< lipanj, 2004 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga 
well, it is kinda hard to describe that.. basically what I feel like writing, I will write here. lol
ok a sad za moje prijatelje u hrvatskoj.. tesko je objasnit sto ce bit u ovom.. al ajd.. kao sto osjecam...valjda.. ma ja sam zbunjena

 Linkovi
vedran
nasice.org
gradnasice.com
blog.hr
forum.hr

 Quote
The sweet ain't as sweet without the sour. (Tom Cruise in "Vanilla Sky")

counter:
(since May 18, 2004)

 08.06.2004., utorak

oh my god...

eto.. jucer sam se oprostila od svih mojih prijatelja ( pisat cu vam o tome kad mi bude dosadno na avionu) i eto danas krecem doma.. zapravo krecem za 15 minuta tak da moram ovo brzo zavrsiti.. najvjerojatnije cu prestati pisati ovaj blog kad se vratim zato sto ne vidim svrhu jer to vise nece biti blog iz washingtona, a vecina ljudi ovo cita bas zato sto sam u americi.. zato hvala svima sto ste dolazili i citali ove moje gluposti kad ste imali pametnijeg posla.
ja cu jos samo postaviti blog s mojim zadnjim danom ovdje kad budem imala vremena da ga napisem i onda cu samo odgovarati na vasa pitanja ako vas sto zanima sto se tice mene i prosle godine koju sam provela u washingtonu. tako da je to to... thanx 4 everything jos jednom i keep it GANGSTA!!! lol
over and out
-peace-
- 13:55 - Komentari (4) - Isprintaj - #