrala sam da zabrane i određivanje granica slobode ima BUMERANG efekat a to mi nije potrebno. Povjerenje a ne strah je bitna stvar u obitelji.
Moja starija kćer koja sada ima (uskoro) 26 godina bila je u vezi sa starijim dečkom. Ona je imala 15 a on 25. Nije mi se baš sviđala ta računica, ali sam se pitala TKO MENE PITA AKO JE ONA SRETNA I AKO GA VOLI.?
Znala sam da to ionako neće dugo trajati i bolje da to odobrim nego da branim jer ZABRANJENO VOĆE JE NAJSLAĐE (čak i nama odraslima).

Mi odrasli svojim očima kritiziramo svoju djecu kao da mi nismo imali te godine, kao da i mi nismo imali neke simpatije prema nastavniku tjelesnog ili onom čupavom iz likovnog. Nisam "majka Tereza" a ni "djevica Marija" ali isto tako to nije ni blogerica čiji me blog razljutio.
Vračam se na kritiku njenih postova.
Uglavnom, spomenuta blogerica sada namjerava uništiti dotičnog dečka (kojeg ne bi uništila da joj ševi kćer a da ima 21 umjesto 31 godinu), namjerava tražiti neku zakonsku zaštitu (a kćer je sama pristala na vezu i sex uz majčin blagoslov), namjerava nastupiti u nekoj TV emisiji i exponirati sebe kao žrtvu.
Ženo, djete je žrtva tvojih postupaka, djetetu ispirete mozak sa svojim konzervatizmom. Mješate u cijelu priču tamo nekog "školskog" psihologa koji najčešče ne zna gdje je sparkirao vlastiti auto a kamoli da zna pomoći djetetu. Ma koji je školski psiholog ikada nekome pomogao???
Sada naj vjerojatnije drži svoju kćer pod budnim svojim okom, okom nastavnika u školi, susjeda, prijatelja... Cura-djevojka nema svoju slobodu ni govora ni kretanja jer se mami ne sviđa razlika u godinama.

I one cure na Rabu su bile poslušnici svojih roditelja i njihovih kanđi i to sve dok im nije pala na um odluka da pobjegnu od takvog života. Koliko će još roditelja izgubiti svoju djecu svojom krivicom (a ne neke Crne, ili ljubičaste ruže), koliko je žrtava potrebno da shvatimo da su nama djeca uvijek djeca čak i kada su odrasle osobe, izgrađene žene, majke...uvijek su to naša djeca. I ja sam još uvijek djete u očima svoje mama, ona meni još uvijek popuje ali s tom razlikom da ja klimam glavom ali radim po svom.
Jednog dana će i djevojka, kćer spomenute blogerice postati majka i odnosit će se prema svom djetetu kao što se njena majka odnosila prema njoj. Joooj ljudi upomoć od takve buduće generacije. Tko kome nameće svoj autoritet, kamo to vodi???

Definitivno JA sam za dobar razgovor sa tim dečkom, ako se izdešavalo već sve (sex) onda je bolje dečka upoznati nego takvu vezu braniti. Nema te rupe kroz koju miš neće pobječi ali možda tek tada ravno mačku u usta.
Ja sam za popravak odnosa u toj obitelji, za bolu komunikaciju i za riješavanje problema u 4 zida. Ako sve to dođe do suda (a i to se sprema) zamislite kako će se osjećati spomenuta djevojka koja pred stranim ljudima mora pričati o detaljima svog sexualnog odnosa sa tim dečkom, koliko je takva situacija ponižavajuća za osobu koja sazrijeva i uči iz svojih godina?

Zanima me mišljenje svih Vas koji me čitate jer Vas smatram virtualnim prijateljima. Želim znati dali ću doživjeti negativne kritike kao što sam to dobila na "njenom" blogu???
Da li imam pograšan stav i pogled na opasnu situaciju koja može rezultirati samoubojstvom dotične djevojke?

