Anchi, i to je život !

13.08.2007., ponedjeljak

Mojih prvih 50 ...

I sama sam iznenađena brojkom 50. Ne, nisu godine u pitanju, nego toliko postova sam uspjela natipkati za samo 3 mjeseca i 24 dana. Krenula sam pisati blog na nagovor prijateljice. Rekla mi je da je moj životni put bogat iskustvom i širokim znanjem jer uvjek guram svoj nos i gdje treba i ne treba (priznajem znatiželjna sam jako).
Moja znatiželja nema granica, mrzim kad se nađem u situaciji da nešto neznam. Prvom prilikom nabavljam knjige, skripte i čitam ko manijak. Vjerujte mi, znam više o popravku auta nego večina muškaraca, meni se nemože desiti da mi neki majstor želi naplatiti ili popravljati ono što na autu nije potrebno. Sama si postavljam kućno kuno, sama bušim rupe u zidu, igram se strujom...
Moj pokojni otac se bavio mehanikom a ja sam bila uz njega od kako sam prohodala. Cure su se igrale lutkama, a ja sam za to vrijeme dodavala okaste ključeve svom tati. Mučila sam muku kako one male ručice oprati od crnog ulja.
U školi su svi mrzili lektiru a ja sam gutala knjige ko keksiće. Obožavam čitati. Volim psihologiju, filozofiju, proučavala sam Religije svijeta, nakupovala sam si sve moguće knjige o tumačenju Biblije i religija opčenito. Od tuda kreće moje znanje (ili neznanje kako neki misle) o kršćanstvu i vjerama. Volim čitati Opču enciklopediju čim nađem vremena. Nisam od onih koji pišu a zapravo pojma nemaju. U svoje slobodno vrijeme proučavam alternativu, tarot (genijalna izmišljotina), guram svoj prčasti nosić u svijet parapsihologije, nadnaravnog, čitam i volim Anđele. Zanimaju i fasciniraju me kulture Svijeta poput Kine, Egipta, Bizanta, Islama, Grčke, stare Amerike, Rima... Kažem vam "ja sam znatiželjna baba". Znam ja biti i tipična baba pa uzmem svoju kukicu-heklicu i heklam unikatne majce, badiće, znam ja plesti pulovere za odrsle ali i odjeću za Barbike... Svestrana Anchi.
Volim sve ono što vole i moje kćeri, ne predstavlja mi nikakvu prepreku izaći van na mjesta gdje one izlaza. Svi me gledaju kao naj bolju mamu. O pa ja sad sebe hvalim, baš sam narcisoidno raspoložena.
Eto u svom 50-om postu sam otkrila dio svoje privatnosti. Tko zna možda u 100-tom objavim svoju adresu i broj mobitela (ha, ha).

Veliko HVALA svima koji me čitate, koji komentirate, hvala i onima koji me čitaju a misle da ja to neznam.

Zahvaljujem još jednom vlasnicima blogova koje ja redovito pretim i na svom blogu ću vas izreklamirati jer JA sam ovdje gazda.

MUŠKI S KOJIMA BI VOLJELA KAVU PITI: thumbup

- "VICEVI>fun>fun" koji me prvi zamjetio, "1NJOFRA" ima genijalne fotografije koje je potrebno komentirati na humorni način, "Danči" se natjeće sam sa sobom i svaki puta objavi još bolje fotografije od predhodnih, "Proširene vene" je dalmatinski opičen, "Slaviša" njemu se uvjek nasmijem, "Crni Isus" je nešto zakazao u posljednje vrijeme, štrajaka sa pisanjem ali kad piše to je odlično, "Bane" na njega sam naletila klikajući i ostala ga vjerno pretiti, dečko koji zna i nasmijati ali i razljutiti, "Dado" još uvijek traži Sveti gral i piše dubokoumne tekstove, "Korak od sna" moj Pero je oštrog prsta i kritičar na svoj način, "Đus" vodi svoj dnevnik mladića, ja ga volim čitati jer je britkog jezika, "Borivoj" je genije, taj čovjek je znatiželjniji od mene, nema toga što on nezna, svakako ga trebate posjetitiili pročitati njegove knjige, "Treba mi..." na neki način pjesnik i šaljivđija, "E.P." njega vrijedi pratiti i čitati, čovjek sa velikim iskustvom pisanja knjiga,
"Ateizam" pere crkvu i vjeru bez sapuna i četke, riba čovjek pisanim riječima, kod njega vrijedi ona da je pero jače od mača, a "BibBlog" to sve osporava, on je velik ko Kineski zid u obrani Boga. "Aparatczyk" i "Provinciopolis" su noviji na mom popisu preporuka i žao mi je što ih i prije nisam otkrila.

ŽENE KOD KOJIH NA BLOGU PIJEM KAVU: party

- "Samohrana majčica" je kriva za moj život na blogu, "Krijesnica" je zaista krijesnica, svijetli i svijetli svojim postovima, "Black perlica" ima postove sa životnom filozofijom, priča do priče, sve bolja od bolje. "Paix" je zanimljiva sa postovima, "Violica" ima dva bloga, jedan sa tekstovima i drugi sa fotografijama, "Anastazijaa" zna biti genijalna ali i tužna, "Rastavljena žena" bol boluje i pati za bivšom vezom, "Baba i po" je žena koju zaista vrijedi čitati ali uz njene postove vam treba litra kave jer postovi su dugiiiiiiii. Prije par dana sam našla osobu oštrog jezika, nalazi se na mojim linkovima, "Jazzie". "Reihana" je uvijek duhovno raspoložena a "Ohimesama" je trenutno pjesnićki zaljubljena a inače piše o kulturi Japana. Na ljetnom odmoru uživaju "Lakeisha" i "Pile pilence" Razočarala me malo "Prva od dvije" jer zbog privatnog posla ne stiže pisati (u povjerenju to mi je starija kćer). Mala "Marsijanka" piše o svemu i to kvalitetno za svoje godine jednako dobro kao "Born to be wild" i "Tinchy"
Ima još blogova po kojima šetam ali jednostavno bilo bi previše da sve nabrojim. Pogledajte sami u mojim linkovima.

Za moj 50. post poklanjam vam sebe, svoje vjerno pračenje, čitanje i komentiranje. mah
- 02:37 - Komentari (25) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Prosinac 2014 (1)
Rujan 2013 (1)
Travanj 2013 (1)
Studeni 2012 (2)
Listopad 2012 (1)
Srpanj 2012 (9)
Siječanj 2011 (1)
Studeni 2010 (1)
Kolovoz 2010 (1)
Svibanj 2010 (1)
Ožujak 2010 (1)
Siječanj 2010 (1)
Studeni 2009 (1)
Rujan 2009 (1)
Kolovoz 2009 (1)
Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (2)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (4)
Veljača 2009 (3)
Siječanj 2009 (6)
Prosinac 2008 (6)
Studeni 2008 (5)
Listopad 2008 (5)
Rujan 2008 (10)
Kolovoz 2008 (8)
Srpanj 2008 (11)
Lipanj 2008 (10)
Svibanj 2008 (5)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (9)
Siječanj 2008 (5)
Prosinac 2007 (13)
Studeni 2007 (17)
Listopad 2007 (15)
Rujan 2007 (14)
Kolovoz 2007 (16)
Srpanj 2007 (17)
Lipanj 2007 (10)
Svibanj 2007 (11)
Travanj 2007 (5)

Ančica - Anchi