Anchi, i to je život !

08.12.2007., subota

113. LIGHT život ?!?


Jučer sam na policama jednog trgovačkog centra primjetila nešto i odmah stala ko ukopana - nisam mogla vjerovati.
Među mineralnim i inim vodama, ljepo na polici ponosno stoji roza (žemska ;-)) flašica mineralne vode.
Što je tu sad čudno? Ne bi ništa bilo čudno, mineralna ko mineralna, ali na ovoj piše stoji LIGHT!
Voda? Light? Moolim?!? Voda i kalorije? Jesam li ja polupala lončiće, ili sam se ja zapravo udebljala od velike količine popijene vode po ljeti?
Nisam mogla tek tako proći, zaustavila sam se i uzela je u ruke, da vidim i tu glupost. Mislim, šta sve još neće izmisliti? Gotovo svaka namirnica postoji i u light verziji.
Šta fali običnom starom jogurtu, običnom starom voćnom jogurtu, svježem siru, sirnim namazima, maslacu, margarinu, čokoladi, Kiki bombonima, Domaćica keksima, pa čak i kaugumama....?
Light. yes
Lagano. Sve sa vrlo malo, skoro ništa kalorija. Ma moš si mislit.
Doduše, uvijek će biti osoba koji će padat na tu foru. Moja mama je jedna od takvih osoba. Sve što ima oznaku LIGHT je za nju zdravo i pravo..
Manje kalorija, više okusa. Užitka. Whatever.
Smijem se na sve to. Proizvodi koji imaju malo (manje kilo) kalorija u pravilu su bogati lošim masnoćama, tako da ne znaš koja solucija je gora od koje. Ako uzmeš "regularni" proizvod, uneseš više kalorija, a ako uzmeš light verziju, unosiš u organizam tko zna koju kemiju i loše masnoće, što je dugoročno puno gore za organizam.
I još jedna stvar - ste primjetili da light verzije uvijek dolaze u VEĆIM pakiranjima?
Uzet ću za primjer jogurt.
Obični jogurt ima 60 - 80 kalorija (kako koji) za 100 ml. Dolazi u pakiranju od 180 ili 200 ml. Znači - 160 kalorija maksimalno.
Jedan light jogurt ima nešto malo manje od 50 kalorija za 100 ml, ali dolazi u pakovanju od pola litre. Ili litre. Nije teško izračunati gdje ima više kalorija, bez obzira što piše LIGHT.
Ljudi su uglavnom u zabludi i ne čitaju mala slova na velikim pakiranjima. Kad popijete jedan takav light jogurt, uvijek imate osjećaj da "nije to to". Nešto fali. I zato dolaze u velikim pakiranjima da nas zavaraju. Nedostatak hranjivosti i okusa nadomjestili su količinom. Koliko kalorija unesete kad popijete pola litre light jogurta?
Čisti trgovački trik sa špiglima...blabla
No, da se vratim na onu famoznu LIGHT vodu.
Što je to? To vam je obična mineralna voda koja je samo malo manje gazirana nego inače.
Ako već ne volite puno gazirana pića, dajte ljudi, zar je teško ostavit bocu malo otvorenu da mjehurići ishlape?
Kao što sam već rekla, uvijek će bit ljudi koji će padati na te fore.
Light mineralna, light, margarin, light mljeko, light piva...
Izmislili su i light smokin cigarete. Imaju navodno manje nikotina, katrana ali ih zato popušite pola više nego da pušite one bez "light" oznake. Rak tu, rak tam...za sve je kriva cigareta. Probajte doktoru reći da ste nepušač, odmah će biti drugačija dijagnoza. Ja sam to napravila na jednom snimanju pluča. Na pitanje dali sam pušač, važmo sam odgovorila "ni noslučajno". U torbi je bila otvorena prva od dvije kutije koliko ih dnevno popušim. No, dobro znam i sama da sam do sada popušila dobar Mercedes ili dvosoban stan ali, *ebi ga. pjeva
Kad mi je slika bila gotova, doktor ju onako prema svijetlu pogleda i kaže "eto vidi se što su zdrava pluča ne pušača". Da ne bi bilo zaključaka da ne uvlačim...uvlačim i pjevam bez dima (nisam ja mala beba).
Kad će izmisliti light votku, light konjak, light viski...pa da se napijemo zdravo i da umremo onako iz čistog mira?