MOJ KOMENTAR NA NJENOM BLOGU:
1. Majka sam, imam dvije kćeri (26 i 24 godine). nisam im branila internet, nisam im branila napredak tehnologije, dapače JA sam im sve objašnjavala i ništa nije bilo ZABRANJENO.
Možda baš zato nisam imala takvih problema, možda je bolje ne pitati previše...
Ne kažem da mi se sviđa to što "on" ima 31 godinu ali što bi bilo drugačije da ima 21??? Svejedno je tvoja kćer maloljetna, svejedno ju je on zaveo.
ponekad trebamo postaviti pitanje: što je to moja kćer pisala i čime je (možda) ona njega zavela? Da li mu je rekla- napisala svoje prave godine? Sve ima dvije strane pa i tvoj problem.

ne sviđa mi se ideja da vlastito djete vučeš po policiji i sudu, stvorit ćeš vlastitom djetetu doživotne traume, neugodnosti...
Zamisli kako će se tvoja voljena kćer osjećati kada će na sudu u detalje trebati prepričavati svoj sexualni odnos sa tim čovijekom???
Kako bi se ti osječala da pred stranim ljudima pričaš o sexu sa svojim mužem, što ti radi, kako i gdje te dodiruje, kako je "ušao" u tebe...

Da li tu sramotu želiš svojoj voljenoj kćeri?

Napravit ćeš više štete u njenom životu nego koristi, doživotno češ ju istraumatizirati.
Sve što se brani je slatko. Da li ste možda Vi kao roditelji učinili negdje grešku koju sada želite ispraviti policijom i sudom i to na račun djeteta?
DJETETA? Današnja djeca od 16,17 godina su ono što sam ja bila sa 21,22. Ja sam postala mama sa 20.
Draga si mi ali promisli dobro jer znam iz iskustva kako će na kraju samo tvoja kćer stradati, ispast će da je ona njega zavela, da je lagala godine...
Odustani od ovakve borbe. Razgovaraj sa svojom kćeri, budi joj prijateljica a ne sudac.

Puno pozdrava Ančica

2. TVOJE RIJEČI U TVOM POSTU
"NEcu dozvoliti da me takav nakaradan zakon zaustavi.
Nisu me zaustavili zatvorenim vratima u nadležnim ustanovama (policija)"

Tu sam to zaključila.
Kako da shvatmi što zapravo ti sada želiš?
Ispravljati krivu Drinu ili zakon, kazniti jednog čovijeka a zakon ne kažnjava
popove pedofile?
Ovo je ipak Hrvatska a ovdje možemo sramotiti sebe,
svoje dijete a ostali ispadaju nekažnjeni.
Znam za slučaj silovanja gdje je djevojka ispala kriva jer ima ljepe godine i dobro tjelo,
a silovatelj je ispao žrtva.
Ima i gorih slučajeva od ovog tvog ali ljudi to riješavaju između 4 zida a ne na TV
ili radiu. Kako misliš da nećeš nanjeti neugodnosti svojoj kćeri kad će tebe kao
mama prepoznati i susjedi i rodbina, prijatelji, znanci...
Kako ti to zamišljaš???

3. Nije vrijeđanje iznašanje tvojih činjenica.
Moj suprug je bio taj koji je volio upoznati osobu s kojom mu kćer izlazi. Nemoj misliti da i mi nismo imali problema ali riješavali smo to iza 4 zida. Vjeruj mi sve smo riješili, obje kćeri su korak do braka, rade i žive samostalno već 3 godine.
Pišem blog ne zato da sebe i svoju stručnost ili nestručnost exponiram, pišem blog zato što volim mišljenja ljudi koja i TREBAJU biti različita jer nismo rođeni i odgajani u šablonama.

PSIHOLOG kažeš, ako je to ŠKOLSKI PSIHOLOG vjeruj mi da ne vrijedi komentara. Obratite se VI stručnoj osobi a ne nekom školskom psihologu. Osim toga, ma kome je školski psiholog pomogao??? Možda onim curama koje su se ubile na Rabu ili... ne da mi se dalje nabrajati.

Pritiskom i presijom, zabranom kojima se sada služiš u odnosu na svoju kćer učinit ćeš kćeri štetu, nedaj Bože da i ona posegne za idejom samoubistva. OPASNU IGRU VODIŠ I JAkO, JAKO DOBRO RAZMISLI O DALJNJIM KORACIMA. Ne znaš što se dešava u njenoj glavi i bojim se najgoreg koje se UVIJEK desi kad je situacija sasvim mirna.
Napisala sam ti VOLJENA kćer pod navodnicima zato što:
AKO JE VOLIŠ (A VOLIŠ JE) NEMOJ IĆI ĐONOM NA NJENE EMOCIJE. ONA JE BUDUĆA NEČIJA ŽENA, MAJKA, PA JOJ NEMOJ UNIŠTAVATI PRVE EMOCIJE PA MAKAR BILE I PREMA POGREŠNOJ OSOBI.

MOŽEŠ LI TI BACITI "PRVA" KAMEN DA NISI GRIJEŠILA PRIJE BRAKA ILI U BRAKU?
DALI TE NETKO ZBOG TOGA OPTUŽUJE ILI TI NEŠTO BRANI.? (ja ne mogu baciti spomenuti kamen)

STAVI SEBE NA NJENO MJESTO.

BOJIM SE ZA TVOJU KĆER ALI NE ZBOG TOG DEČKA NEGO ZBOG VAŠEG PRITISKA.
MOGLO BI SE DESITI ONO NAJGORE A TKO ĆE TADA BITI KRIV, KOGA ĆEŠ TADA TUŽAKATI MEDIJIMA?
SEBE I SUPRUGA ILI NAS KOJI TE UPOZORAVAMO (stručno ili ne stručno, nije važno) NA MOGUĆE POSLJEDICE. Tuga i depresija je korak do samoubistva u tinjeđerskim godinama. DA LI TI TO PADA NA PAMET???
VELIKI POZDRAV I ČUVAJ TO SVOJE BLAGO ALI NA DRUGAČIJI NAČIN.
Ančica
ANCHI, i to je život • 22.01.2008. u 19:52


Na sve moje kometare i na komentare "Samohrane majke" bacano je drvlje i kamenje.
Da li smo onda ona i ja nenormalne ili NETIPIČNE MAME?

Maka napomena: radi se o blogerici koja je sama okusila život u 3 razredu srednje škole (17 godina) i to tako da je ostala trudna i abortirala. Radi se o osobi koja je uživala u osveti tom svom tadašnjem dečku, gledajući ga kako propada u alkohol...uživa u svojim osvetama koje sada želi čak i preko vlastitog djeteta.
Ironija sudbine koja kaći djete...

COPY-PASTE s njenog bloga:
."Da moja kcer ima recimo 20 god. a on 36 (to je opet ista razlika) možda mi nebi bilo pravo ali bih joj zasigurno rekla da je odrasla i da je to njen izbor. Mala me je pitala: "Za 2,5 god ću imati 18 šta cete ako vam tada budem rekla da ja isto osjecam za njega?" Moj odgovor je bio da ce u tom slucaju imati moj blagoslov".
...aplauz molim za takvu brižnu mamu...tada joj smije s blagoslovom ševit kćer...

U međuvremenu sam nabavila veliki kišobran za moguće pljuvanje po meni.



- 22:13 - Komentari (58) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Prosinac 2014 (1)
Rujan 2013 (1)
Travanj 2013 (1)
Studeni 2012 (2)
Listopad 2012 (1)
Srpanj 2012 (9)
Siječanj 2011 (1)
Studeni 2010 (1)
Kolovoz 2010 (1)
Svibanj 2010 (1)
Ožujak 2010 (1)
Siječanj 2010 (1)
Studeni 2009 (1)
Rujan 2009 (1)
Kolovoz 2009 (1)
Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (2)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (4)
Veljača 2009 (3)
Siječanj 2009 (6)
Prosinac 2008 (6)
Studeni 2008 (5)
Listopad 2008 (5)
Rujan 2008 (10)
Kolovoz 2008 (8)
Srpanj 2008 (11)
Lipanj 2008 (10)
Svibanj 2008 (5)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (9)
Siječanj 2008 (5)
Prosinac 2007 (13)
Studeni 2007 (17)
Listopad 2007 (15)
Rujan 2007 (14)
Kolovoz 2007 (16)
Srpanj 2007 (17)
Lipanj 2007 (10)
Svibanj 2007 (11)
Travanj 2007 (5)

Ančica - Anchi