S obzirom na nas potrošače, proizvođači smišljavaju doslovno gluposti.
Ako počnem živjeti po savjetima i preporukama onda bi to izgledalo ovako:
-u jutro kad me probudi eko pjetao, skinem masku s očiju, masku koja je ispunjena zdravim travama za opuštanje očnih mišića, (zapalim cigaretu)onda odem u kupaonu i osvežim se mlakom vodom, pa sve hladnijom, pa ledeno hladnom jer to je za bolju cirkulaciju, laganim pokretom istapkam lice, uzimam četkicu za zube koja ima obavezno savitljiv vrat da ne moram ja savijati zglob ruke, pa njome operem zube (popijem srk kave), onda okrenem tu famoznu četkicu jer na drugoj strani je čistač jezika koji je naravno meni od životne važnosti. Da nemam ribač jezika bila bih još jezičavija i prostija, to su za mene izmislili. Nakon druge popušene cigarete i još nekoliko srka kave vračam se nanjeti kremu protiv bora na lice, zapravo mi trebaju dvije kreme. jedna je protiv bora oko mojih plavih očiju a druga protiv bora za moje (četrdesetogodišnje i kusur) lice. Nakon toga eko češljem treba iščetkati kosu sa najmanje 50 prolaska kroz kosu.
Nanjeti malo pudera, malo rumenila, malo šminke na usta, malo maskare za trepavice...skinuti se... oprati... obući i otići na posao, u grad ili u šopibg.
Obavezan zdrav doručak, zdrav ručak, naravno sve light pa čak i voda.
Naveće: skinuti šminku. Uzimam mljeko za čiščenje lica, pa nakon toga tonik da se lice osvježi, nakon toga trebam staviti kremu jako masnu oko očiu protiv podočnjaka i vlažnu na lice jer atmosferske prilike-neprilike čine svoje. Operem zube, iščetkam jezik od prostota, stavitm masku na oči i molim boga da se do sobe ne ubijem hodajući ko sljepac.
Važno je da zapamtim da je sve to jako zdravo i da mi briga za mene produžuje život. Zdrava hrana, zdrava kozmetika, zdrav život, puno sna, život bez stresa...glupost.
Pa ja živim u Zagrebu a Zagreb nije grad iz bajke. Možda nekim dotepencima Zagreb predstavlja bajku, raj na zemlji, ali nama Zagrepčanima samim njihovim dolaskom dolazi još veči stres.
Ako se držimo pravila "samo što je zdravo" moći čemo živjeti ko Metuzalem 900 i nešto godina, nećemo stariti, svi ćemo zaustaviti godine kojekakvim kremama i pomadicama i izgledat čemo kao da nam je svima 33 Isusovih godina. nut

Smatram da ću ako ovako nastavim danas morati jako isčetkavati svoj jezik. Pametnije mi je da stanem s pisanjem i da napravim završetak posta. belj

PITI party ili NE PITI light vodu, light jogurt, light kavu, light pivu, pušiti light cigarete PITANJE JE SAD ?

KAKO GOT ŽIVJELI OD NEČEG SE MORA I UMRIJETI.


Kako Vi živite s tim LIGHTom ???
mah

Sljedeći post za dva dana.




- 05:33 - Komentari (24) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Prosinac 2014 (1)
Rujan 2013 (1)
Travanj 2013 (1)
Studeni 2012 (2)
Listopad 2012 (1)
Srpanj 2012 (9)
Siječanj 2011 (1)
Studeni 2010 (1)
Kolovoz 2010 (1)
Svibanj 2010 (1)
Ožujak 2010 (1)
Siječanj 2010 (1)
Studeni 2009 (1)
Rujan 2009 (1)
Kolovoz 2009 (1)
Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (2)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (4)
Veljača 2009 (3)
Siječanj 2009 (6)
Prosinac 2008 (6)
Studeni 2008 (5)
Listopad 2008 (5)
Rujan 2008 (10)
Kolovoz 2008 (8)
Srpanj 2008 (11)
Lipanj 2008 (10)
Svibanj 2008 (5)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (9)
Siječanj 2008 (5)
Prosinac 2007 (13)
Studeni 2007 (17)
Listopad 2007 (15)
Rujan 2007 (14)
Kolovoz 2007 (16)
Srpanj 2007 (17)
Lipanj 2007 (10)
Svibanj 2007 (11)
Travanj 2007 (5)

Ančica - Anchi